• Gert

SD-motståndare är helt besatta av SD!

SD-hatare och SD-motståndare är helt besatta av SD. De sprider sitt hat och sin avsky mot SD och sverigedemokrater i varenda tråd som handlar SD. Jag har aldrig varit med om något liknande.

Det saknar motstycke i svensk politik.

Varför är det så här? Det är något som jag har undrat över en lång tid. 

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden SD-motståndare är helt besatta av SD!
  • Smecker

Jag tycker att det är intressant att Sverigedemokrater som påstår sig vurma för lag och ordning inte kan följa enkla regler på ett familjeforum, utan istället uppför sig så de ständigt blir avstängda, och istället för att respektera reglerna så bryter de mot dem genom att ständigt återkomma, och blir avstängda, och så vidare. Konstigt beteende. Förmodligen ett sådant samhälle de vill ha.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • enånittitre
    Smecker skrev 2015-07-23 23:21:25 följande:

Jag tycker att det är intressant att Sverigedemokrater som påstår sig vurma för lag och ordning inte kan följa enkla regler på ett familjeforum, utan istället uppför sig så de ständigt blir avstängda, och istället för att respektera reglerna så bryter de mot dem genom att ständigt återkomma, och blir avstängda, och så vidare. Konstigt beteende. Förmodligen ett sådant samhälle de vill ha.

Nu är det väl inte Sverigedemokraterna som står bakom inläggen på FL?
    Det handlar om folks olika åsikter, ibland blir inläggen bra ibland mindre bra. Att det blir mindre bra inlägg är inget som är unikt för SD-sympatisörer (även om du tycker det).
  • Smecker
    enånittitre skrev 2015-07-24 07:47:03 följande:

Nu är det väl inte Sverigedemokraterna som står bakom inläggen på FL?

Det handlar om folks olika åsikter, ibland blir inläggen bra ibland mindre bra. Att det blir mindre bra inlägg är inget som är unikt för SD-sympatisörer (även om du tycker det).

Det är Sverigedemokrater som står bakom inläggen på FL. Du lyckades ignorera halva inlägget som handlade om att följa regler, däri ingår att inte ständigt skapa nya konton vartefter man blir bannad. Något som inte är unikt för Sverigedemokrater, men symptomatiskt för psykisk ohälsa. Och Sverigedemokrater.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • nihka
    SecretMe skrev 2015-07-23 20:45:26 följande:

Gör som jag, strunta i dem.
    Skriv inget i SD-trådarna så tystnar de snart, tror inte att SD-hatarna skulle sitta och klappa varandra på axeln utan motståndare att reta sig på.
    Skriv inga fler trådar som denna, trådar som triggar igång tjafset.

Eller gillar du "diskussionerna" kanske? (Troligen va?)

Gör som jag, rösta på SD och gläds åt framgångarna.
    Jag var i Almedalen när Jimmie pratade, vilken upplevelse det var!

Ber du Gert sluta skriva i alla SD-trådar han startar? Lycka till med det!
  • SecretMe
    nihka skrev 2015-07-24 12:13:59 följande:
    Ber du Gert sluta skriva i alla SD-trådar han startar? Lycka till med det!
    Nej jag vet, men vilket annat råd ska man ge?
    Att hela tiden elda på gör ju knappast att motståndet minskar.
  • nihka
    SecretMe skrev 2015-07-24 12:20:28 följande:
    Nej jag vet, men vilket annat råd ska man ge?
    Att hela tiden elda på gör ju knappast att motståndet minskar.
    Det finns ett motstånd mot SD alldeles oavsett vem som startar och inte startar trådar och alldeles oavsett om Gert och ett antal andra SDare anser att ett motstånd mot SD ska få finnas.
  • Mimnik

För att utvecklingen gör ont att se!
    För att jag gråter inombords av SDs framgångar!
    För att jag kan få panik när jag tittar på vad mina barn måste uppleva och allt hat som sprids.
    När man kan välja kärlek och empati och att öppna sina sinnen, så knyter människor sina knogar och begränsar och stänger in...

De jag ofta tänker på är SD-arnas barn. Fyyyy att behöva växa upp med sån trångsynthet också I HEMMET? Snacka om skillnad på samtalen där hemma, mot de som mina barn får lyssna till, ta del av och involveras i...

• m8r9a1j2
    enånittitre skrev 2015-07-24 07:47:03 följande:

Att det blir mindre bra inlägg är inget som är unikt för SD-sympatisörer (även om du tycker det).

SD-"debattörerna" avviker kraftigt på alla tänkbara sätt ifrån de andra partiernas debattörer, så har det alltid varit och tycks så förbli, så det är bara för dig att inse fakta.
  • m8r9a1j2
    Mimnik skrev 2015-07-24 12:42:58 följande:

Fyyyy att behöva växa upp med sån trångsynthet också I HEMMET? Snacka om skillnad på samtalen där hemma, mot de som mina barn får lyssna till, ta del av och involveras i...

Jag spyr också på denna utveckling.
  • Velouria
    Gert skrev 2015-07-23 15:18:39 följande:

SD-hatare och SD-motståndare är helt besatta av SD. De sprider sitt hat och sin avsky mot SD och sverigedemokrater i varenda tråd som handlar SD. Jag har aldrig varit med om något liknande.

Varför är det så här? Det är något som jag har undrat över en lång tid. 

Islamhatare och islammotståndare är helt besatta av islam. De sprider sitt hat och sin avsky mot islam och muslimer i varenda tråd som handlar om islam. Jag har aldrig varit med om något liknande.

Varför är det såhär? Det är något som jag har undrat över en lång tid.
    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • m8r9a1j2
    Velouria skrev 2015-07-24 13:46:21 följande:

Islamhatare och islammotståndare är helt besatta av islam. De sprider sitt hat och sin avsky mot islam och muslimer i varenda tråd som handlar om islam. Jag har aldrig varit med om något liknande.

Varför är det såhär? Det är något som jag har undrat över en lång tid.

Svar på tråden SD-motståndare är helt besatta av SD!