Vilket typ av Sverige skulle du vilja att dina barn växt upp i? Dvs vilka skulle du vilja fick riksdagsmajoritet nästa val och de 4 efterkommande val?
Om du fick välja. Vilket parti skulle du vilja fick majoritet i riksdagen de 5 nästkommande val?
Om du fick välja. Vilket parti skulle du vilja fick majoritet i riksdagen de 5 nästkommande val?
Jag får nog säga sossarna, trots allt. Mp koncentrerar sig för mycket på en enda fråga, för att styra hela landet. V är lite för oflexibla i vissa frågor. S är mer kompromissvilliga. Övriga partier överväger jag inte ens.
Moderaterna helt klart..
Är ingen Moderat i grunden men under dom åren dom var i makten har jag haft det bra och vill helst att det fortsätter så...
Socialdemokraterna håller ju på att köra Göteborg i botten, Västlänken kommer rasa och göteborgarna är ju dumma i huvudet som fortsätter rösta på detta katastrofparti.
Folkpartiet satsar ju iaf på lärarnas löner så.
Sd. Åtminstone i valet 2018 så tänker jag rösta på dem. Om man får ordning på invandrarfrågan och tiggarna, is hotet så kan jag sedan ev tänka mig att gå tillbaka till M.
Jag är inte ett dugg överraskad att SD leder i mätningen. Jag vill att mina barn ska växa upp i ett tryggt samhälle och då är SD´s politik bäst.