Visst är Gina Dirawi ett underbart val till julvärd?
Som rubriken. Motivera gärna!
Som rubriken. Motivera gärna!
Nåja, Måns Z som ska leda Eurovision har väl star quality så det räcker och blir över. Snygg, framgångsrik och okontroversiell.
Och Gina som tråden egentligen handlar om, ung vacker kvinna med invandrarbakgrund, muslim med vänsterprofil, mer PK blir man inte om man så tar i så man kräks.
Jag hoppas verkligen att du har rätt i att intelligens och saklighet slår yta och korrekthet. Men jag tvivlar...
God Jul!
"Kakan Hermansson i julkalendern" Malena Ernman som läser julklockorna på Skansen och så Dirawi som julvärd. Vad kommer härnäst? Blir spännande att se var Özz Nujen dyker upp. Han var gästprogramledare för Ring så spelar vi i somras och fick mig att sluta lyssna på radio.
Hon lyckades tända ljuset!! Ingen sprängdes till döds!! Underbar julvärd, hoppas hon kommer tillbaka nästa år
Haha "nej jag är rasist" mina damer och herrar! Låt oss alla dra rasist kortet..återigen! Seriöst den börjar bli sjukt uttjatad nu ;)
Nej, jag tycker inte hon passar som julvärd för den delen..
Julen är en svensk högtid, Gina är svensk. As simple as that.
Hon är en usel programledare , så hon blir nog en dålig julvärd också.
Och TS är rasist.
Hon lyckades tända ljuset!! Ingen sprängdes till döds!! Underbar julvärd, hoppas hon kommer tillbaka nästa år
Jag tycker att det är tråkigt att programvärdar alltid måste vara unga, vackra kvinnor eller gamla män. Skulle vilja se en gammal kvinna eller ung manlig skönhet som omväxling. Helst kvinnan, (den unge mannen kommer väl att få jobbet till pensionen annars.)
Det som stör mig är att en antisemit är ok att få leda olika slags program men skulle någon säga det hon sagt men om exempelvis muslimer så hade personen varit arbetslös vid det här laget.
Det som stör mig är att en antisemit är ok att få leda olika slags program men skulle någon säga det hon sagt men om exempelvis muslimer så hade personen varit arbetslös vid det här laget.