hur hanterar man en badboy?!
Under 1 månads tid har jag träffat en muskulös, tuff tatuerad kille. Vi har alltid träffats hemma hos honom. Han har stundvis varit väldigt mysig för att i nästa stund vara helt off. Vi har haft lite mys med kyssar och smek. Nu är han off efter ett tjafs i fredags morse, jag ville säga god morgon och kramas ordentligt innan jag gick, vilket gjorde honom skit sur!? han slänger ur sig att jag ältar och att det aldrig kommer att fungera. Jag sa till han att jag faktiskt dejtar andra och skyndade mig till honom för att vara m honom. Ville markera att han inte kan bete sig hur som helst!! Men då blev han sur och skrek, va fan dejtar du andra snubbar för? Veckan innan hade han varit tydlig med att berätta att han inte vet hur han vill ha det mellan oss, Till saken hör att jag är kär i denna och vill inte ha ngn annan men har Ingen aning hur man ska gå till väga eller hur jag ska bete mig då det mesta jag gör/säger är fel! ! Varken han eller jag har hört av oss till varann sedan dess. 2 dagar känns som en evighet :(