Vad läser ni just nu?
Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.
Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.
Jag har kommit över en trave finska och svenska tidningar, Starlet, SinäMinä, Mitt Livs Novell, Julia och lite annat. Det är fint att se in i vardagshistoriska insändare och annonser av diverse slag och enklare berättelser. Dessutom kom jag samtidigt över en reservdelskatalog till ett par skördetröskor, tryckt 1972. Den var däremot inte spännande, inte läst hela. Nostalgiskt gulnad pärm med historiska oljiga fingeravtryck på, fint!
Böcker på inkommande: Fri vilja och mänskligt ansvar: illusion eller verklighet. Jag dör inte, jag träder in i livet: en bok om döden och evigheten. Spectral Theory and its Applications. Bokcirkeln vid världen ände.
Har läst färdigt den första boken om polarexpeditionen nu och saknar den redan 🥲 Måste ge mig ut på jakt efter den fristående uppföljaren Vitön 🐻?❄️
James Joyce - Ulysses. Bokreafynd.
James Joyce - Ulysses. Bokreafynd.
Jag har kommit över en trave finska och svenska tidningar, Starlet, SinäMinä, Mitt Livs Novell, Julia och lite annat. Det är fint att se in i vardagshistoriska insändare och annonser av diverse slag och enklare berättelser. Dessutom kom jag samtidigt över en reservdelskatalog till ett par skördetröskor, tryckt 1972. Den var däremot inte spännande, inte läst hela. Nostalgiskt gulnad pärm med historiska oljiga fingeravtryck på, fint!
Böcker på inkommande: Fri vilja och mänskligt ansvar: illusion eller verklighet. Jag dör inte, jag träder in i livet: en bok om döden och evigheten. Spectral Theory and its Applications. Bokcirkeln vid världen ände.
Tack för tips med övriga böcker.
Läser Lucia är död av Katarina Wennstam. Läst de två tidigare böckerna i hennes serie Sekelskiftesmorden
Tack för tips med övriga böcker.