"Ställ en kulspruta på Öresundsbron"
Den lokala SD-politikern ansåg att man borde ställa en kulspruta på Öresundsbron. Vad säger SD:s väljare om det? Håller ni med?
Den lokala SD-politikern ansåg att man borde ställa en kulspruta på Öresundsbron. Vad säger SD:s väljare om det? Håller ni med?
Om jag har en hord av galna våldsamma stenkastande vandaliserande "flyktingar" så mycket riktigt kan jag dra mig från att gå ut på grund av personlig säkerhet.
skulle heller inte utsätta mina barn för faran att bli mishandlade eller dödade rakt av, hur tänkte du där?
Ska hon med berått mod bara öppna dörren och lämna sitt hus mitt i våldsam upplopp?
Flyr?
Såg du ser du nån flykt i scener som utspelar sig i alla eu länder på andra sidan havet?
Skulle du vilja själv gå ut eller släppa ut dina barn i detta?
Kolla länken:
www.facebook.com/pitupitu4/videos/418664468327501/
Nu har vi några RELATIVT få bränder och stenkastningar, även skjutningar, i Sverige.
Om vi ska släppa in hundratusentals fler, hur fan tror ni att det blir då???
PRECIS EXAKT SÅ HÄR:
(samma länk).
Det där händer i GREKLAND!
Mannen som äger huset säger: "Back off, this is private property! You have to resoect GREECE!"
Grekerna är inga fiender!De har precis flytt från fienderna! De kommer till ett fredligt land och börjar slå sönder både hus och människor där!
ALLVARLIGT! Är det detta ni vill ha???
Samma länk igen!!! Snälla, se den! Där har ni bevisen, svart på vitt!
Om jag har en hord av galna våldsamma stenkastande vandaliserande "flyktingar" så mycket riktigt kan jag dra mig från att gå ut på grund av personlig säkerhet.
skulle heller inte utsätta mina barn för faran att bli mishandlade eller dödade rakt av, hur tänkte du där?
Ska hon med berått mod bara öppna dörren och lämna sitt hus mitt i våldsam upplopp?
Flyr?
Såg du ser du nån flykt i scener som utspelar sig i alla eu länder på andra sidan havet?
Skulle du vilja själv gå ut eller släppa ut dina barn i detta?
HUR FAN kan folk som flyr bete sig så där.
De flyr för att UNDKOMMA KRIGET! Och vad gör de??? DE STARTAR EGNA KRIG MOT URBEFOLKNINGEN I DE NYA LÄNDERNA!
SLÄPP FÖR FAN INTE IN DEM!!!
Släpp in ÄLDRE, samt BARNFAMILJER!
Men alla män (och även kvinnor), som inte har barn, mellan 18-50 år, ska INTE få komma in!
HUR FAN kan folk som flyr bete sig så där.
De flyr för att UNDKOMMA KRIGET! Och vad gör de??? DE STARTAR EGNA KRIG MOT URBEFOLKNINGEN I DE NYA LÄNDERNA!
SLÄPP FÖR FAN INTE IN DEM!!!
Släpp in ÄLDRE, samt BARNFAMILJER!
Men alla män (och även kvinnor), som inte har barn, mellan 18-50 år, ska INTE få komma in!
Vad spelar det för roll varför dom tar till våld mot europeer, i det kan man endast spekulera.
75 % av dom som flödar över gränser är nu män i krigsför ålder, då kan man fråga sig varför dom är här från första början.
Desertörer? Infiltratörer? Anfallsstyrka?
Hur som, dom är på väg ifrån sina länder, hur skulle det se ut om vi andra för ynka 80 år sen skulle "fly" framför att ta hand om Hitler?
Framför allt, varför spelar ingen roll, vill du ha dom utanför dina rutor eller barnens skola är bättre fråga.
Vad spelar det för roll varför dom tar till våld mot europeer, i det kan man endast spekulera.
75 % av dom som flödar över gränser är nu män i krigsför ålder, då kan man fråga sig varför dom är här från första början.
Hur som, dom är på väg ifrån sina länder, hur skulle det se ut om vi andra för ynka 80 år sen skulle "fly" framför att ta hand om Hitler?
Framför allt, varför spelar ingen roll, vill du ha dom utanför dina rutor eller barnens skola är bättre fråga.
Förmodligen vill du inte se det, det är ingen nyhet ens, kollar man runt utanför Sveriges media som verkar ha drabbats av masspsykos eller är inte redo än att ta en ståndpunkt och börja rapportera om vansinnet tvärt emot den sittande regeringen.
så ser man en helt annan bild av "flyktingar" jag har postat ex antal länkar från andra länders media där dom förfaras över det som händer.
