• Anonym (Lustgas)

Jag får inte lustgas nör min fru ska föda

Min fru ska snart förlösa vårat barn. vi sitter på bb.

Jag har av sjuksköterskan blivit ombedd att stanna i väntrummet tills det är dags för min fru stt föda. Jag är helt jävla arg nu. Jag och min fru hamnade i tjafs för en stund sedan eftersom vi båda bråkade om lustgas. Jag ville ha, men hon sa att det enbart var till för henne. Jag behöver också lustgas eftersom jag är psykiskt påfrestadnoxh lider psykiskt minst lika myclet som hon. Hon har den fysiska smärtan, men jag har den psykiska i nuläget.

Psykisk smärta är inte lätt när det kommer nör man ska få barn. Därav mitt behov av lustgas.

Jag undrar vad jag har för rättigheter? Har jag rött till lustgas. Eftersom både jag och min fru får barnet.

• Svar på tråden Jag får inte lustgas nör min fru ska föda
  • Anonym (Sagoförfattaren)

SJÄLVKLART ska du få lustgas! Berätta bara i vilken sagobok du figurerar så kan vi skriva ett nytt slut!

"Och stackars trollefar stod med lustgasmasken tätt tryckt över sin knotiga näsa när minsta lilla trollungen föddes. Och fast han var så medtagen av smärtan av att stå bredvid och se på hur trollmor krystade ut den lilla så såg han hur fint luden ungen var och att svansen satt precis där den skulle!"

OK, nöjd nu?

• Anonym (.)

Hoppas du skämtar ts. Hade blivit så jävla förbannad om min kille skulle ta lustgasen ifrån mig för att ha till sig själv? Herregud

• Duckan

Jag tycker att din fru är snål. Är hon lika ogin i vanliga fall också? Lämna!

• Anonym (Nu)

Haha tack för ett gott skratt!

• Anonym (Anonym)

Det är mamman till barnet som bestämmer om du ska få vara med när hon ska föda. Du har alltså inget att säga till om saken, lustgasen ska väll hon som föder ha? Inte pappan. Även fast ni är gifta så kan hon säga att du inte är pappan och då måste dom göra ett faderskapstest. Det är kvinnan som har gått med barnet i magen som har makten.

• LaLola

Ni sitter på BB?
    Om detta vore sant skulle ni nog snarare befinna er på förlossningen......

Har du tråkigt idag Ts o behöver trolla ihop en tråd?
    Då kan du väl iaf försöka att anstränga dig lite?

• Aikido
    Anonym (Lustgas) skrev 2015-12-09 10:35:49 följande:
    Det har jag visst. Jag har viss juridisk erfarenhet eftersom jag har sett på svenska filmer när pappor får se sina barn direkt och är med i förlossningsrunmet
    Jag har också viss juridisk erfarenhet eftersom jag sett både Sällskapsresan och Drömkåken. Fan vet om man inte med fog skulle börja titulera sig "Jurist".
  • Anonym (!!)

Det är mamman som bestämmer vilka som ska vara med på förlossningen. Vill hon inte ha dig där inne så får du inte vara där. Och lustgasen är för mamman inte för dig

• Anonym (Fia)

Vad knäppt. Nu för tiden är ju både mannen och kvinnan gravida tillsammans läste jag häromdagen i en annan tråd, så båda borde naturligtvis ha samma rätt till bedövning. Tycker du ska anmäla barnmorskan för diskriminering.

• FuckGoggleAskMe

Det beror ju på om ni har gemensam ekonomi eller inte. Arbetar frun deltid? Har hon ADHD eller är deprimerad? Ring en advokat, men tänk på att det finns fonder att söka. Dumpa!

Svar på tråden Jag får inte lustgas nör min fru ska föda