• enväldigtförvirrad

Jag vill ha sex men är vidrig

Hur ska jag göra jag vill inget hellre än få kyssa en kvinnas hals smeka hennes bröst känna på hennes underbara våta mmmm men ack nä vidrig jävel tyvär

Snart 4 år utan någon beröring från en kvinna ingen kram puss eller något man känner sig inte speciellt önskad aja det är bara att runka vidare hehehe

• Svar på tråden Jag vill ha sex men är vidrig
  • enväldigtförvirrad

Ja jag förstår exakt hur du menar när jag menar inte en partner bara jag vill bara känna att jag har någon stöd av något slag

Jag vet det är inget att skämta om det är inte ens kul.. Jag ångrade det direkt

• Anonym (nn)
    enväldigtförvirrad skrev 2015-12-27 15:33:36 följande:

Ja jag förstår exakt hur du menar när jag menar inte en partner bara jag vill bara känna att jag har någon stöd av något slag

Jag vet det är inget att skämta om det är inte ens kul.. Jag ångrade det direkt

Det känns lite som du har gett upp, stämmer det?

Du har alldeles rätt i att kvinnor ska gilla dig för den du är. Vi kommer in lite på det här att insidan är viktigast vilket är sant, ÄNDOCK är tyvärr det yttre det första man ser. Därför måste du börja bry dig om dig själv. Det är inte försent, du är fortfarande ung, och även du förtjänar att få känna på äkta kärlek från djupet av en kvinnas hjärta. En liten fråga: Älskar du dig själv?
  • Anonym (nn)

Järnvägar vad töntig jag låter :p

• enväldigtförvirrad

Ja facktiskt jag känner ingen mening försöka göra något ens.. det där med utsidan kan stämma men inget jag bryr mig om gör man det är risken väldigt stor att man missa världens underbaraste person...

Och älska mig själv haha nä inte ens nära men det kan man nog förstå om ingen annan kan varför ska jag typ.. men man kan oxå vända på det hur kan någon tycka om mig när inte jag själv klarar av det..... om jag måste göra det då kan jag lika bra flytta till en öde ö för älska mig själv kommer jag aldrig göra, det har jag bevisat ganska många gånger

• Anonym (nn)
    enväldigtförvirrad skrev 2015-12-27 16:59:42 följande:

Ja facktiskt jag känner ingen mening försöka göra något ens.. det där med utsidan kan stämma men inget jag bryr mig om gör man det är risken väldigt stor att man missa världens underbaraste person...

Och älska mig själv haha nä inte ens nära men det kan man nog förstå om ingen annan kan varför ska jag typ.. men man kan oxå vända på det hur kan någon tycka om mig när inte jag själv klarar av det..... om jag måste göra det då kan jag lika bra flytta till en öde ö för älska mig själv kommer jag aldrig göra, det har jag bevisat ganska många

[quote=76160108][quote-nick]enväldigtförvirrad skrev 2015-12-27 16:59:42 följande:[/quote-nick]Ja facktiskt jag känner ingen mening försöka göra något ens.. det där med utsidan kan stämma men inget jag bryr mig om gör man det är risken väldigt stor att man missa världens underbaraste person...

Och älska mig själv haha nä inte ens nära men det kan man nog förstå om ingen annan kan varför ska jag typ.. men man kan oxå vända på det hur kan någon tycka om mig när inte jag själv klarar av det..... om jag måste göra det då kan jag lika bra flytta till en öde ö för älska mig själv kommer jag aldrig göra, det har jag bevisat ganska många gånger

Hur ska du kunna älska nån annan när du inte ens älskar dig själv? Du måste börja bry dig om dig själv. 150 kg är väldigt mycket och jobbigt för kroppen. Om du inte börjar ta hand om dig själv kanske du inte lever när du är 50. Jag tror att du måste börja med vikten. Går du ner i vikt kommer självförtroendet att öka :) och ökar självförtroendet blir du mer attraktiv för kvinnorna.
  • Anonym (Get the hell out!)

Du kan inte ha den vikten. Det går inte.

Sök för fan hjälp, gör en operation och ta tillbaka ditt liv.

Gör inte som min vän och vänta tills du har gått med obehandlad diabetes i ett år, fått blodförgiftning pga vävnadsskador/bensår och neuropati (döda känselceller) i underbenen och kollapsar en dag och får ligga nästan 3 veckor på sjukhus medan en läkare spänner ögonen i dig och frågar om du vill DÖ, eftersom det är så du lever.

Så kan du också slippa att få delvis omskära dig pga att förhuden börjat ruttna pga dålig cirkulation +instängd i allt fett.

Hans bästa hopp nu är en magsäcksoperation men med de skador på cirkulationen han redan har är det mycket farligare än annars.

