Anonym (Andreas) skrev 2019-02-12 16:39:39 följande:
Om han sexchattar med andra är det ju ganska givet att han helt enkelt vill ligga runt och göra precis som han vill. Han vill ligga med dig ibland och ha möjlighet att ligga med andra samtidigt. Han vill inte vara seriös. Vilket är vad han menar med kravlöst.
Han är en ful player.
Ja och det är nog sant. Eller ligga är han inte så intresserad av, han är lat och tycker vi tjejer ska jobba så han ser väl helst att man utför oralsex på honom utan att "få nåt" tillbaka.
Mm ja och när jag fick veta hur han höll på försökte han ju komma på massa undanflykter. Det var någon som kapat hans konto, hon var galen och på honom, och det var inget han brukade skriva till tjejer... Han sa att ja han var ju hur som helst inte intresserad av henne.
Att han ens la skulden på henne, ja bara det är ju jävligt fult. och skvallrar om dålig kvinnosyn också. Mig har han iof behandlat bättre, men promiskuösa tjejer (sorry) på Badoo kan man tydligen behandla hur som helst.. :(
Jag höll tyst ett tag om att ja visste men till slut en dag rann det ju över förstås och jag sa att jag inte accepterar att han behandlar mig som skit och samtidigt sitter och skriver med andra tjejer så där och att vi borde skuta se som han inte var intresserad av mig. Han höll med och sa att vi ändå inte var kompatibla. Och att han behövde fundera. Jag öste väl ur mig en hel del om hans oärlighet och att jag faktiskt gillade honom och kunde blivit kär på riktigt.
Efter 3 veckor ca så hörde han av sig igen och undrade om vi kunde börja ses igen. Jag svarade väl inte att jag ville det men tyckte vi kunde prata iaf.
Klart så trodde jag att han funderat och faktiskt tyckte om mig. Så där har det väl hållit på sen dess, oktober/november. Jag blir arg och tycker jag förtjänar bättre, lutar kontakta- han hör av sig igen och vill ses. Men nej. Så hopplöst, finns det ens någon kärlek... Men nu får det nog vara slut på trams. Jag har sagt till honom förut att om han bara vill ha någon för stunden får han ta någon annan. Nu går väl inte det så bra eftersom han fortsätter höra av sig när det passar honom, Och jag har varit svag och längtat efter honom.
Ja en riktigt jävla player tom. Du som kille- har du något bra förslag hur jag avslutar värdigt och behåller lugn och makt över situationen? Eller ska jagh helt enkelt sluta svara bara och blockera? Vad får honom att tänka till?