• Anonym (Ulrika)

SD-hatare-vill ni bo på rosengård i malmö ???

Alltså, ni som avskyr sd och ej röstar på dem.

Kan ni tänka er att bo på invandrartäta rosengård i malmö eller annat liknande område?

Ja eller nej och varför?

Ni som ej vet.. Förekommer mycket gängkriminalitet och bränder m.m där.

• Svar på tråden SD-hatare-vill ni bo på rosengård i malmö ???
  • Anonym (No way!!!!)
    Anonym (Ulrika) skrev 2015-08-26 16:17:31 följande:

Alltså, ni som avskyr sd och ej röstar på dem.

Kan ni tänka er att bo på invandrartäta rosengård i malmö eller annat liknande område?

Ja eller nej och varför?

Ni som ej vet.. Förekommer mycket gängkriminalitet och bränder m.m där.

Jag tror du blandar ihop äpplen och päron. Bara för att man inte röstar på SD behöver man älska att leva ihop med 23000 araber?
  • FDFMGA

Äsch, svårt att hålla reda på allt. Kulhålet var i barnens rum, handgranaterna på balkongen och sambon som blir gruppvåldtagen.

Så kulhålet hade inte flyttat på sig i den anonyma berättelsen.

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Nerfherder
    FDFMGA skrev 2015-09-06 12:40:08 följande:

Äsch, svårt att hålla reda på allt. Kulhålet var i barnens rum, handgranaterna på balkongen och sambon som blir gruppvåldtagen.

Så kulhålet hade inte flyttat på sig i den anonyma berättelsen.

De borde ha checklistor, så att de inte snurrar bort sig. Suffering, eller hur?
  • KillBill
    FDFMGA skrev 2015-09-06 12:29:56 följande:
    Jepp, det var barnens rum, men vad vet jag om osvenska seder. Sverigedemokrater kanske har barnrummet på balkongenSkrattande
    Nej det där är fel. På balkongen brukar den genomsnittlige sverigedemokraten förvara sina tändhattar.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Nerfherder
    KillBill skrev 2015-09-06 13:14:05 följande:

Nej det där är fel. På balkongen brukar den genomsnittlige sverigedemokraten förvara sina tändhattar.

Du menar foliehattar
  • Nerfherder

Du menar foliehattar
  • KillBill
    Nerfherder skrev 2015-09-06 13:15:57 följande:
    Du menar foliehattar

Whatever.. någonting med hattar var det i alla fall Skrattande

• FDFMGA
    På den tiden jag var i hyreslägenhetsvängen så hade jag ett kriterium för vad jag skulle undvika. Det var lägenheter som låg vägg i vägg med lägenheter med balkong med svensk flaga.

Inte för att jag har något emot Sveriges flagga -den är ju mitt signum, liksom - men min erfarenhet var att det var ett jävla brölande från dessa lägenheter, patriotiska sånger, fylla, nätterna igenom. Det funkar ju för bidragskrävande patrioter men inte för oss som sliter ihop till deras bidrag och måste upp och jobba tidigt på morgonen.
  • KillBill
    FDFMGA skrev 2015-09-06 13:26:36 följande:
    På den tiden jag var i hyreslägenhetsvängen så hade jag ett kriterium för vad jag skulle undvika. Det var lägenheter som låg vägg i vägg med lägenheter med balkong med svensk flaga.

Inte för att jag har något emot Sveriges flagga -den är ju mitt signum, liksom - men min erfarenhet var att det var ett jävla brölande från dessa lägenheter, patriotiska sånger, fylla, nätterna igenom. Det funkar ju för bidragskrävande patrioter men inte för oss som sliter ihop till deras bidrag och måste upp och jobba tidigt på morgonen.
    Jag vet inte varför men jag kommer osökt att tänka på Jimmie Å senaste kräftskiva där Ultima Thule spelade.

• FDFMGA
    KillBill skrev 2015-09-06 14:06:21 följande:
    Jag vet inte varför men jag kommer osökt att tänka på Jimmie Å senaste kräftskiva där Ultima Thule spelade.

