• Anonym (Ledsamt)

"Ställ-upp sex"

Jag har en fru som inte har så stor lust till sex. Hon ställer upp en gång i veckan för att jag ska få ha sex. Jag får aldrig smeka hennes kön eller kyssa henne. Hon brukar gå igång på att jag smeker och suger hennes bröstvårtor men det vill hon heller inte längre. Hon vill självklart inte smeka mig heller. Det känns nästan som att ligga med en prostituerad där inga känslor är inblandade! Jag känner sån stor saknad efter att vara åtrådd och älskad! Hon har även varit otrogen med en arbetskamrat för några år sedan men jag upptäckte det så det blev ingen fortsättning. De hade ingen sex enligt henne men vem vet det? Jag förlät henne med tanke på att vi har barn och att jag ändå tycker om henne så vi gick i familjeterapi. Jag kan bli bättre på det vardagliga arbetet i hemmet men gör i gengäld mycket med husrenoveringen. När jag läser vad jag skrivit så känns det helt åt helvete och man undrar vad man håller på med! Vad sjutton ska jag göra? Det känns som hon är kvar för barnens skull!

• Svar på tråden "Ställ-upp sex"
  • Anonym (Hmm)

Jaha så har inte jag uppfattat det, har mest känt att han väntar på att hans fru ska få mer lust, vilket inte kommer att hända

• Anonym (Ledsamt)
    Hadraniel skrev 2015-12-05 09:55:33 följande:

På vilket sätt menar du med inga uppoffringar alls?

TS verkar ju försöka bearbeta sin frus otrohet, försöka ta reda på och uppfylla sin frus fantasier, avstå från sex en längre period trots att han tycker det är jättesvårt. Inget av det TS försökt verkar ju dock fungera, men jag anser att han verkar anstränga sig rätt rejält för att hitta en lösning.

Tack! Jag försöker verkligen utan att vara påträngande med att få det att funka för bägge!
  • Anonym (Ledsamt)

Jag har det jobbigt nu! Vi bråkade ikväll och det kändes som det jag byggt upp under några dagar totalt raserades! Blir så nojig över att hon alltid har telefonen med sig också. Förr kunde den ligga var som helst men nu ser jag den aldrig! Kollade även i hennes jacka efter en nyckel och hittade hennes P-piller. Varför är hon så noga med dem helt plötsligt? Tidigare kunde hon glömma ta dem då och då. Vad är det som händer med mig? Jag bryter snart ihop! Jag har aldrig varit svartsjuk i hela mitt liv eller misstänksam.

• Nonym
    Anonym (Ledsamt) skrev 2015-12-05 20:51:05 följande:

Jag har det jobbigt nu! Vi bråkade ikväll och det kändes som det jag byggt upp under några dagar totalt raserades! Blir så nojig över att hon alltid har telefonen med sig också. Förr kunde den ligga var som helst men nu ser jag den aldrig! Kollade även i hennes jacka efter en nyckel och hittade hennes P-piller. Varför är hon så noga med dem helt plötsligt? Tidigare kunde hon glömma ta dem då och då. Vad är det som händer med mig? Jag bryter snart ihop! Jag har aldrig varit svartsjuk i hela mitt liv eller misstänksam.

Be att få läsa i hennes telefon/låna den?

Jag skulle väl tycka att det vore märkligt om min man ville läsa i min telefon/ville låna den, men då jag inte har någonting att dölja så hade han givetvis fått göra det..
  • Anonym (Ledsamt)

Det blev en hård julklapp i år! Min fru vill separera! Det är bestämt i samråd att vi ska göra klart renoveringen av huset och sedan flytta isär. Kommer att ta flera månader att slutföra. Känns jättetungt framförallt att berätta för barnen! Förstår inte hur jag ska orka gå igenom detta och samtidigt hitta kraft att göra klart huset!

