• Anonym (Undrande)

Flyktingboende på skola, hur funkar det för barnen som går i den skola ?

Idag är det många skolpersonalen öppnar boende i sina lokaler för flyktingar. Hur fungerar det för de barn som går på skolan? Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Flyktingboende på skola, hur funkar det för barnen som går i den skola ?
  • nihka
    HenryIronstead skrev 2015-10-17 13:35:55 följande:

Ojjjjojoj nikh. ?Sära värld". Du "kriper" verkligen efter halmstrån. Försök hålla dig on topic.
    Mmm. Jag ber människor här förklara sina uttalanden. Om du tycker mina frågor är off topic så kritiserar du givetvis de som påstår det jag ifrågasätter?

Inte det nej eftersom ditt senaste inlägg till denna person var en lång kopierad engelsk text om "kuffar".

Det går förresten lättare att förstå vad du menar när du inte har skrivit texten själv.
  • nihka
    HenryIronstead skrev 2015-10-17 13:39:47 följande:

Ontopic svar till nikha:

Jag vill inte ha våldsamma människor nära någons barn, eller någon alls.
    Jag vill inte ha människor som för med sig sedan länge botade och besegrade sjukdomar, nära någons barn, eller någon alls.
    Jag vill inte ha kriminella/illegala människor nära någons barn, eller någon alls.

Du vill inte ha någon invandring till Sverige och du vill inte resa utomlands. Du vill inte ha några människor runt dig. Jag förstår.
  • nihka
    Anonym (för helvete) skrev 2015-10-17 13:40:16 följande:

Redan länkat i tråden när frigolit svarar klart och tydligt ja på frågan ifall man skulle sätta dessa "baaaarn" i yngre klasser i vanliga svenska skolor.

Jag har ingenstans skrivit att jag vill halshugga frigolit eller tältministern.

Mina barn som alla är i omyndig ålder (och har papper på det) hyser ingen förkärlek mot en ideologi som har fått deras egen uppväxt att likna nått som vi ser på alarmerande rapporter från Mellanöstern.
    Det är väl ganska självförklarande.

Dom faller heller inte för pk förklaringar att det finns "rötägg" hos alla kulturer och folkslag när situationen ser lika ut i alla skolor och områden där man blandar islam med oss lite mer utvecklade.
    Och det är fortfarande så länge i kommunala skolor faktiska barn det handlar om med "bara" fel värderingar hemifrån.

Jag ser inga som helst hänvisningar till vad man ville göra med några "baaaarn".

Kan du länka till det?

Nej, jag tycker inte alls att det är "självförklarande". Jag frågade uttryckligen vad dina "baaaarn" kallar dessa muslimer på kommunala skolor för? Vad har du lärt dem för öknamn?

Sedan sa jag att du beter dig alltså inte bättre än dessa människor vars handlingar du kritiserar. Förklaring på det? Varför beter du dig på ett sätt som du motsätter dig att andra gör?
  • Anonym (för helvete)
    nihka skrev 2015-10-17 14:35:23 följande:
    Jag ser inga som helst hänvisningar till vad man ville göra med några "baaaarn".

Kan du länka till det?

Nej, jag tycker inte alls att det är "självförklarande". Jag frågade uttryckligen vad dina "baaaarn" kallar dessa muslimer på kommunala skolor för? Vad har du lärt dem för öknamn?

Sedan sa jag att du beter dig alltså inte bättre än dessa människor vars handlingar du kritiserar. Förklaring på det? Varför beter du dig på ett sätt som du motsätter dig att andra gör?

Inlägg 489 bland många andra skrivna av mig i tråden visar klart och tydligt vad frigolit vill omvandla våra skolor till, tillhåll för sjukdomar och kriminella lögnare.

Mina barn som igen har papper på sin ålder och inte är 35 åringar som utger sig att vara 17 har fått lära sig den hårda vägen vad det handlar om, men i vanlig ordning när det kommer till sektmedlemar så hånas andras olycka.

Jag undrar om du ens läser saker du citerar då du upprepar redan besvarade frågor om och om igen, lite kumbaja känsla över det hela igen.

• nihka
    Anonym (för helvete) skrev 2015-10-17 17:56:25 följande:

Inlägg 489 bland många andra skrivna av mig i tråden visar klart och tydligt vad frigolit vill omvandla våra skolor till, tillhåll för sjukdomar och kriminella lögnare.

I inlägg 489 länkar du till en intervju med Fridolin där han klart och tydligt säger att man kan sätta in barn i klasser som motsvarar deras utbildningsnivå. Ingenting om att det redan skulle gå några mycket yngre barn i dessa tänkta klasser. Hade du någon länk som faktiskt styrker det du påstår (inte det du inbillar dig?)

Nu kanske du kunde svara på  vad dina "baaaarn" kallar dessa muslimer på kommunala skolor för? Vad har du lärt dem för öknamn?

Alla meningar med ett frågetecken på slutet är en fråga.

• HenryIronstead
    nihka skrev 2015-10-17 14:23:14 följande:
    Mmm. Jag ber människor här förklara sina uttalanden. Om du tycker mina frågor är off topic så kritiserar du givetvis de som påstår det jag ifrågasätter? Inte det nej eftersom ditt senaste inlägg till denna person var en lång kopierad engelsk text om "kuffar". Det går förresten lättare att förstå vad du menar när du inte har skrivit texten själv.

Sära nån, sära nån. Jag pekriper vad du säger. Det var alltså du som anmälde /raderade mitt inlägg. Grattis. Här kommer det igen - på svenska!

