• Anonym (??)

Märks det om man slippar av kondomen under ligget?

Hej

Märks det om man slippar av kondomen under sexet?

• Svar på tråden Märks det om man slippar av kondomen under ligget?
  • Anonym (??)
    glutten skrev 2015-12-04 16:32:15 följande:
    Jag tror också att du känner din fru bättre än jag. Det gör inte att jag inte tycker det du tänker göra är helt sjukt och extremt fel.
    Tyck du det, men jag vet som sagt hur hon fungerar och vad som är bäst för oss. Hade aldrig övervägt detta om jag inte varit säker.
  • Anonym (??)
    Anonym (*) skrev 2015-12-04 16:38:18 följande:
    Bra att du är nöjd. Men förutsägbart är ert sexliv i alla fall, det måste även du hålla med om. Inga överraskningar där inte.

Men varför inte vara en riktig man istället och stå för det du vill? Det är ju bara fegisar som går bakom ryggen på människor de älskar.
    Det vet du inget om lilla vän. Mycket händer liksom innan slutet. Jag står för det jag vill, min fru vet precis vad jag tycker och står och det utan att jag tjatar på henne. Jag vet dock hur min fru funkar och vet att detta är bäst för oss alla för hon kan inte ta beslut.
  • KingOfKings
    Anonym (Usch) skrev 2015-12-04 16:18:56 följande:
    Min man var ett vidrigt as som lurade på mig en graviditet jag inte ville ha!

Jag visste inte om graviditeten före 5:E månaden så NEJ jag som kvinna hade INGET VAL !!

Förlorade mitt drömjobb/karriär, hus, man, inkomst m.m.

Har INGEN kontakt med det svinet!
    Då vet du ju hur många äckliga många kvinnor är. Riktiga svin är dem.

Och många av rå-svinen sitter här på Familjeliv.se
  • Anonym (*)
    Anonym (??) skrev 2015-12-04 16:41:20 följande:
    Det vet du inget om lilla vän. Mycket händer liksom innan slutet. Jag står för det jag vill, min fru vet precis vad jag tycker och står och det utan att jag tjatar på henne. Jag vet dock hur min fru funkar och vet att detta är bäst för oss alla för hon kan inte ta beslut.
    Oj, vilken nervärderande syn du har på din fru. Först antyder du att hon är så förutsägbar och inaktiv när ni har sex att hon inte skulle märka att du drar av kondomen, sedan är hon för dum för att ta egna beslut.

Vill du verkligen ha barn med en kvinna som inte kan ta egna beslut, utan du, den store, starke mannen, måste bestämma åt henne?
  • Anonym (??)
    Anonym (*) skrev 2015-12-04 16:48:23 följande:
    Oj, vilken nervärderande syn du har på din fru. Först antyder du att hon är så förutsägbar och inaktiv när ni har sex att hon inte skulle märka att du drar av kondomen, sedan är hon för dum för att ta egna beslut.

Vill du verkligen ha barn med en kvinna som inte kan ta egna beslut, utan du, den store, starke mannen, måste bestämma åt henne?
    Absolut inte, men jag vet att hon har issues med att ta beslut, sådan har hon alltid varit. Det gör henne inte det minsta dum, det är vad DU säger, inte vad JAG tycker eller säger.  Var har jag sagt något om att hon är förutsägbar(annat än i slutet) och att hon skulle vara inaktiv vid sex? Det är hon absolut inte. Du hittar som sagt på friskt. Har jag sagt något om stor stark man heller?
  • Cilla93

Det du planerar att göra är inte alls okej. Ni borde prata ut om det ordentligt istället. Föreslå att ni slutar med kondom. Om hon inte kan bestämma sig kan du säga "men nu slutar jag med kondom" så ser du ju på hennes reaktion om det är en bra idé eller inte.

Jag förstår inte riktigt hur du tänkt att din plan ska gå annars? Har du stenkoll på hennes ägglossning? Och även om du har stenkoll på den är det inte så stor chans att hon blir gravid på en gång. Hon kommer ju förstå att nåt är lurt om kondomerna spricker hela tiden.

• Anonym (??)
    Cilla93 skrev 2015-12-04 17:09:19 följande:
    Det du planerar att göra är inte alls okej. Ni borde prata ut om det ordentligt istället. Föreslå att ni slutar med kondom. Om hon inte kan bestämma sig kan du säga "men nu slutar jag med kondom" så ser du ju på hennes reaktion om det är en bra idé eller inte.

Jag förstår inte riktigt hur du tänkt att din plan ska gå annars? Har du stenkoll på hennes ägglossning? Och även om du har stenkoll på den är det inte så stor chans att hon blir gravid på en gång. Hon kommer ju förstå att nåt är lurt om kondomerna spricker hela tiden.
    Vi pratar som sagt massor. Eller du tror att det här är mitt första steg? Självklart inte! Jag har föreslagit massa, men hon vågar som sagt aldrig göra något definitivt och ta beslut. När jag föreslår att sluta med skydd så blir hon glad och vill, men "kan inte besluta om det helt" som hon säger.

Har inte helt koll på ägglossningen, men ungefär. Vi har läst på om det tillsammans eftersom vi ska skaffa barn ihop. Förhoppningsvis går det direkt. Eller så får jag göra det lite då och då. Eller onanera innan sex och föra in en hand med sperma på. Eller så händer det väl något när jag kommit i henne en gång och hon kan komma till beslut.
  • Cilla93
    Anonym (??) skrev 2015-12-04 17:17:15 följande:

Vi pratar som sagt massor. Eller du tror att det här är mitt första steg? Självklart inte! Jag har föreslagit massa, men hon vågar som sagt aldrig göra något definitivt och ta beslut. När jag föreslår att sluta med skydd så blir hon glad och vill, men "kan inte besluta om det helt" som hon säger.

Har inte helt koll på ägglossningen, men ungefär. Vi har läst på om det tillsammans eftersom vi ska skaffa barn ihop. Förhoppningsvis går det direkt. Eller så får jag göra det lite då och då. Eller onanera innan sex och föra in en hand med sperma på. Eller så händer det väl något när jag kommit i henne en gång och hon kan komma till beslut.

Fast hon är nog inte helt säker på det om hon inte kan ta beslutet, hon kanske behöver mer tid på sig för att fundera?
  • Anonym (*)
    Anonym (??) skrev 2015-12-04 17:17:15 följande:

Ska du då gömma den handen tills hon dragit av sig trosorna? Tänk om hon inte vill ha sex, då ligger du där med en kladdig hand?

men jag glömde att ni är så förutsägbara, så du vet väl alltid när ni ska ha sex en stund i förväg, och du brukar väl bara använda den ena handen så hon kommer inte att misstänka något...
  • Anonym (??)
    Cilla93 skrev 2015-12-04 17:22:54 följande:
    Fast hon är nog inte helt säker på det om hon inte kan ta beslutet, hon kanske behöver mer tid på sig för att fundera?
    Nej, hon är alltid sån.
Svar på tråden Märks det om man slippar av kondomen under ligget?