SD politiker fälld för fusk
www.aftonbladet.se/nyheter/article21193317.ab
Gert, har du någon kommentar?
www.aftonbladet.se/nyheter/article21193317.ab
Gert, har du någon kommentar?
www.friatider.se/ett-ruttet-tecken-i-tiden
Nerfherder, har du någon kommentar?
Markus Silverbåge är en medlem i SD som nu troligast kommer att säga upp sitt politiska angagemang.
Ardalan Shekarabi är en illegal invandrare som fuskat till siga flera gånger så mycket pengar som Markus Silverbåge och som nu fått en ministertjänst. Det är skillnad på folk i folk i Sverige idag!
Är du inte normalt funtad? Peka vänligen ut vart i mitt inlägg som jag påstod det.
Du om någon är den som tycker att det är okej att fuska med bidrag, så länge man inte är med i SD. Ardalan har allt med saken att göra för du rapporterade inte den nyheten direkt eller? Jag kan hitta tusentals andra exempel på politiker i andra partier som har begått större fusk är Markus men dem har du inte rapporterat om tidigare. Du är en liten fjant som inte kan vara objektiv och Gert behöver inte ha någon åsikt om detta inlägg då du skapat det i ett patetiskt försökt att irritera en person med andra åsikter än du.
Jag undrar bara... om du N undrar vad Gert tycker om en specifik fråga. Varför skickar du inte privat meddelande till honom om det istället?
Inget fusk är okej, men det som är eneverande är när godhetsapostlar som du endast uppmärksammar det när det handlar om SD för att ni lever i någon sorts fantasivärld där SD är djävulen själv. Om alla hade varit lika flitiga på att uppmärksamma inte bara negativa händelser kring SD utan negativa händelser inom samtliga partier så hade samtalsklimatet i Sverige idag varit annorlunda.
För SD-förespråkare gör inte likadant när de katrgoriskt väljer att uppmärksamma problem när de skydliga är eller kan misstänkas vara muslimer och/eller MENA-invandrare? Jag håller med dig, fusk är lika illa oavsett bakgrund eller politisk tillhörighet.
Inget fusk är okej, men det som är eneverande är när godhetsapostlar som du endast uppmärksammar det när det handlar om SD för att ni lever i någon sorts fantasivärld där SD är djävulen själv. Om alla hade varit lika flitiga på att uppmärksamma inte bara negativa händelser kring SD utan negativa händelser inom samtliga partier så hade samtalsklimatet i Sverige idag varit annorlunda.