BF april 2016 - Borås
Hej! Tänkte kolla om det är fler i Borås med omnejd som väntar barn i april!
Jag är gravid i vecka 5+2 och detta blir mitt första barn.
Välkomna!
Hej! Tänkte kolla om det är fler i Borås med omnejd som väntar barn i april!
Jag är gravid i vecka 5+2 och detta blir mitt första barn.
Välkomna!
Började må mindre illa och kan ha fått förklaringen idag på vul. Fostret har inte vuxit sen förra kollen för en vecka sedan och hjärtslag syntes inte. Ny koll om en vecka men lät på läkaren som att det var kört, vet inte om jag vågar hoppas lite till.
Hej :) bor också i Borås är bara i vecka 6 så allt kan hända fortfarande..men vi håller tummarna stenhårt.
Hej :) bor också i Borås är bara i vecka 6 så allt kan hända fortfarande..men vi håller tummarna stenhårt.
Jag tror att jag är i vecka 7 ska till barnmorskan på onsdag nästa onsdag. Jag mår br, känner inte så mycket, önskar jag kände mera. Ja det är vårt första :)
Hej! Jag är vecka 12+4! Bebis#2 ????????
Hej! Jag är vecka 12+4! Bebis#2 ????????
Tack så mycket! Han är 3 år och 2 månader :)
Hel tjejer, hur mår ni?
Lite förkyld, annars så är det gött :) bebis mår bra, var och kollade idag. Är beräknad till 25/4 precis som jag tänkte själv från början innan dom började säga 27/4 hos bm. Man vet ju oftast bäst själv ;) Började känna sparkar igår! ;D
Hur är det själv?
Lite förkyld, annars så är det gött :) bebis mår bra, var och kollade idag. Är beräknad till 25/4 precis som jag tänkte själv från början innan dom började säga 27/4 hos bm. Man vet ju oftast bäst själv ;) Började känna sparkar igår! ;D
Hur är det själv?
Hej!
Jag ser att det var längesedan någon skrev i den här tråden. Men här är iaf en till som bor i Borås och är beräknad april/maj.
Är det någon kvar här? :)
Hej!
Jag ser att det var längesedan någon skrev i den här tråden. Men här är iaf en till som bor i Borås och är beräknad april/maj.
Hej!