• Anonym (??)

Märks det om man slippar av kondomen under ligget?

Hej

Märks det om man slippar av kondomen under sexet?

• Svar på tråden Märks det om man slippar av kondomen under ligget?
  • Cilla93
    Anonym (??) skrev 2015-12-04 18:21:41 följande:

Nej. Hon kan vara likadan när det gäller att välja fanta eller cola. Eller att välja den godissorten som alltid varit favoriten. Hon ÄR bara sån.

Ja men parterapi då?
  • Anonym (julgris)

Som singel har jag fan inte tänkt på det. Skulle vara häftigt att pröva. Ska göra det med nästa

Antar att hon gillar lakrits??

• Mialoa

Om du har sex med någon på ett sätt som ni inte kommit överens om så är det fan våldtäkt. Hon ger sitt samtycke till sex med kondom, inget annat. Då är det det som gäller, annars begår du ett brott. Du vet att hon inte vill att du gör detta, du säger att hon inte skulle gilla om hon såg den här tråden. HON VILL INTE och DU VET DET. Du är riktigt jävla obehaglig som funderar på att göra detta ändå, och att göra henne gravid mot hennes vilja! Herregud. Tack och lov är din plan så otroligt korkad att det vore osannolikt att den lyckas, hon lär ju komma på dig istället och förhoppningsvis dumpar hon dig då med minimal skada skedd (förutom att du kanske förstör hennes förmåga till tillit osv). Äckliga jävla kräk.

• nevermind

Du är ju sjuk i huvudet TS. Men jag betvivlar starkt att tråden är på riktigt.

• Rappakalja

Jag känner om min man har kondom eller inte. Möjligen om han skulle ta av dem under akten, precis i slutet när kondomen blivit lite varm och jag är på g att f orgasm. Då kanske jag inte skulle märka något.

• tystlängtan

Vet du vad TS, jag var i samma situation som du. Jag längtade efter barn så jag typ trodde jag skulle dö och min man var typ velig fast jag jag vet att han verkligen ville. Det fanns inga argument kvar för att vänta. Så jag sa rätt ut att "nu slutar jag med p-piller för jag vill bli gravid, vill du inte det får du själv se till att ha kondom". Kan säga att kondomerna låg orörda. Inga lögner, svek eller gå bakom ryggen, utan bara rakryggat ta initiativet fungerar troligen också. Skulle det inte kännas bättre så?

• driver28
    Stårschan skrev 2015-12-04 16:02:26 följande:

Om du vill ha barn är det betydligt hederligare att sexvägra om du måste ha kondom. Säg att du VILL göra barn, och om hon inte vill det får hon antingen äta p-piller eller vara utan sex. Mycket bättre än att ljuga och medvetet luras.

Precis! Att ljuga om så viktiga saker och ta kommandot över hennes kropp är inte rätt väg och dessutom straffbart.
  • Lord Hans

Du kan göra hål på kondomen innan med en nål.
    Det du gör är också moraliskt helt ok enligt tantmaffian på familjeliv. Liknande trådar har varit uppe där kvinnor ljugit om p-piller för att bli gravida. Då fick vi lära oss att mansgrisarna får skylla sig själv om de inte använder kondom.

• AnooYoo
    Anonym (??) skrev 2015-12-04 15:59:52 följande:
    Jag menar om jag typ halvligger på henne när jag tar av den. Då kan hon inte se det och hon säger att hon inte känner skillnad om jag har kondom eller inte.
    För att jag vill ha barn nu, det är verkligen rätt tid och jag vet att min fru också vill det, men hon hispar för ingenting och kommer aldrig till beslut.
    En liten påminnelse: du kommer inte att ha någon bestämmanderätt om det visar sig att du har fel om vad hon vill. Hon kan göra abort. 
  • Cilla93
    Mialoa skrev 2015-12-04 20:21:42 följande:

Om du har sex med någon på ett sätt som ni inte kommit överens om så är det fan våldtäkt. Hon ger sitt samtycke till sex med kondom, inget annat. Då är det det som gäller, annars begår du ett brott. Du vet att hon inte vill att du gör detta, du säger att hon inte skulle gilla om hon såg den här tråden. HON VILL INTE och DU VET DET. Du är riktigt jävla obehaglig som funderar på att göra detta ändå, och att göra henne gravid mot hennes vilja! Herregud. Tack och lov är din plan så otroligt korkad att det vore osannolikt att den lyckas, hon lär ju komma på dig istället och förhoppningsvis dumpar hon dig då med minimal skada skedd (förutom att du kanske förstör hennes förmåga till tillit osv). Äckliga jävla kräk.

tystlängtan skrev 2015-12-05 03:09:51 följande:

Vet du vad TS, jag var i samma situation som du. Jag längtade efter barn så jag typ trodde jag skulle dö och min man var typ velig fast jag jag vet att han verkligen ville. Det fanns inga argument kvar för att vänta. Så jag sa rätt ut att "nu slutar jag med p-piller för jag vill bli gravid, vill du inte det får du själv se till att ha kondom". Kan säga att kondomerna låg orörda. Inga lögner, svek eller gå bakom ryggen, utan bara rakryggat ta initiativet fungerar troligen också. Skulle det inte kännas bättre så?

• gammelget

Borde väl vara ganska lätt att märka på killens reaktion då kondomen inte bara skyddar utan även bedövar, Med kondom känns det lite som onani, det är rätt skönt och det fungerar men är inte så speciellt, utan kondom är det 3ggr så bra ( för mannen).

Så det borde ju märkas på honom ganska tydligt om han "slippat" av den då han lär njuta mer och komma mycket fortare.

• Lavish

Utan att ens diskutera etiken i detta - ja det kommer med all sannolikhet att märkas.

• molly50
    Anonym (??) skrev 2015-12-04 15:42:22 följande:

Hej

Märks det om man slippar av kondomen under sexet?

Ja,det gör det.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Märks det om man slippar av kondomen under ligget?