Hög feber och gravid v. 19. Farligt?
Har haft jätteont i huvudet sen för några timmar sen och känt mig allmänt dålig så jag tog 2 alvedon. Ett tag efter jag hade tagit dem kollade jag om jag hade feber och har 38,3. Och det var ändå ett tag efter jag hade tagit alvedon :(
Jag har en dotter som är snart 9 år och hennes pappa sa att hon hade 40 graders feber och ont i magen i söndags när hon var hos honom. Jag hämtade henne sen på dagen i måndags och då mådde hon bättre fast hon verkade lite dålig fortfarande. Hon hade lite ont i halsen men annars verkade hon inte förkyld alls.
Jag känner mig inte speciellt förkyld heller, bara lite täppt i näsan ( men det är jag annars också) och mår lite illa o känner mig allmänt dålig o febrig :(
Min dotter är frisk nu men jag blir så orolig för vad det kan vara. Det verkar ju inte vara vanlig förkylning eller influensa :( Tänk om det är nått virus som kan gå över till bebisen :( Jag måste ju ha fått det från min dotter.
Nån som vet hur farligt det är för bebisen i magen med hög feber ? Och vad gör man om den inte hår ner av alvedon? :( Borde jag gå till läkaren ?