Märks det om man slippar av kondomen under ligget?
Hej
Märks det om man slippar av kondomen under sexet?
Hej
Märks det om man slippar av kondomen under sexet?
Det du planerar att göra är inte alls okej. Ni borde prata ut om det ordentligt istället. Föreslå att ni slutar med kondom. Om hon inte kan bestämma sig kan du säga "men nu slutar jag med kondom" så ser du ju på hennes reaktion om det är en bra idé eller inte.
Jag förstår inte riktigt hur du tänkt att din plan ska gå annars? Har du stenkoll på hennes ägglossning? Och även om du har stenkoll på den är det inte så stor chans att hon blir gravid på en gång. Hon kommer ju förstå att nåt är lurt om kondomerna spricker hela tiden.
Vi pratar som sagt massor. Eller du tror att det här är mitt första steg? Självklart inte! Jag har föreslagit massa, men hon vågar som sagt aldrig göra något definitivt och ta beslut. När jag föreslår att sluta med skydd så blir hon glad och vill, men "kan inte besluta om det helt" som hon säger.
Har inte helt koll på ägglossningen, men ungefär. Vi har läst på om det tillsammans eftersom vi ska skaffa barn ihop. Förhoppningsvis går det direkt. Eller så får jag göra det lite då och då. Eller onanera innan sex och föra in en hand med sperma på. Eller så händer det väl något när jag kommit i henne en gång och hon kan komma till beslut.