Vi är en rik familj
Vi är en rik familj som bor i Saltsjöbaden i ett stort hus som kostar 89 000 000 vi har en stor yacht i Los Angeles och vi har sommarhus i bevely hils
Och vi våra barn går på lundsberg intinat skola
Vi är en rik familj som bor i Saltsjöbaden i ett stort hus som kostar 89 000 000 vi har en stor yacht i Los Angeles och vi har sommarhus i bevely hils
Glömde skriva att jag också äger en liten katt som också är en familjemedlem, älskad såklart :)
Men det skulle inte förvåna mig om du nu kommer och säger att du äger en elefant som står parkerad i trädgården ;)
Mitt favorit Bor du i The Royal Penthouse svit på Hotel President Wilson i Genève på får du förutom en massa annan lyx också skottsäkert glas (!) och en privat hiss. Men för det får du betala 976 000 kronor per natt. Sviten har tolv sovrum - var och en med ett eget badrum i marmor, biljardbord och ett eget gym. Det ingår även privat personal såsom kock, butler och personlig assistent. Runt hela sviten går en stor terrass med utsikt över Alperna.
TS, jag tycker ni priorieterar pengarna fel. Jag hade aldrig köpt ett sommarboende i Beverly Hills, utan istället satsat på en av de mer diskreta öarna i Västindien.
Inte heller hade jag satt mina barn på Lundsberg, utan jag hade valt en skola i Stockholm, kanske Carlssons. Är man väldigt rik, så är det bra att man arbetar för att ens barn ska vara så jordnära som möjligt.
Saltsjöbaden känns lite nyrikt, typ Solsidan, jag hade valt ett exklusivare läge i en annan kranskommun.
Varför har man en lyxjakt i LA, om man ska ha en lyxjakt, så är det bättre att man ha den i Väst-Indien, där finns det massor av små exklusvia öar, som man kan ankra upp och man behöver inte åka långt heller.
Om jag skulle välja hotell, så skulle jag välja mindre vräkiga, utan hellre satsa på ett dyrare hotell i "Old-fashion"-stil.
Men nu är jag helt nöjd med mitt liv ändå.
Men drömma kan ju alltid
Fylle-Troll som inte kan stava till internat
Intinatskola hahahahhahahah
Köp någon som kan skriva åt dig!
Hej Fiffi! Låtsats skryter du här med också?
Jag vill åkså gå på intinat !
Ok. Då har jag antecknat det.
Troll. Troll. Troll. Ingen risk på planeten att en rik person skulle använda så dålig svenska. Dessutom gör en snabb sökning på nätet gällande att Sveriges dyraste villa kostade 30 miljoner....
Nu kostade förvisso Sveriges dyraste villa mer än 30 miljoner.... men du har nog missat att träden ligger i Sandlådan...
Min iphone 6s rättar orden jämt
Hmm, är det inte mer status att bo i Djursholm än i Nacka området... Låter som om någon har tittat för mycket på Solsidan..
...och man ska gå i Viktor Rydbergs gymnasium och i Carlssons grundskola.
Lundsbergs internat?! Ligger ju fan ända borta vid Karlstad.
...och man ska gå i Viktor Rydbergs gymnasium och i Carlssons grundskola.
Lundsbergs internat?! Ligger ju fan ända borta vid Karlstad.