• MickeHallon

Varför lockar V/S/KD/MP/M/C/FP/SD till sig det värsta bottenskrapet av människor?

Någon som har en tänkbar teori? Flört

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-28 20:30
    Kan jag redigera tråden på nåt vis?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-30 17:40
    Konservativ skrev:

"Noterar att vissa här inte alls bryr sig om att människor kallas bottenskrap. Är det inte ett utmärkt tillfälle att diskutera människosyn? Har SD:arna förverkat sin rätt att betraktas som människor eller vad handlar det om? Går det att ha en diskussion på en nivå som ligger högre än dagis?"

Detta är helt OnTopic.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför lockar V/S/KD/MP/M/C/FP/SD till sig det värsta bottenskrapet av människor?
  • Konservativ

Jag röstade på första alternativet. Inte för att det är ovidkommande utan för att det är en fascistisk tanke.

• M A F H H

Komiskt när SD:are försöker "ge igen" genom att göra exakt samma trådar men omvända, väx upp. 

• MickeHallon
    M A F H H skrev 2015-08-28 20:34:49 följande:

Komiskt när SD:are försöker "ge igen" genom att göra exakt samma trådar men omvända, väx upp. 

På vilket sätt föredrar du att jag "växer upp"?

Jag har den åsikten att -det är lite äckligt att kalla en viss grupp för "bottenskrap utav människor", men det måste väl vara min vänstervridna uppfostran som kommer i kläm där. Tycker du att jag ska ändra på den åsikten och växa upp, (som dig?), till att istället selektivt kategorisera människor i fack? Eller var det barnsligt utav mig att reagera på originaltråden på ett kreativt vis och göra denna tråd för att i sin tur nå fram med min åsikt som jag har?
  • MickeHallon
    Konservativ skrev 2015-08-28 20:34:45 följande:

Jag röstade på första alternativet. Inte för att det är ovidkommande utan för att det är en fascistisk tanke.

Jo, jag råkade väl blanda ihop det lite fel där. Men spela roll, budskapet når fram.
  • DenNamnbitne

Sådan är demokratin förstår du. Då låter du alla andra bästa över dig, oavsett vad de har för intentioner, förstånd eller huruvida de angår dig och ditt liv. Populism av olika slag lockar till sig väljare och sen är karusellen igång...

• Aikido
    M A F H H skrev 2015-08-28 20:34:49 följande:
    Omvända? Missade du att alla etablerade partier finns med i rubriken. SD är inte exkluderat.
  • KillBill
    Aikido skrev 2015-08-30 13:09:07 följande:
    Omvända? Missade du att alla etablerade partier finns med i rubriken. SD är inte exkluderat.

Skrattande
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Aikido
    KillBill skrev 2015-08-30 13:56:33 följande:
    Skrattande
    Du antyder ett visst mått av fail från TS sida?
  • Konservativ

Noterar att vissa här inte alls bryr sig om att människor kallas bottenskrap. Är det inte ett utmärkt tillfälle att diskutera människosyn? Har SD:arna förverkat sin rätt att betraktas som människor eller vad handlar det om? Går det att ha en diskussion på en nivå som ligger högre än dagis?

• MickeHallon
    KillBill skrev 2015-08-30 13:56:33 följande:
    Skrattande
    Hetsa inte upp dig i onödan min vän. Jag ville redigera tråden för att det fanns ett tomt alternativ att rösta på. Men det tycker jag nu är bra, då vissa kanske tycker något som inte går att rösta på, o då får de skriva det som inlägg här. SD skulle finnas med i listan.
    Konservativ skrev 2015-08-30 17:25:34 följande:

Noterar att vissa här inte alls bryr sig om att människor kallas bottenskrap. Är det inte ett utmärkt tillfälle att diskutera människosyn? Har SD:arna förverkat sin rätt att betraktas som människor eller vad handlar det om? Går det att ha en diskussion på en nivå som ligger högre än dagis?

Man tackar! Helt rätt ute är du. Det är precis det som jag vill få fram med tråden.
Svar på tråden Varför lockar V/S/KD/MP/M/C/FP/SD till sig det värsta bottenskrapet av människor?