Åh fan. Vad är det för figur de identifierar sig med - ska det föreställa Sauron med skäggSkrattande
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (No way!!!!) skrev 2015-09-06 12:36:01 följande:
    Jag tror du blandar ihop äpplen och päron. Bara för att man inte röstar på SD behöver man älska att leva ihop med 23000 araber?
    Så är det i SD:s värld. Alla som inte röstar SD är självklart för IS, gruppvåldtäkter, bo med araber osv osv. Det måste vara enkelt att rösta på SD, annars skulle de tappa det mesta av sitt stöd.
  • KillBill
    FDFMGA skrev 2015-09-06 14:17:54 följande:
    Åh fan. Vad är det för figur de identifierar sig med - ska det föreställa Sauron med skäggSkrattande
    Det ser inte bättre ut Skrattande
  • nihka
    Anonym (??) skrev 2015-09-08 19:31:49 följande:

Två fingrar i öronen, skygglappar på och ... just ja, det fungerade inte med förnekelse.

Jag frågade varför du källhänvisar till högerextremistiska och rasistiska hatsajter och du svarar att du har "Två fingrar i öronen, skygglappar på och ... just ja, det fungerade inte med förnekelse".

Skiten är borta nu iaf.
  • nihka
    Anonym (??) skrev 2015-09-08 19:52:50 följande:

Det var ingen fråga, du citerade mitt inlägg och avfärdade den med en klyscha utan att bemöta fakta om hur det ljugs för folket rakt av.
    Eller nått i mitt inlägg överhuvudtaget så två fingrar i öronen skygglappar på och nej, jag har fortfarande skotthåll i min lägenhet i det fredliga landet där våldet enligt vissa sagor minskar.

Nejdå, artikeln står kvar och har det bra, bara klicka på länken.

Jo, det var en fråga. Jag frågade dig om varför du källhänvisar till högerextremistiska och rasistiska hatsajter och du svarar att du har "Två fingrar i öronen, skygglappar på och ... just ja, det fungerade inte med förnekelse".

Nej, skiten är borta.
  • Anonym (sherlock)

Börja om från början, börja om på nytt

• Nerfherder
    Anonym (??) skrev 2015-09-08 20:37:04 följande:

OM, vi bara kunde magisk vrida tillbaka klockan och se till att inte tillåta massinvandring med ghetton radikalisering och extrem våld som följd, om vi bara kunde...

Suffering, tom du borde väl tröttna på de här stollerierna snart?
  • nihka
    Anonym (??) skrev 2015-09-08 20:37:04 följande:

OM, vi bara kunde magisk vrida tillbaka klockan och se till att inte tillåta massinvandring med ghetton radikalisering och extrem våld som följd, om vi bara kunde...

Du får köpa dig skridskor för det var istid här före "massinvandringen" började.
  • Solidaritet
    EnAnonumius skrev 2015-09-05 01:04:41 följande:
    Jag skall ställa dig en adekvat motfråga.
    Är Socialdemokraterna som riksdagsparti och deras  politiska plattform rasistisk, bara för att det finns rasistiska individer gruppen socialdemokraterna?

Svara du nej på den adekvata motfrågan.
    Så skall du ge en LOGISK och ICKE abstrakt motivering på varför du sitter och anser att SD som parti med deras politiska plattform skall vara undantagna och bli stämplade som rasister baserat på att det finns individer i gruppen som är rasister.
    Varför svarar du då inte på min fråga?

Sedan undrar jag också vem som ska avgöra om min motivering är logisk. Om det är du som ska avgöra det känns det tämligen meningslöst. Din logik är uppenbarligen att om sverigedemokraterna är rasister så är Socialdemokraterna det också. 

Om du kan hitta tillnärmelsevis lika många, och lika grova, rasistiska uttalanden från socialdemokrater som av sverigedemokrater i en enkel googlesökning, så ska jag gladeligen erkänna att jag har fel och att du har rätt. 
Svar på tråden SD-hatare-vill ni bo på rosengård i malmö ???