• Anonym (Tiny)

Män med små kukar, berätta!

Män med små kukar, hur har era liv sett ut?

Är övertygad om att det är ganska vanligt och ett problem som sällan diskuteras.
    Kan väl börja med min egen story.

Mobbad pga penis storleken hela grundskolan (högstadiet) och större delen av gymnasiet.
    Alltid folk som sprang in i duschen och skulle titta på min lilla grej och skämta om det, hela min skola visste att jag hade liten kuk - fick inte några tjejer.

Sexuella erfarenheter som "gått dåligt" är t.ex. att tjejer som sett min penis avbrutit i stort sett abrupt och sagt att de inte var sugna (när de sett min penis).

Andra saker jag hört är "Jag kan inte ha sex med dig, jag har inte mens och inga könssjukdomar men vill inte ha sex" direkt efter jag tagit av mig kalsongerna.

Har även haft sex med en tjej och när jag blev kåt igen tänkte jag att vi skulle köra en gång till sa hon tvärnej, jag frågade varför och hon svarade "Vill inte säga varför, vill inte vara taskig" och fnissade typ.

En annan tjej har frågat "Är den inne?" och fnissat. Visserligen på fyllan men kändes ju sådär.

Är idag strax under 30 och lider fortfarande av detta. Följande saker kan jag inte göra.
    - Duscha efter gym i allmäna duschar.
    - Urinera i pissoarer.
    - Visa min kuk slak för någon kvinna.
    - Basta med andra män/kvinnor, aldrig.
    - Ibland avstår jag från sex för att jag känner mig otillräcklig helt enkelt.

Nu är jag nyfiken på andra män (det där lät fel) som har liknande problem, hur har er lilla penis påverkat ert liv?
    Dvs, hur har ni blivit påverkade utav det faktum att ni har liten kuk?
    Hur ser erat sexliv ut idag?

Snälla, försök hålla tråden seriös.

• Svar på tråden Män med små kukar, berätta!
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (WO) skrev 2016-05-24 10:51:05 följande:

Men kom igen, jag har haft sex med småkukade fast jag gillar stora mer. De har helt enkelt lagt energi på annat... Det kan du också.

Kan du förtydliga? Är inte 100 på att jah förstår exakt vad du menar.
  • Anonym (kiv (kille))

Jag har samma som grover. Är liten i slakt, men växer mellan 400-500 procent i stånd. Har ett annat problem också , inga preventivmedel hjälper. Tjejer blir gravida även om dom tar p-piller spiral eller annan preventivmedel. Det gör att man vågar knappt använda den.

• Anonym (Liten kuk "ja det har du"!)

Hmmmm ni vet nog att en normal penis är minst 18cm kort och har en omkrets på 13cm för att räknas som normal.... ni snackar om slaka kukar "va fan det är bara grabbar som ser slaka kukar" så vem fan bryr sig!!

• Anonym (StarkSomThor)

Det där med kukstorlekar är så vrickat tycker jag, är själv snubbe och har en kuk som är 18 cm lång och ganska tjock. Men jag har alltid tyckt att den ser jävligt liten ut på min kropp. Jag är 198cm lång och väger 95 kg. I teorin så har jag ju en bra kuk, bara det att den ser liten ut på mig

• Anonym (StarkSomThor)
    Anonym (StarkSomThor) skrev 2016-05-24 19:49:21 följande:

Det där med kukstorlekar är så vrickat tycker jag, är själv snubbe och har en kuk som är 18 cm lång och ganska tjock. Men jag har alltid tyckt att den ser jävligt liten ut på min kropp. Jag är 198cm lång och väger 95 kg. I teorin så har jag ju en bra kuk, bara det att den ser liten ut på mig

edit* Så jag har alltid sett mig som en med liten kuk

YES är du 198cm lång bör du ha en 19.8cm lång kuk för se ordentligt ut ... lätt matte 180cm lång 18cm kuk 175cm lång 17.5cm kuk and so on
  • Anonym (=()

