Vilket typ av Sverige skulle du vilja att dina barn växt upp i? Dvs vilka skulle du vilja fick riksdagsmajoritet nästa val och de 4 efterkommande val?
Om du fick välja. Vilket parti skulle du vilja fick majoritet i riksdagen de 5 nästkommande val?
Om du fick välja. Vilket parti skulle du vilja fick majoritet i riksdagen de 5 nästkommande val?
Varav ett antal med flera nick klickat flera gånger, vilket är regel här på FL när SD är ett av alternativen.
Hur vet du det?
Det där är ju en regel mera än undantag när det gäller SD och troll på forum. Vet alla.
Kan tänkas att det finns fler än du som klickat, eller ...?
Att vissa SD-are här på FL har flera nick är inte min gissning, det är väl känt.
Jodå, det finns bevis för den som söker.
Jag måste ändå säga att det låter rätt creeepy när okänt folk har koll på hur många nick andra okända folk har.
Förstår att du är anonym
Jag är anonym för att människor som du omöjligör en saklig debatt. Om jag säger vad jag tycker, vilket väldigt många människor verkar oroas av, så kallas man direkt rasist. Sedan är diskussionen över. Så är samhällsklimatet i Sverige idag. Kan inte diskutera saker sakligt alls.
Vet du, jag är kanske inte alls rasist. Du skulle bara veta vem jag är, jag är precis vem som helst i din omgivning.
Jag är anonym för att människor som du omöjligör en saklig debatt. Om jag säger vad jag tycker, vilket väldigt många människor verkar oroas av, så kallas man direkt rasist. Sedan är diskussionen över. Så är samhällsklimatet i Sverige idag. Kan inte diskutera saker sakligt alls.
Vet du, jag är kanske inte alls rasist. Du skulle bara veta vem jag är, jag är precis vem som helst i din omgivning.
Sen har vi politisk frihet här i Sverige, man behöver faktiskt inte uppge vad man röstar på men vi som blivit orättvist anklagade för att vara rasister har liksom fått tvingas berätta vad vi röstar på för att slippa SD-epitetet!
De som klagar och gnäller på oss uppger inte deras partitillhörighet! Men man kan ju gissa!
Skönt att se så många med civilkurage i den här tråden som vågar säga emot vänstermobbarna som håller på och stämplar folk som "rasister" och alla möjliga saker för att de vågar ha en annan åsikt än de har!
Angående omröstningen så röstade jag "Visa resultat". Jag skulle helst rösta på mig själv och mitt eget parti (fast jag inte har något).