I Sverige blir man mer hjärntvättat av oskyldiga bilder på kvinnor av barn, dom enstaka som hittas i den massiva strömmen och våldsamma män.
Det ligger i våras alla intresse att säga ifrån så länge vi har nått så när ordning i landet.
Nej, totalt betydelselöst i sammanhanget, folk i behov av akut hjälp beter sig inte som vilda barbarer punkt.
Den enda frågan som betyder nått i sammanhanget, vill VI erfara det vad som har drabbat eu länder längre ner.
Förmodligen vill du inte se det, det är ingen nyhet ens, kollar man runt utanför Sveriges media som verkar ha drabbats av masspsykos eller är inte redo än att ta en ståndpunkt och börja rapportera om vansinnet tvärt emot den sittande regeringen.
så ser man en helt annan bild av "flyktingar" jag har postat ex antal länkar från andra länders media där dom förfaras över det som händer.
I Sverige blir man mer hjärntvättat av oskyldiga bilder på kvinnor av barn, dom enstaka som hittas i den massiva strömmen och våldsamma män.
Det ligger i våras alla intresse att säga ifrån så länge vi har nått så när ordning i landet.
Nej, totalt betydelselöst i sammanhanget, folk i behov av akut hjälp beter sig inte som vilda barbarer punkt.
Den enda frågan som betyder nått i sammanhanget, vill VI erfara det vad som har drabbat eu länder längre ner.
Men klicka på mina länkar då om du inte kan klicka på hans,
Det är ingen paranoia, det är fakta
data.unhcr.org/mediterranean/regional.html
Nej, det ligger inte i nån intresse att släppa in en massa våldsamma individer från kulturer som inte går så bra ihop med vår egen.
Varför detta skär kan du fråga Merkel eller lövfel för jag har ingen svar på frågan.
Att säpo har sen länge nu sagt att dom har ingen koll på papperslösa som kommer in i landet bryr vi oss inte om.
Men VARFÖR vi vill släppa in ytterligare hundratalstusentals våldsamma idioter som vallfärdar just nu mot oss och slår sönder allt i sin väg vet jag inte, vi har inte ens bo platser till dom vi har släppt in föra året.
För att vi fram tills nyligen har levt i fred, varför dom beter sig som vildar är irrelevant, beter dom sig så så ska dom bara skickas tillbaka dit dom kom ifrån.
Jag vill fortsätta bo ifred, hur ligger den saken hos dig?
Men det är ju befängt att kalla alla flyktingar våldsamma män på grund av en video. Vad hände med alla de som kritiserar media för att vara partiska. Har de helt tappat besinningen och plötsligt okritiskt börjat grunda sin världsbild på ett videoklipp utan någon som helst källkritik. Märkligt.
Men det är ju befängt att kalla alla flyktingar våldsamma män på grund av en video. Vad hände med alla de som kritiserar media för att vara partiska. Har de helt tappat besinningen och plötsligt okritiskt börjat grunda sin världsbild på ett videoklipp utan någon som helst källkritik. Märkligt.
Efter en lång rad av videos från hela eu som drabbas, mjo, då inte i Sverige för här väljer media att inte rapportera verklighet utan mer nån skev bild om hur dom önskar det såg ut.
Efter en lång rad av videos från hela eu som drabbas, mjo, då inte i Sverige för här väljer media att inte rapportera verklighet utan mer nån skev bild om hur dom önskar det såg ut.
Nej, det står jag absolut inte bakom... Helt sjukt hur man kan tro att det är okej att uttala sig så... Dock uttalar sig Jimmie Åkesson väldigt bra. Hans tal står jag bakom.
Idiotiskt uttalande och inget jag står bakom.
Fult sagt.
Står absolut inte bakom det uttalandet som nämns i TS och upprörs som de flesta över det. Rötäggskommentar.
Däremot fortsätter jag att ställa mig frågan vari det "rätta" ligger i att många kvinnor och barn blir kvar medan unga män kommer hit. Kvinnor och barn är väl de mest utsatta? De vill jag hjälpa här i första hand. Inte män vid frisk vigör som lämnat dessa kvinnor och barn kvar.
IS-hotet skrämmer nog fler än mig. Och IS har sagt att de sänt krigare infiltrerade som flyktingar till Europa. Och HÄRI ligger gissningsvis mycket motstånd till denna flyktingström.