Hur får jag min tjej att göra slut med mig?
Jag behöver bra råd i den här situationen.
Jag är tillsammans med en väldigt fin och snäll tjej. Hon är väldigt seriös och välskött, godhjärtad och heöt underbar. Jag har upptäckt att mina känslor för henne är mer vänskapliga. Jag vill inte vara tillsammans med henne.
Normalt sätt är jag ärlig alltid och säger till personen jag träffar att jag vill göra slut. Men på grund av vissa omständigheter så kan jag inte göra slut med henne. Jag orkar inte förklara varför, men ni skulle förstå om ni visste. Nu är det istället såhär, jag måste få henne att göra slut med mig. Men hur? Hon älskar mig från botten av hennes hjärta och är jättekär i mig?
Snälla hjälp mig? Jag vill att hon ska vilja göra slut med mig. Jag behöver råd för att veta hur jag ska gå till väga. OBS... De råd ni inkommer med får inte vara "spela att du är otrogen, missbrukare, spelmissbrukare, våldsam mot henne". Dessa metoder är inte särskilt bra om jag använder de mot henne i hennes fall.
Snälla, kan ni inkomma med råd? Håll er ENBART till min fråga tack. Frågor som "varför kan du inte bara göra slut?" etc. undanbedes.
Tack på förhand.