• Anonym (?)

    Har du blivit utnyttjad av en man i syfte att han enbart ska handen med dig

    Har du någon gång i ditt liv känt dig utnyttjad av en man i syfte att han enbart ska kunna ha sex med dig? Dvs att mannen enbart spelat för att kunna ha sex med dig och sen gått därifrån. Berätta gärna!

  • Svar på tråden Har du blivit utnyttjad av en man i syfte att han enbart ska handen med dig
  • mrskreiz

    Både ja och nej. Jag  var tillsammans med en man i nästan ett halvår, som jag senare insåg bara var för hans sexuella lust. När jag var yngre träffade jag flertalet, men de sa det direkt att det var vad de var intresserade av, och gav mig en ärlig chans att tacka nej (vilket jag gjorde). Det finns både ruttna ägg och finfina exemplar därute. :-/


    -- Jag bloggar om livet som långtidssjukskriven. -- www.familjeliv.se/blogg/thewaiting/ --
  • Anonym (217)

    Nej inte direkt, eftersom dom alltid har velat ligga igen.

  • Zarch

    Nej det har jag aldrig varit med om. Utnyttjat män av köttsliga skäl? Kanske?!

    Skämt åsido, men att "bjuda" på punanin har aldrig varit ett belöningssystem eller ett sätt att fånga en karl på. Borde det inte vara för någon? Man har väl sex för att man vill?

  • Anonym (?)
    Zarch skrev 2016-01-24 16:39:49 följande:

    Nej det har jag aldrig varit med om. Utnyttjat män av köttsliga skäl? Kanske?!

    Skämt åsido, men att "bjuda" på punanin har aldrig varit ett belöningssystem eller ett sätt att fånga en karl på. Borde det inte vara för någon? Man har väl sex för att man vill?


    Jag menar mer om man har känt sig lurad av en man. Man tror att han kanske har känslor för en, men i själva verket ville han bara ha sex
  • Nama

    Jag har varit där. Upp över öronen förälskad i en man som lurade mig rakt igenom men det förnekade han när vi bröt och höll fast vid i månader. Vi häll kontakten som vänner där han har gjort allt för att faktiskt finnas där som vän och mot alla odds har han faktiskt gjort ett fantastiskt jobb på den punkten och vi är nära vänner idag, han är någon jag kan räkna med. Efter ett par månader berättade han självmant för mig att han hade lurat mig och att det berodde på bekräftelsetörst m.m. Han är ledsen för det och vi har båda kommit förbi det. Som tur är respekterar han mig nog idag för att inte äventyra vår vänskap och har således inte försökt med något utöver det trots att han har fällt kommentarer så som att jag vore den perfekta flickvännen etc.

    Vi är vänner men jag skulle aldrig drömma om att dejta honom igen. Aldrig i livet.


    Lev och låt leva
  • Zarch
    Anonym (?) skrev 2016-01-24 16:45:18 följande:

    Jag menar mer om man har känt sig lurad av en man. Man tror att han kanske har känslor för en, men i själva verket ville han bara ha sex


    Fortfarande är svaret nej! Man måste vara mer på sin vakt mot okända människor (man kan lukta sig till "klet") och börja ha sex av rätt anledning...
Svar på tråden Har du blivit utnyttjad av en man i syfte att han enbart ska handen med dig