barnets kön
Från vilket vecka kan man se på ultraljud barnets kön. ? Är nyfiken , är nu i vecka 14. Det finns mottagningar som gör det där vi bor. Är det tidigt att göra snarast vill inte vänta tills vecka 20
Från vilket vecka kan man se på ultraljud barnets kön. ? Är nyfiken , är nu i vecka 14. Det finns mottagningar som gör det där vi bor. Är det tidigt att göra snarast vill inte vänta tills vecka 20
Från v 15+ eller 16 är det nog.. Men säkrare ju längre gången man är..
En tjejkompis till mig gjorde rul i v 22 och då sa dem att det var en flicka. Ut kom en pojke. Varför så viktigt att ni inte kan vänta?
Finns blodprov du kan göra hemma själv. Eller fanns iaf när jag var gravid. Beställde från pinkandblue. Eller om det hette pinkORblue?
Finns blodprov du kan göra hemma själv. Eller fanns iaf när jag var gravid. Beställde från pinkandblue. Eller om det hette pinkORblue?
Vi fick veta i 12+0! Läkaren sa att det "bara" var med 95% säkerhet men det är en riktig hög sannolikhet!
Om 5 veckor ska vi tillbaka för RUL och då blir det nästan 100% (Han har fel 1 på 7000 efter v 16!)
Eller så kan man ju singla slant. Det visar rätt lika ofta som "blodprovet" men är helt gratis
TS: från vecka 14 kan man se könet, men de flesta kliniker i Sverige verkar inte vilja utföra könsultraljud förrän i vecka 18.
Eller så kan man ju singla slant. Det visar rätt lika ofta som "blodprovet" men är helt gratis
TS: från vecka 14 kan man se könet, men de flesta kliniker i Sverige verkar inte vilja utföra könsultraljud förrän i vecka 18.
Och min avlägsna släkting, prinsen av Nigeria, ska skicka hela sin förmögenhet till mig så fort checken jag av en massa helt logiska anledningar var tvungen att skicka till honom först kommer fram.
Det är en bluff, vännen...