Kuffar. Kuff med u som i kull, a med a som i tak. Det betyder oren, ofrälse, otrogen. Kuffar i plural, kafir i singular. I koranen står det att man får döda kafir/Kuffar för att blidka Allan och Muahhahamed.
  • Anonym (för helvete)
    nihka skrev 2015-10-17 23:27:41 följande:
    I inlägg 489 länkar du till en intervju med Fridolin där han klart och tydligt säger att man kan sätta in barn i klasser som motsvarar deras utbildningsnivå. Ingenting om att det redan skulle gå några mycket yngre barn i dessa tänkta klasser. Hade du någon länk som faktiskt styrker det du påstår (inte det du inbillar dig?)

Nu kanske du kunde svara på  vad dina "baaaarn" kallar dessa muslimer på kommunala skolor för? Vad har du lärt dem för öknamn?

Alla meningar med ett frågetecken på slutet är en fråga.

Kumbaja my lord kumbaja.

Han svarade ja på frågan om man skulle kunna tänka sig att sätta "fjortonåringar" motsvarande upp till 30 åringar från tredje världen i normala svenska klasser, om du inte hörde det så gå tillbaka till svetsarns sektmöten för lite extra inspiration.

Mina barn som har ålder dokumenterat på papper behöver inte lägga rapport inför sektmedlemmar! för några ynka pluss poäng i "debatten".
    Mina barn, som är omkring tio års ålder kan redan mer samhällskunskap än vad vissa sektanhängare har.

Det sista kan vi bara säga kumbaja my lord kumbaja åt, redan besvarat flera gånger om.

HenryIronstead skrev 2015-10-17 23:48:50 följande:

Sära nån, sära nån. Jag pekriper vad du säger. Det var alltså du som anmälde /raderade mitt inlägg. Grattis. Här kommer det igen - på svenska!

Kuffar. Kuff med u som i kull, a med a som i tak. Det betyder oren, ofrälse, otrogen. Kuffar i plural, kafir i singular. I koranen står det att man får döda kafir/Kuffar för att blidka Allan och Muahhahamed.

Det har jag också anmärkt, standard sektmentalitet, provocera anmäl "vinn" 

• HenryIronstead
    Anonym (för helvete) skrev 2015-10-18 10:24:29 följande:
    Kumbaja my lord kumbaja. Han svarade ja på frågan om man skulle kunna tänka sig att sätta "fjortonåringar" motsvarande upp till 30 åringar från tredje världen i normala svenska klasser, om du inte hörde det så gå tillbaka till svetsarns sektmöten för lite extra inspiration. Mina barn som har ålder dokumenterat på papper behöver inte lägga rapport inför sektmedlemmar! för några ynka pluss poäng i "debatten". Mina barn, som är omkring tio års ålder kan redan mer samhällskunskap än vad vissa sektanhängare har. Det sista kan vi bara säga kumbaja my lord kumbaja åt, redan besvarat flera gånger om.  
    Sära nån, sära nån. Jag pekriper vad du säger. Det var alltså du som anmälde /raderade mitt inlägg. Grattis. Här kommer det igen - på svenska! Kuffar. Kuff med u som i kull, a med a som i tak. Det betyder oren, ofrälse, otrogen. Kuffar i plural, kafir i singular. I koranen står det att man får döda kafir/Kuffar för att blidka Allan och Muahhahamed.
    Det har jag också anmärkt, standard sektmentalitet, provocera anmäl "vinn"   

Japp, precis så! Patetiskt är vad det är.
  • todo nada
    HenryIronstead skrev 2015-10-18 12:12:07 följande:

Japp, precis så! Patetiskt är vad det är.

• HenryIronstead
    todo nada skrev 2015-10-18 13:35:34 följande:

Grattis. I ronden "provocera" har du vunnit. Nu återstår "anmäl" och "vinn"!
  • todo nada
    HenryIronstead skrev 2015-10-18 14:03:55 följande:

Grattis. I ronden "provocera" har du vunnit. Nu återstår "anmäl" och "vinn"!

"Ojjjjojoj nikh. ?Sära värld". Du "kriper" verkligen efter halmstrån. Försök hålla dig on topic."

Undrar du verkligen, på riktigt, varför ditt sätt att diskutera är att ses som omoget..?
  • HenryIronstead
    todo nada skrev 2015-10-18 14:13:17 följande:
    "Ojjjjojoj nikh. ?Sära värld". Du "kriper" verkligen efter halmstrån. Försök hålla dig on topic." Undrar du verkligen, på riktigt, varför ditt sätt att diskutera är att ses som omoget..?

Bara för att du inte vet vad det betyder. Mellan raderna. Jobbigt?
  • nihka
    Så. Det var bättre.
  • Anonym (sluta)
    HenryIronstead skrev 2015-10-18 14:25:20 följande:

Bara för att du inte vet vad det betyder. Mellan raderna. Jobbigt?

Låt sektisar vara helt seriöst, korrigera uppenbar skitsnack men ingen mening att beblanda sig med dom i korkade oneliners.

• nihka
    Anonym (för helvete) skrev 2015-10-18 10:24:29 följande:

Kumbaja my lord kumbaja.

svetsarns sektmöten

sektmedlemmar

sektanhängare

kumbaja my lord kumbaja

Mmm. *antecknar*
  • todo nada
    Anonym (sluta) skrev 2015-10-18 14:28:55 följande:

Låt sektisar vara helt seriöst, korrigera uppenbar skitsnack men ingen mening att beblanda sig med dom i korkade oneliners.

Åh nej..Snälla, kalla mig inte sektmedlem... Jag blir så ledsen i ögat då..

Svar på tråden Flyktingboende på skola, hur funkar det för barnen som går i den skola ?