• bine87

BF april 2016 - Borås

Hej! Tänkte kolla om det är fler i Borås med omnejd som väntar barn i april!

Jag är gravid i vecka 5+2 och detta blir mitt första barn.

Välkomna!

• Svar på tråden BF april 2016 - Borås
  • bine87
    Elisabet83 skrev 2015-09-14 15:11:48 följande:

Började må mindre illa och kan ha fått förklaringen idag på vul. Fostret har inte vuxit sen förra kollen för en vecka sedan och hjärtslag syntes inte. Ny koll om en vecka men lät på läkaren som att det var kört, vet inte om jag vågar hoppas lite till.

Nej :( 
  • Hajarna

Hej :) bor också i Borås är bara i vecka 6 så allt kan hända fortfarande..men vi håller tummarna stenhårt.

• bine87
    Hajarna skrev 2015-09-17 21:21:30 följande:

Hej :) bor också i Borås är bara i vecka 6 så allt kan hända fortfarande..men vi håller tummarna stenhårt.

Hej! Va kul :) jag har precis beställt en angelsounds. Kunde inte stå emot!

Hur mås det då?
  • Hajarna
    bine87 skrev 2015-09-17 22:47:37 följande:
    Hej! Va kul :) jag har precis beställt en angelsounds. Kunde inte stå emot!

Hur mås det då?
    Jag mår bra :) vilken vecka är du i? Är det ert första?
  • Hajarna

Jag tror att jag är i vecka 7 ska till barnmorskan på onsdag nästa onsdag. Jag mår br, känner inte så mycket, önskar jag kände mera. Ja det är vårt första :)

• bine87
    Hajarna skrev 2015-09-18 15:25:10 följande:
    Jag mår bra :) vilken vecka är du i? Är det ert första?
    Jag är i vecka 8+5. Det är mitt första ja.

Jag kommer gå hos Barnmorskegruppen i Göteborg.
  • bine87
    Ammash skrev 2015-10-12 12:17:43 följande:

Hej! Jag är vecka 12+4! Bebis#2 ????????

Hello! :) trevligt med fler :) grattis till nummer två <3

Hur gammal är den första?
  • Ammash
    bine87 skrev 2015-10-12 21:25:51 följande:
    Hello! :) trevligt med fler :) grattis till nummer två <3

Hur gammal är den första?
    Tack så mycket! Han är 3 år och 2 månader :)
  • bine87
    Ammash skrev 2015-10-13 15:01:06 följande:

Tack så mycket! Han är 3 år och 2 månader :)

Händerna fulla med andra ord :D

Hur mår du annara då? Jag börjar må bättre. Vilket är fruktansvärt skönt. Slipper ligga däckad hela dagarna och blir inte fullt så trött då jag iallafall får i mig mat.
  • bine87

Lite förkyld, annars så är det gött :) bebis mår bra, var och kollade idag. Är beräknad till 25/4 precis som jag tänkte själv från början innan dom började säga 27/4 hos bm. Man vet ju oftast bäst själv ;) Började känna sparkar igår! ;D

Hur är det själv?

• Hajarna
    bine87 skrev 2015-11-26 19:14:33 följande:

Lite förkyld, annars så är det gött :) bebis mår bra, var och kollade idag. Är beräknad till 25/4 precis som jag tänkte själv från början innan dom började säga 27/4 hos bm. Man vet ju oftast bäst själv ;) Började känna sparkar igår! ;D

Hur är det själv?

Vad roligt, vi ska på ultraljud den 15 längtar att få se krabaten nu. :) jag mår jätte bra lite små förkyld bara. Är det ditt första barn?
  • Hajarna
    Hajarna skrev 2015-11-26 23:15:13 följande:
    Vad roligt, vi ska på ultraljud den 15 längtar att få se krabaten nu. :) jag mår jätte bra lite små förkyld bara. Är det ditt första barn?
    Såg nu att det också var ert först barn :) spännande
  • Mia09

Hej!

Jag ser att det var längesedan någon skrev i den här tråden. Men här är iaf en till som bor i Borås och är beräknad april/maj.

Är det någon kvar här? :)

• Hajarna
    Mia09 skrev 2016-01-23 18:39:27 följande:

Hej!

Jag ser att det var längesedan någon skrev i den här tråden. Men här är iaf en till som bor i Borås och är beräknad april/maj.

Hej å grattis :) hur mår du?
  • bine87
    Mia09 skrev 2016-01-23 18:39:27 följande:

Hej!

Jupp är kvar. :)
Svar på tråden BF april 2016 - Borås