om det vore val idag,vad skulle du rösta på?
Om det vore val idag,vad skulle du rösta på och varför?
Om det vore val idag,vad skulle du rösta på och varför?
Då skulle jag taktikrösta mot SD.
Men skitsamma var jag lägger min röst, för som det ser ut idag så vill de flesta ändå ta från de med medel och låga inkomster, och ge till mig/oss som redan har det gott.
Följer tyvärr inte med i politiken väl nog mellan valen för att ha en bestämd uppfattning om det.
Jag röstar på det partiet som står för ett tryggt och säkert Sverige.
Det lär ju inte vara S, det har man ju förstått
Det lär ju inte vara Romson, det har ALLA förstått.
Vänsterpartiet behöver väl knappt finnas med bland alternativen, för skulle de få inflytande så finns väl inte landet Sverige kvar ändå.
Och Sverige levererar, kanske nåt att fundera över vid nästa val, nu när det går så bra för Sverige, trots allt gnäll på sittande regering.
--------------------------------------
"Konjunkturen blir allt hetare, nu med det bästa humöret på fem år! Och det är svensk industrin driver upp tempot, enligt en ny barometer från Konjunkturinstitutet (KI).
KI:s barometerindikator, som mäter konjunkturhumöret i hela ekonomin, steg i januari till den högsta nivån på fem år, 111,9.
?Det är andra månaden i rad som indikatorn överstiger 110 vilket visar på en betydligt starkare ekonomisk tillväxt än normalt?, skriver KI i sin månadsrapport
Och arbetsmarknaden blir allt starkare. Företagens fortsätter att avisera optimistiska anställningsplaner och allt fler ser tecken på arbetskraftsbrist.
http://www.di.se/artiklar/2016/1/27/gasen-i-botten-for-svensk-ekonomi/
Inte : S
Inte : V
Inte: C
KD: tänkbart
M :tänkbart
SD: tänkbart
Ibland undrar jag hur personer som kan tänka sig rösta på S, V eller C verkligen är seriösa. Vem tror att miljoner ytterligare ensamkommande män är önskvärt för vårt land ?
Inte : S
Inte : V
Inte: C
KD: tänkbart
M :tänkbart
SD: tänkbart
Ibland undrar jag hur personer som kan tänka sig rösta på S, V eller C verkligen är seriösa. Vem tror att miljoner ytterligare ensamkommande män är önskvärt för vårt land ?
Blankt! Finns inget parti idag som jag skulle lägga min röst på!
De flesta partier saknar ju visioner och vill ungefär samma saker i dagspolitiken ändå.
Så fungerar svensk "demokrati" 2016.
Blankt.
Blankt.
Förmodligen SD.