• j1990

Väntan på bim, nån mer?

Har en vecka kvar till bim, känns som en evighet!

Analyserar allt som händer i kroppen. Tycker att jag brukar ha mer "symtom" än va jag har haft den här veckan. Brukar ha molande känningar från äl fram till mensen men inte nu, kanske är positivt? Har dock känningar idag + lite illamående tidigare.

Är det nån mer här som blir galen av väntan?

• Svar på tråden Väntan på bim, nån mer?
  • Villhaenliten

Bim+1 idag, gravtest neg... Testerna jag använder har en känslighet på 10, borde det synas nu om jag är gravid? Är det kört eller kan det vara så att jag är låghormonare?

• j1990

BIM+1 här med (har tyvärr inget svar på frågan ovanför)

Haft lite "mensvärk" där jag har trott att den kommer men så slutar den lika fort som den kommer. Svullna bröst och onda bröstvårtor. Har haft sämre hy i flera dagar med, i ansiktet och massa små finner på bröstkorgen

• Villtro1
    j1990 skrev 2016-03-01 14:02:46 följande:

Haft lite "mensvärk" där jag har trott att den kommer men så slutar den lika fort som den kommer. Svullna bröst och onda bröstvårtor. Har haft sämre hy i flera dagar med, i ansiktet och massa små finner på bröstkorgen

Har du tagit gravtest än? :)
  • klaraanders

BIM idag. Haft mensvärk under dagen, men ingen mens. Kände på livmodertappen idag, den var ganska mjuk, och in/utgången var ganska tydlig, stängd men framträdande. Är det tecken på mens?

• Villhaenliten
    j1990 skrev 2016-03-01 14:02:46 följande:

Har haft menskänningar till och från idag. Ömheten i bröstvårtorna försvann för ca 2 dagar sedan... Får se vad som sker. Min mens brukar dock vara punktlig, på minuten nästan, och nu är den försenad!
  • strongisthenewme

Väntar också på BIM, och det känns som att tiden går väääldigt långsamt.. ÄL +8, BIM -7 idag.
    Har nu i typ 2 dagar känt en svag "träningsvärk" i magen, ungefär som om jag har gjort en drös sit-ups. Det känns ungefär som att magen jobbar hela tiden, aldrig känt så innan. Detta är vårt 5e försök, 1a barnet.
    Sen igår kväll har jag varit helt orkeslös, ingen energi alls typ. Ett svagt illamående till & från speciellt under em och kväll.

Jag har ingen aning om man kan känna symptom såhär pass tidigt, eller om jag inbillar mig. Men brukar aldrig ha känningar innan mens, förutom mensvärk som kommer typ dagen innan och den känns inte som den "träningsvärken" jag känner nu.
    Har beställt hem Predictor early, som jag nog tänkte ta på fredag, då är det ÄL +11 & BIM -4. Tror inte jag kommer kunna hålla mig längre, haha :)

• klaraanders

BIM + 4, eller + 2 eller -1 beroende på hur man räknar. +4 om man går på att BIM är två veckor efter ÄL, +2 om man går på att BIM är fyra veckor efter förra mensens första dag och -1 om man går på min maximala cykellängd. Inga starka symptom mer än förhöjd kroppstemperatur. Skulle bli så ledsen om jag inte var gravid så jag väntar med att testa mig nån vecka till tror jag..

• Villtro1

Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(

• Villtro1

Bim+3 negativt test idag.. Börjar bli skapligt trött på detta nu. Ingen mens i sikte

• mamo74

Har BIM idag men ingen mens i sikte. Tog ett test när jag gick upp vid 05.00 som var negativt. Spelar det någon roll när man testar? Jag brukar gå upp ca 2 ggr per natt och kissa. Är det bättre att testa då?

• björkis123

Så olidlig denna väntan... bim imorgon. Inga tydliga grav. Tecken, känt lite värk i nedre delen av magen from äl+10 av och till och kissnödig rätt ofta. Men man blir ju så besviken varje gång så lika bra att ställa in sig på att det inte är nått, vill helst inte ta grav. Test för tidigt vilket jag gjorde förra månaden och det blir ju så defenitivt då tycker jag, varför ska det ta så hårt. Aja, lite kan man ju inte hjälpa att hoppas. Lycka till alla andra, så skönt med stöd här då det är ju det enda man går och tänker på på dagarna :)

• Villhaenliten

Har inte varit aktiv här på ett tag nu haha, hur går det för er? Börjar bli orolig nu då det har gått 6 mån snart utan +...

Svar på tråden Väntan på bim, nån mer?