Längd och vikt på era 7/8 åringar? Födda -07
Hej, hur långa är era 7-8 åringar födda 2007?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-21 06:39
Och vikt :)
Hej, hur långa är era 7-8 åringar födda 2007?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-21 06:39
Och vikt :)
Har du två barn födda samma år??
Inte för att det är relevant för denna tråd, men Jaa jag har två barn födda samma år med 11 månader emellan dom! Fler frågor?
Låter ju knappast troligt! Så du vart gravid 2 månader efter du födde den förste?
Asso folk....... Lämnar denna tråd nu!
Sitter man och trollar i en tråd om något sådant så borde man nog lämna!
Bye bye
Fan du kom på mitt trolleri.............
Bye bye på dig med du!
Menar mest att det inte låter troligt att ha två icke tvillingar födda samma år! Men visst tala "sanning" du!
Menar mest att det inte låter troligt att ha två icke tvillingar födda samma år! Men visst tala "sanning" du!
Vart gravid med Haylee i april 2006, hon föddes dagen efter bf, den 6 januari 2007, vart sedan gravid april 2007 igen med Monique och hon föddes 4 veckor innan bf, den 11 december 2007!
SKA JA GÅ IGENOM HUR DOM VART TILL OCKSÅ ELLER?
Alltså, är du sann? Tillbaka till skolbänken med dig!
Vart gravid med Haylee i april 2006, hon föddes dagen efter bf, den 6 januari 2007, vart sedan gravid april 2007 igen med Monique och hon föddes 4 veckor innan bf, den 11 december 2007!
SKA JA GÅ IGENOM HUR DOM VART TILL OCKSÅ ELLER?
Menar mest att det är väl knappast troligt att kunna 'göra' ett barn så tätt inpå en förlossning! Men alla är ju olika! Menar absolut inget illa!
Det är inget ovanligt att en kvinna kan bli gravid ett par tre månader efter en förlossning. Känner flera st som fått två barn inom ett år.
Jahopp! Och med den infon ska jag....?
Jahopp! Och med den infon ska jag....?
Min son är 7,6 år och väger 24/25 kg och är 130 cm lång