• Äldre 22 Sep 10:31
    7337 visningar
    54 svar
    54
    7337

    Är du nöjd med din kropp?

    Är du nöjd med din kropp?
    Rösta och diskutera gärna i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med din kropp?
  • Anonym (^^)
    Äldre 23 Sep 14:25
    #41

    Nä, den är inget att hänga i julgranen. 

  • Äldre 23 Sep 14:33
    #42
    choklad skrev 2015-09-23 06:36:37 följande:

    Min kropp är min kropp och den är jag glad för. Den väger 110 kg och är stark, frisk och sexig!


    Åh fantastiskt. Jag kan sakna den känslan alltså även om jag aldrig missunnar någon annan den.
  • Äldre 23 Sep 15:39
    #43
    Anonym (^^) skrev 2015-09-23 14:25:04 följande:
    Nä, den är inget att hänga i julgranen. 
    Jag skulle kunna tänka mig att hänga min lekamen i en julgran, men, jag väger 83 kilo, så det får bli granen på Stortorget. Om den skall hålla alltså. 

    Jag gissar att Damerna helst ser att jag hänger som gud fader själv har skapt mig.

    Fast....skall jag ställa upp på ett dylikt arrangemang så kommer jag kräva kaffe och bulle var tredje timme samt 2 liter av min egenhändigt tillverkade glögg varannan timme. 

    Jag minns förbanne mig inte exakt hur receptet på glöggen är, men har för mig att du häller 3 styck russin i en liter Koskenkorva. Det får inte bli för sött. Nä. Söt glögg är ett aber.

    Och skall jag spöka ut mig i tomteluva....så kommer det kosta extra !!! 

    Mvh //Anton 

    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 23 Sep 15:51
    #44
    Anton Chigurh skrev 2015-09-23 15:39:11 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig att hänga min lekamen i en julgran, men, jag väger 83 kilo, så det får bli granen på Stortorget. Om den skall hålla alltså. 

    Jag gissar att Damerna helst ser att jag hänger som gud fader själv har skapt mig.

    Fast....skall jag ställa upp på ett dylikt arrangemang så kommer jag kräva kaffe och bulle var tredje timme samt 2 liter av min egenhändigt tillverkade glögg varannan timme. 

    Jag minns förbanne mig inte exakt hur receptet på glöggen är, men har för mig att du häller 3 styck russin i en liter Koskenkorva. Det får inte bli för sött. Nä. Söt glögg är ett aber.

    Och skall jag spöka ut mig i tomteluva....så kommer det kosta extra !!! 

    Mvh //Anton 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Inga wienerbröd och ostmackor och oboy???

    * Cirkulationssviktar lite i ren fasa*
  • Äldre 23 Sep 16:07
    #45
    HäckHäxan skrev 2015-09-23 15:51:41 följande:
    Inga wienerbröd och ostmackor och oboy??? smile3.gif * Cirkulationssviktar lite i ren fasa*
    O´boy....hur FAN kunde jag glömma O´boy. Det skall självklart ingå i min tillförsel av näringsrik och fullgod föda. 

    Bra där Häckisvictory.gif

    Wienerbröd och ostmackor i all ära, men jag vågar inte dra på för hårt, vill inte riskera att det blir nerdragning på glöggen.WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 23 Sep 17:46
    #46
    ErnstHugo skrev 2015-09-23 07:19:52 följande:

    Låter underbart!!!

    Själv skrev jag nja. Är trygg och mår bra med min kropp då jag oftast tränar 4ggr/v. Skulle dock vilja gå ner 5-8kg.


    Jag tror att du är fin precis som du är, ErnstHugo!
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 23 Sep 17:53
    #47
    choklad skrev 2015-09-23 17:46:54 följande:

    Jag tror att du är fin precis som du är, ErnstHugo!


    Tack
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Äldre 23 Sep 21:44
    #48

    Just nu är jag höggravid, men utgår jag från nuläget så vill jag gå ner 35 kg och önskar jag hade mycket mindre, fastare bröst för både mitt välmående samt mycket billigare och lättare att hitta BHar.

  • Anonym (Vill bli perfek­t)
    Äldre 24 Sep 01:43
    #49

    Svarade "annat". Delvis nöjd, ja. Vill göra några små korrigeringar; tappa 1,5 kg och få mer muskler. Men nu är jag petig, för den är jäkligt snygg som den är.

  • Anonym (Mamma­)
    Äldre 7 Nov 10:31
    #50

    Jag har fött tre barn och är lika smal som jag var innan mina graviditeter och brösten är små och fasta fortfarande

  • Anonym (Mjo)
    Äldre 4 Mar 14:51
    #51
    Forumvärd skrev 2015-09-22 10:31:53 följande:

    Är du nöjd med din kropp?

    Rösta och diskutera gärna i tråden.


    Jag är rätt så nöjd med min kropp. Är 158 cm och väger ca 53 kg. Har 21 i bmi och är rätt kurvig men smal samtidigt.

    Har större bröst, smal midja men med höfter. Men har även börjar styrketräna precis så ska bli ännu mer nöjd!
  • Anonym (A)
    Äldre 4 Mar 14:55
    #52

    Den är helt okej.

  • Anonym (Kajsa­)
    Äldre 4 Mar 15:30
    #53

    Jag är snygg så att det duger till husbehov, inte jättesnygg men helt ok särskilt för min ålder. Däremot har jag ont i ryggen och en del andra ställen och därför är jag inte nöjd med min kropp. Jag har ingen nytta av att se ok ut i bikini när funktionen är dålig.

  • Anonym (K)
    Äldre 4 Mar 16:50
    #54

    Utseende mässigt, sådär. Ingen snygg figur, för mycket fett på både rumpa och mage. Tendens till hängbröst.

    Funktionsmässigt är jag mest missnöjd med att blåsan börjat svika mig ibland.

Svar på tråden Är du nöjd med din kropp?