• 100kgpappa

Kommer att vara jobbigt, men på sikt är det här helt rätt. Du kommer att träffa någon som gillar sex och åtgår dig, och då kommer du att må då otroligt mycket bättre än du gjorde när du startade tråden.

Bit ihop, fokusera på renoveringen så att den blir klar och kom igång med ditt nya liv.

Kan bara bli bättre nu!

Lycka till!

• Anonym (Ledsamt)
    100kgpappa skrev 2015-12-20 09:26:01 följande:

Kommer att vara jobbigt, men på sikt är det här helt rätt. Du kommer att träffa någon som gillar sex och åtgår dig, och då kommer du att må då otroligt mycket bättre än du gjorde när du startade tråden.

Bit ihop, fokusera på renoveringen så att den blir klar och kom igång med ditt nya liv.

Kan bara bli bättre nu!

Lycka till!

Tack så mycket! Det värmer!
  • Steven01
    Anonym (Ledsamt) skrev 2015-12-18 16:46:36 följande:

Det blev en hård julklapp i år! Min fru vill separera! Det är bestämt i samråd att vi ska göra klart renoveringen av huset och sedan flytta isär. Kommer att ta flera månader att slutföra. Känns jättetungt framförallt att berätta för barnen! Förstår inte hur jag ska orka gå igenom detta och samtidigt hitta kraft att göra klart huset!

Självklart ska hon göra lika mycket på renoveringen, annars får hon väl skicka dit nån annan som gör det.
  • Anonym (03 2016)
    Anonym (Ledsamt) skrev 2015-12-18 16:46:36 följande:

Ah.. shit! Ledsen för detta. Det kommer bli bättre även om det är förbannat tungt just nu. Kanske behöver du professionell samtalshjälp som pushar dig åt rätt håll. Isolera dig inte nu utan försök kom ut med kompisar och ha någon som kan dra upp dig när det tynger. Jag lider med dig. Du kommer hitta någon som åtrår dig och VILL vara med dig. Lider med dig! 

Själv kanske jag skriver något liknande om någon månad. Det är fortfarande samma läge som för några veckor sedan. Jag bygger upp mig själv, stärker självförtroendet så gott det går. Men jag tvivlar oroväckande mycket på om relationen orkar flamma upp igen.

Skickar dig en motivation video

• Anonym (Ledsamt)
    Anonym (03 2016) skrev 2015-12-20 15:26:27 följande:

Ah.. shit! Ledsen för detta. Det kommer bli bättre även om det är förbannat tungt just nu. Kanske behöver du professionell samtalshjälp som pushar dig åt rätt håll. Isolera dig inte nu utan försök kom ut med kompisar och ha någon som kan dra upp dig när det tynger. Jag lider med dig. Du kommer hitta någon som åtrår dig och VILL vara med dig. Lider med dig! 

Själv kanske jag skriver något liknande om någon månad. Det är fortfarande samma läge som för några veckor sedan. Jag bygger upp mig själv, stärker självförtroendet så gott det går. Men jag tvivlar oroväckande mycket på om relationen orkar flamma upp igen.

Skickar dig en motivation video

Tack! Det blir tufft framöver! Hoppas ändå att det blir till det bästa trots allt! Synd att det inte funkar för dig heller! Livet är bra orättvist just nu! Har ställt på min fru rätt hårt om hon har någon annan vid sidan men hon bedyrar att det inte är så! Vi får väl se om ett tag! Försöker visa lite stolthet och hålla en hög profil men det är svårt för känslorna är som en berg- och dalbana just nu. Tror inte riktigt hon har fattat vad detta betyder för henne med att inte ha barnen varje vecka och vissa storhelger. Vi har verkligen levt för våra barn och satsat allt på dem! Att inte få vara med sina barn varje vecka blir hårt! Lycka till med din relation! Hoppas det löser sig! Kanske du skulle bryta upp så hon vaknar till och ändrar sig?
  • Anonym (Hmm)

Nu är det mars! Hur går det för er i tråden?

Svar på tråden "Ställ-upp sex"