• Anonym (Var snäll...)
    Anonym (nn) skrev 2015-12-27 12:06:33 följande:

Nu är jag jätte nyfiken så du får ursäkta mig :)

Vad är det för slags besök du väntar? Nån du känner eller nån du träffat på nån kontakt sida? Vet han om att du väger 150 kg? Du kanske kan ge lite råd och tips till ts? Psykisk ohälsa är ett helvete. Många är väldigt duktiga på att ta till mat eller godis som tröst. Och äter man mediciner samtidigt som man tröstäter så är det kört.

Jag väntade på, och fick, besök av min kk. En man jag regelbundet har sex med. Han har alltså sett mig i många olika storlekar och vet verkligen om det. Vi känner varandra sedan fem år och fick kontakt på nån sexsida (inte bc, men glömt vad den heter). Då vägde jag bara 95, så min storlek har ändrats sen dess, men sex går att ha ändå. Jag försökte ge TS några råd, som att se så fräsch ut som möjligt, och vara ren och väldoftande. Det är något av en utmaning i vår viktklass, men ack så viktigt. Jag avskyr att jag flåsar och därför går jag promenader varje dag, om än långsamma sådana. Mmm, jag har ätit antidepp och missbrukar mat, jag vet att det inte är lätt. Om det vore lätt skulle ingen vara fet. Nån skrev om ditt våldtäktsskämt, TS, och den typen av skämt går sällan hem. Tänk igenom hur du vill framstå och jobba dig däråt. Själv är jag en besserwisser som biter mig i tungan för att vara mjukare mot mina medmänniskor.Alla har nån otrevlig egenskap, jobba med din personlighet. Men- om du är nere och inte frisk från en depression är det inte så lätt. Var snäll... mot dig själv och andra.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Var snäll...) skrev 2015-12-27 23:07:31 följande:

Jag väntade på, och fick, besök av min kk. En man jag regelbundet har sex med. Han har alltså sett mig i många olika storlekar och vet verkligen om det. Vi känner varandra sedan fem år och fick kontakt på nån sexsida (inte bc, men glömt vad den heter). Då vägde jag bara 95, så min storlek har ändrats sen dess, men sex går att ha ändå. Jag försökte ge TS några råd, som att se så fräsch ut som möjligt, och vara ren och väldoftande. Det är något av en utmaning i vår viktklass, men ack så viktigt. Jag avskyr att jag flåsar och därför går jag promenader varje dag, om än långsamma sådana. Mmm, jag har ätit antidepp och missbrukar mat, jag vet att det inte är lätt. Om det vore lätt skulle ingen vara fet. Nån skrev om ditt våldtäktsskämt, TS, och den typen av skämt går sällan hem. Tänk igenom hur du vill framstå och jobba dig däråt. Själv är jag en besserwisser som biter mig i tungan för att vara mjukare mot mina medmänniskor.Alla har nån otrevlig egenskap, jobba med din personlighet. Men- om du är nere och inte frisk från en depression är det inte så lätt. Var snäll... mot dig själv och andra.

Spännande :)
  • enväldigtförvirrad

Så fet e jsg inte.... dessutom är det ingen idé för mig att göra den operationen vadd jag fattat så är gör man den så man inte ska äta så mycket... jag äter knappt inget om dagarna äter knappt godis eller något jag vet inte varför jag går upp i vikt men det är säkert det att min kropp är van vid att jag plågar den och svälter mig själv så när jag väl äter så samlar den på sig av allt den får tag på.. jag vet inte men det sa läkarna iallafall....

Jag vill börja träna men dock är jag inte motiverad nog att bry mig jag fattar inte det jag vill ju gå ner i vikt och röra på mig ordentligt.. måste ju säga att jag har har sjukdom i ryggen oxå så min läkare vill att jag ska träna hos dom men det vägrar jag...

• Anonym (.........)

Människan "skämtar" om våldtäkt, men ändå är folk så smöriga mot ts.

• enväldigtförvirrad

Jag sa ju för fan att jag ångrade det direkt... Jag brukar ha problem med det att jag handlar först och reagerar för sent.... Jag ser det ordet som jävligt dåligt jag nämner aldrig sådana grejer för att jag hatar sådant folk... Hur jag fick fram det ordet i den meningen vet jag inte men jag ber om ursäkt att det upprörde er

• Anonym (...)

Du verkar vara en sådan som ser dig själv som ett offer. Du bör kunna ha lite självinsikt och inse dina fel och brister så du faktiskt kan jobba med dig själv och inte bara tycka att alla människor är så elaka mot dig för att du kommer med dåliga och motbjudande skämt som du sen "tar tillbaka"! Allt sitter inom dig och om du inte gör en förändring så kommer du leva ensam för vem vill leva med någon som inte orkar bry sig, inte ser sina egna fel, inte orkar jobba på sig själv?

Svar på tråden Jag vill ha sex men är vidrig