• Anonym (Frågvis)

Vad skulle du ätit mer av/oftare om det inte hade varit så dyrt?

Vad skulle du ha ätit mer av/oftare om det hade varit billigare? 

Oxfilé? Hummer? Kantareller? 

Berätta, jag är nyfiken. Glad

Själv älskar jag exotiska frukter, musslor, och sen skulle jag unnat mig färdiglagat från delikatessdisken om det hade varit billigare. 

• Svar på tråden Vad skulle du ätit mer av/oftare om det inte hade varit så dyrt?
  • Duckan

Jag kan inte påstå att vi försakar någonting gott som vi vill äta, men visst, Kalix löjrom skulle jag gärna har på bordet oftare.

• Aniiee

Anka

Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
  • Anonym (omnom)

Varmrökt lax från betjäningsdisken. Svindyrt för mig som inte har så mycket att leva på, men guuud så gott.

• kaleidoskop88

Färsk mango, gula kantareller, den där krämiga vitmögelosten med creme fraiche som man ska äta med chips ^^, anton bergs "jordubbar i champagne", pilgrimsmusslor, älgkött, kycklinglårfilé, Lindh's kulor med kokos, serranoskinka xD Fan vad hungrig jag blev....

• amia01

Det jag saknar är sådant som inte går att köpa i butikerna häromkring, både vad gäller sortiment och kvalitet.
    Så för min del är ekonomin inget hinder, däremot behöver jag mer tid för att kunna laga det jag vill ha själv 

• snedtak

Om jag hade råd hade det varit trevligt att ha en kock i veckorna så att jag får bra och rolig mat även då. Gillar att laga mat, men när jag kommer hem efter jobbet är motivationen noll.

Svar på tråden Vad skulle du ätit mer av/oftare om det inte hade varit så dyrt?