• Alexi

Hur kan vissa svara anonymt i en tråd där man inte kan svara anonymt?

Har hänt flera gånger att jag ser i trådar att några svarat anonymt men jag kan inte göra det, jag får inte upp något alternativ där jag kan välja mellan att använda mitt nick eller vara anonym.

Jag ser ju anonymt som alternativ i andra trådar så det är ju inte så att anonymfunktionen saknas helt för mig. Vad är förklaringen?

• Svar på tråden Hur kan vissa svara anonymt i en tråd där man inte kan svara anonymt?
  • Hadraniel

Har undrat över det också då även jag stött på fenomenet då och då.

• Grande Rock

Ibland händer det att trådar flyttas från "anonyma" forumdelar, är det något sådant ni stött på?

Dä har man alltså kunnat vara anonym, men de nya svaren är publika.

Born to lose, live to win!
  • Vattenlilija

På nya FL vet jag att jag har kunnat välja mellan att alternativet att folk ska kunna svara anonymt eller inte (inte anonymt är förvalt) ...problemet är att det ligger under "posta inlägget" så ibland har jag sett det precis när jag postat och alltså missat att byta...

• Ellie

Jag har märkt att för vissa trådar kan jag vara anonym i Nya Familjeliv, men jag kan inte välja anonymitet i samma tråd via Gamla Familjeliv. Kanske du använder Gamla Familjeliv?

• Grande Rock
    Alexi skrev 2015-11-02 22:21:00 följande:

Jag vet inte alls, men kan länka till en sådan tråd där jag ikväll stötte på detta.

gamla.familjeliv.se/Forum-1-32/m75949547.html

Fast om jag går in på den länkade tråden i den nya miljön är det fullt möjligt att välja att vara anonym.

Gamla FL hänger väl inte med i utvecklingen.
    Born to lose, live to win!
  • Alexi

Aha det är gamla och nya familjeliv som är problemet. Jag hänger numera bara i gamla sen jag insåg vilken enorm skillnad det är i hastighet och stabilitet.

• Hadraniel
    Alexi skrev 2015-11-02 22:35:42 följande:
    Aha det är gamla och nya familjeliv som är problemet. Jag hänger numera bara i gamla sen jag insåg vilken enorm skillnad det är i hastighet och stabilitet.
    Samma här!

Nya var ju hur slö som helst.
  • Alexi

Fast jag kan inte heller vara anonym i den tråden i någon av apparna. Och det kan jag i andra trådar.

Svar på tråden Hur kan vissa svara anonymt i en tråd där man inte kan svara anonymt?