Vad läser ni just nu?
Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.
Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

Jag läser Border vol 1 idag. Manga om ett litet gäng "bröder" (tre fosterbröder och en av dessas kusin) som hjälper polisen att lösa diverse brott. Och just exakt nu slår det mig att de påminner mig om "bröderna" i FFXV.
Så, brott, deras relationer till varandra, deras historier om hur de blev bröder, och sex. För det är yaoi, så, det måste vara sex. Men inte mellan dem, då. Bara en av dem som har sex.
I övrigt har jag idag totalförstört min Goodreads så jag kan bygga upp den igen från grunden. Så nu måste jag kategorisera dryga 2100 böcker igen, och fler ska läggas till. Fun times!
Nu läser jag en kär gammal vän! Förutom vissa inslag, som är mina ofavoriter, så är den här novellen en av mina favoriter. Jag är tyvärr en svår läsare på så vis att jag i princip alltid hittar något som jag stör mig på. Novellen är det bästa och det sämsta på samma gång. Jag pratar förstås om Skuggan av H.C. Andersen 👤
Precis lästa klart Sällsamt kloka varelser av Shelby van Pelt. En mysig och ömsint bok om vänskap med en bläckfisk i centrum.
Lyssnar på Drums of Autumn av Diana Gabaldon.
Läser en massa "smut" på mobilen...
Lyssnar på Drums of Autumn av Diana Gabaldon.
Läser en massa "smut" på mobilen...
Precis börjat läsa Mitt i natten av Riley Sager
Har just börjat läsa "Studie i mänskligt beteende" av Lena Andersson. Har läst flera av hennes böcker.
Precis börjat läsa Mitt i natten av Riley Sager
Har just börjat läsa "Studie i mänskligt beteende" av Lena Andersson. Har läst flera av hennes böcker.
Ska börja läsa Tranorna flyger söderut av Lisa Ridzen
Läser just nu Uppdrag Hail Mary av Andy Weir. Det är nog fjärde gången jag läser den, en av mina favoritböcker.
Jag skrev av ett par sidor av julkapitlet i Madicken härom dagen, så nu är jag på en Astrid Lindgren-kick.