Anonym (Förbannad) skrev 2015-08-07 10:23:12 följande:
Hmm har aldrig sagt att hon är en dålig mor (vad jag vet). Hon har aggressionsproblem och misshandlar mig, därav är hon en BITCH. Jag hade kunnat anmäla henne till polisen för länge sedan om jag nu hade haft ork att gå igenom allt sånt. Har kvar bildbevis på blåtiror, spräckta läppar och blåmärken från flertalet gånger. Jag har aldrig lagt ett finger på henne själv.
Snälla du! Gör en anmälan om misshandel snarast! Om hon har sån aggression i sig så är det snarare troligt att hon även kommer ge sig på barnet, än tvärtom.
Det finns väldigt många exempel på där misshandel (både psykisk och fysisk) i en relation förs över på barnen sen när de kommer. Jag är ett sådant barn. Du vill inte att ditt barn ska få växa upp såsom jag och många andra med mig har fått göra.
Gör en polisanmälan och kontakta därefter socialtjänsten där du uttrycker din oro. De vet vad som bör göras. Målet är inte att ta ifrån henne barnet, utan att trygga barnets välmående och ge mamman det stöd hon behöver för att kunna vara en bra förälder.
Du kommer också behöva stöd i det här. Kanske har du en god vän som kan stötta och råda på vägen?
Snälla blunda inte. Jag är säker på att du kommer ångra det sen i så fall.