• Penida

När ska ni göra något åt sidan och alla dess problem?

Sajten krånglar på alla möjliga sätt, det är inte kul att vara här längre.
    Det är segt, det går inte att välja ikon(vilket jag struntar i men ändå), klickar jag på t.ex "känsliga rubriker" får jag upp en halv sida med koder och under det rubriker till olika inlägg. Klickar jag på rubriken till ett inlägg kan jag se inlägget ibland, ofta möts jag bara av en tom sida där inlägget normalt går att läsa. Det står att jag har inboxmeddelanden jag inte har.
    Någon som upplever liknande eller andra problem? Tycker ni som ligger bakom sajten att den fungerar problemfritt? Om inte, kommer något förändrats eller är detta det nya familjeliv och hur det kommer fungera?

Avskyr CIO-metoder
  • Svar på tråden När ska ni göra något åt sidan och alla dess problem?
  • Penida

Jag har även fått andras motiveringar till varför deras inlägg blev borttagna i min inbox, har gällt trådar jag inte ens har varit delaktig i.

Avskyr CIO-metoder
  • MammAmma

Japp, känner igen allt det där, samt att det varken går att acceptera eller avböja följelse-förfrågningar. Hela den här sajten är som ett jävla fuskbygge.

• Penida
    MammAmma skrev 2015-09-07 16:39:00 följande:

Japp, känner igen allt det där, samt att det varken går att acceptera eller avböja följelse-förfrågningar. Hela den här sajten är som ett jävla fuskbygge.

Ja, nu försvann de där jäkla koderna eller vad det var för något ovan rubrikerna i alla fall. Fortfarande likadant för dig med det?
    Finns det någon som gillar den nya sidan och vad som hänt sen dess?
    Avskyr CIO-metoder
  • j a d e

Är det bara jag som tänker hålla andan tills ansvariga svarar?

• oOOo  oOOo
    MammAmma skrev 2015-09-07 16:39:00 följande:
    Hela den här sajten är som ett jävla fuskbygge.
    Tanken är kanske att man skall angripa den här sidan på samma sätt som man läser av ett negativt grav test. 

Om du plockar isär skärmen, klipper ut en mall i papper med önskat utseende och stoppar in i stället så ser det nog bra ut.
  • MammAmma
    Penida skrev 2015-09-07 16:54:46 följande:

Ja, nu försvann de där jäkla koderna eller vad det var för något ovan rubrikerna i alla fall. Fortfarande likadant för dig med det?

Finns det någon som gillar den nya sidan och vad som hänt sen dess?

Tror inte jag lagt märke till några koder, däremot blir jag spammad om iphone'vinster' när jag klickar in mig på en tråd...
  • Penida
    MammAmma skrev 2015-09-07 17:29:32 följande:
    Tror inte jag lagt märke till några koder, däremot blir jag spammad om iphone'vinster' när jag klickar in mig på en tråd...
    Okej, här var typ halva sidan svart tidigare med något som liknade koder (enligt mitt otekniska huvud i alla fall) och på den andra halvan fanns rubrikerna.
    Ja, jag har också vunnit flera iPhones..
    Avskyr CIO-metoder
  • Ful Anka

Tror inte vi kan förvänta oss något från FLs nuvarande ägare, Stampen.

This is my life and I don't care
  • skogstjejen19
    j a d e skrev 2015-09-07 17:09:56 följande:

Är det bara jag som tänker hålla andan tills ansvariga svarar?

Tror du kommer svimma innan... ;)
Svar på tråden När ska ni göra något åt sidan och alla dess problem?