Anonym (nn) skrev 2015-12-27 12:06:33 följande:
Nu är jag jätte nyfiken så du får ursäkta mig :)
Vad är det för slags besök du väntar? Nån du känner eller nån du träffat på nån kontakt sida? Vet han om att du väger 150 kg? Du kanske kan ge lite råd och tips till ts? Psykisk ohälsa är ett helvete. Många är väldigt duktiga på att ta till mat eller godis som tröst. Och äter man mediciner samtidigt som man tröstäter så är det kört.
Jag väntade på, och fick, besök av min kk. En man jag regelbundet har sex med. Han har alltså sett mig i många olika storlekar och vet verkligen om det. Vi känner varandra sedan fem år och fick kontakt på nån sexsida (inte bc, men glömt vad den heter). Då vägde jag bara 95, så min storlek har ändrats sen dess, men sex går att ha ändå. Jag försökte ge TS några råd, som att se så fräsch ut som möjligt, och vara ren och väldoftande. Det är något av en utmaning i vår viktklass, men ack så viktigt. Jag avskyr att jag flåsar och därför går jag promenader varje dag, om än långsamma sådana. Mmm, jag har ätit antidepp och missbrukar mat, jag vet att det inte är lätt. Om det vore lätt skulle ingen vara fet. Nån skrev om ditt våldtäktsskämt, TS, och den typen av skämt går sällan hem. Tänk igenom hur du vill framstå och jobba dig däråt. Själv är jag en besserwisser som biter mig i tungan för att vara mjukare mot mina medmänniskor.Alla har nån otrevlig egenskap, jobba med din personlighet. Men- om du är nere och inte frisk från en depression är det inte så lätt. Var snäll... mot dig själv och andra.