Det behövs en förändring akut :(
Hej
Usch jag tycker det här är så jobbigt men jag vill ventilera med någon utomstående som förhoppningsvis har varit i samma sitation och kan ge mig råd eller så sitter du inne med svaren bara ändå
Jag och min sambo är nyblivna föräldrar till en 3 månaders och relationen är katastrof. Jag sitter med gråten i halsen och vet inte vart jag ska ta ivägen. Vi har bråkat så mycket på den senaste tiden och jag känner att jag saknar så mycket saker i våran relation. Saker som jag vill ha och måste ha. Det känns inte som min kille ser mig längre, jag känner mig totalt osynlig. Han tar knappt på mig längre,han tar inte initativ till närhet och sex,han är nere och deppig. Jag dras med i hans mående och blir nere själv. När han är på jobbet är han glad och sprallig,han skriver gulliga sms och berättar vad han känner men när vi väl ses så blir det raka motsatsen efter ett tag. Vart tog den där killen ivägen som jag en gång blev tillsammans med? Efter att han har kollat på tex porr så är han glad,livlig och tar verkligen initativ till att ha sex med mig men då känns det bara fel från min sida.är det de som behövs för att han ska gå igång? Jag är en tjej som ser bra ut och väldigt mån om mitt yttre samt insida. Jag älskar att klä mig i sexiga underkläder,variera i sexet,skicka busiga sms,överraska honom och ge han mycket närhet och kärlek. Jag gör verkligen allt med vilja men nu börjar jag tappa suget.
Jag vet att ett barn tar mycket tid men jag sköter om henne i stort sett hela tiden och när hon väl sover så vill jag avsätta egentid för oss. Det ända han vill göra typ är att kolla på film, alltid samma sak varje gång. Så himla tråkigt och slentrialt. Jag är nu nära på att lämna honom för det jag har skrivit här för jag står verkligen inte ut :,( Vill inte ha det såhär längre. Jag vill ha en man som uppskattar mig,ser mig,ger mig närhet och kärlek. Att han tar initiativ då och då till saker och ting, allt mellan himmel och jord.
Snälla ge mig råd
Kram på er