nån med BF 22 oktober? Eller där,om,kring?
Hej är det nån/ några som har BF den 22 oktober? Eller där om kring? Som väntar sitt 2a barn? :)
Hur mår ni sista veckorna? :)
Hej är det nån/ några som har BF den 22 oktober? Eller där om kring? Som väntar sitt 2a barn? :)
Hur mår ni sista veckorna? :)
Väldigt trångt just nu skulle det ju stå *
Har vd 23/10 andra barnet som troligtvis är en pojke. Har en tjej på fem år sen innan.
Jag har varit sjukskriven sedan v20 pga foglossning så denna graviditet har varit riktigt tung
Hej vad kul att det är några st: )
Ja har blivit dunder förkyld: ( hoppas det hinner gå över innan det är dags för förlossningen
Känns som,man bara går att väntar på att det ska dra i gång snart
Hoppas,man inte går över tiden känns så drygt :)
Vart bor,ni alla? :)
Vad gör,ni om,dagarna? Bara vilar så gott det går nu?
Nej så tjatigt med förkylning, hoppas det snart går över!
Jag bor i Halmstad och går hemma på gravidpenning just nu. Dottern går på förskola 15h/veckan och då vilar jag, annars är det fullt ös med henne. ;)
Nej va jobbigt med förkylning.... Här hemma har vi våran 4åring tokförkyld, hon har 40 i temp och har ingen röst Hoppas vi vuxna slipper känns som att det kan dra igång når som helst nu!
Jag bor i norrtälje 1 tim från sthlm, jag går på graviditetspenning har min dotter går drygt 20h/v på dagis men jag är dålig på att vila, vill ju att allt ska vara klart när det är dags,.
Men man jobbar ju som en snigel här hemma, 2 min me dammsugaren sen måste man sitta en stund och svettas ha ha ha
Min Sambo fyller 30 9 dagar före bf....
Vi har bokat in 30 års festen veckan innan han fyller, vi får väll se om vi har ett spädbarn då eller om jag bara kommer vara otroligt trött och stor....
Vi kör de lite enkelt med kallskuren buffe och fika lite, lite öl och vin sen får det vara bra....
Hej Hur går det för er? :)
missat att ni har skrivit: )
Nån som har fått d in bebis? :)
Nån som har fått sin bebis: )?
Hade BF 16/10. 40+5 idag. Mitt första barn. Slemproppen gick i förrgår och kom mer idag. Inga förverkar eller knappt några sammandragningar alls. Väldigt svaga.
Haft en jättebra och enkel graviditet utan besvär. Nu sista månaden har jag blivit nästäppt, snarkar, går upp 2-3ggr per natt och gått upp 3-4kg. Haft en långsam viktuppgång tidigare som stannade av. Nu är jag på 12-13kg.
Förlossningsrädd så ser inte fram att bli mamma på det sättet som jag borde.
Hade BF 16/10. 40+5 idag. Mitt första barn. Slemproppen gick i förrgår och kom mer idag. Inga förverkar eller knappt några sammandragningar alls. Väldigt svaga.
Haft en jättebra och enkel graviditet utan besvär. Nu sista månaden har jag blivit nästäppt, snarkar, går upp 2-3ggr per natt och gått upp 3-4kg. Haft en långsam viktuppgång tidigare som stannade av. Nu är jag på 12-13kg.
Förlossningsrädd så ser inte fram att bli mamma på det sättet som jag borde.
Lillebror kom i lördags den 17:e, två veckor innan BF. 3795 gram och 51 cm fin liten gosse.
Vattnet gick och sen hände inget på 1,5 dygn, men så fick jag värkdropp och öppnade mig 2-10 cm på två timmar, krystade i en kvart typ sen var han ute! Gick väldigt snabbt och smidigt, hann inte få bedövning som jag önskade men det gick bra ändå.