Tur för dig.. Själv är man ~170 med en 14x11, tär lite på självförtroendet när det kommer till tjejer.. 
  • Anonym (StarkSomThor)
    Anonym (Liten kuk "ja det har du"!) skrev 2016-05-24 19:53:58 följande:
    YES är du 198cm lång bör du ha en 19.8cm lång kuk för se ordentligt ut ... lätt matte 180cm lång 18cm kuk 175cm lång 17.5cm kuk and so on
    Ja precis, det är väldigt intressant. Den "gör ju sitt jobb" men jag är missnöjd med den
  • Anonym (StarkSomThor)
    Anonym (=() skrev 2016-05-24 19:54:51 följande:
    Tur för dig.. Själv är man ~170 med en 14x11, tär lite på självförtroendet när det kommer till tjejer.. 
    Ja, jobbigt. Jag läste hela tråden här och tyckte att det jag kände om mig själv var lite fånigt.
    Anonym (StarkSomThor) skrev 2016-05-24 19:57:24 följande:

Ja precis, det är väldigt intressant. Den "gör ju sitt jobb" men jag är missnöjd med den

Det är så vi människor fungerar : -)
    Anonym (Liten kuk "ja det har du"!) skrev 2016-05-24 20:02:13 följande:

Det är så vi människor fungerar : -)

Att vara större än medel betyder bara just det.. att vara stor nog för sitt sinne är en annan femma
  • Anonym (prostatan)

Detta är en på sitt sätt sorglig tråd, och nu menar jag tråden i helhet.. så mycket lidande i onödan.

Jag, en man i mitten på 70-åren vill gärna berätta om mitt liv med en liten kuk.

Först av allt är detta ett stigma, tänk bara på alla skämt man tvingas höra på och låtsas tycka de är roliga. Det är dom inte på en fläck för den som känner sig träffad av hånet.

Jag växte upp på landet som ensambarn. Nakna människor såg jag aldrig före skolåldern, inte ens mina föräldrar. Min första erfarenhet av nakenhet var mitt första skolbad med bastu. Det var då jag förstod, jag blev brutalt retad av ett gäng 7-åringar för mina bristande kroppsliga tillgångar. Efter det vägrade jag skolbad. Någon gång i 10-11 års åldern blev jag utsatt för vad som kallades "pitt-känning", det vill säga fasthållen och avklädd på underkroppen. Mycket roligt att se mitt minimala organ tyckte mina klasskompisar. Omklädning i gemensamma omklädningsrum för bad, gymnastik och idrott innebar panikartad jakt efter en hörnplats med minst risk att något visades. Detta pågick hela min skoltid.

Jag visade mig aldrig naken för en tjej förrän en 19-åring som jag sällskapat "torrt" i 9 månader tog initiativ. Skräck och pannkaka! Hon var lika oerfaren som jag så jag slapp bli utskrattad där. Vi fick trots allt ett hyfsat sexliv den tid vi var tillsammans. Universitetstidens lösligare liv deltog jag inte i. Inte heller deltog jag i ungdomstidens gemensamma nakenbad, som var totalt uteslutna för min del. Jag missade nog mycket roligt där.

Så småningom närmade sig lumpen. Jag som många andra hade hört många skräckhistorier om pennalism i den miljön. Med mitt "handikapp" var jag närmast panikslagen inför det. Jag insåg att min rädsla att för att visa mig naken lätt gjorde att jag uppträdde på ett avvikande sätt. Jag bestämde mig för att genomgå chockterapi av egen design. Jag har alltid älskat att bada och basta. Jag bodde vid den tiden i en universitetsstad. Terapin bestod helt enkelt i att bita huvud av skam och gå och bada så ofta jag kunde och hade råd. Detta för att träna mig att vistas naken bland nakna, även om menande och nyfikna blickar kunde ses emellanåt. Detta pågick mer än ett år innan inryckning. Till viss del gav det resultat. Det visade sig dock att för lumpens del hade jag inte behövt träna nakenhet. Jag hamnade i världens bästa gäng, inga tendenser till pennalism överhuvud taget. Jag kunde i alla fall konstatera att i gruppen på 26 unga män fanns en till som såg ut som jag. Vi pratade aldrig om det.

Jag gifte mig så småningom med en sjuksköterska som sett "allt" i kukväg. Vi fick ett bra (sex)liv och tre barn.

Vi är numera ett gäng gubbar i byn som bastar tillsammans varje fredag. Jag skulle känna igen dem var och en på ett detaljfoto av kroppen, och då menar jag inte ansiktet. Jag antar att det också gäller dem. Jag har lärt mig att stå ut, men är fortfarande inte bekväm med att vara naken med människor som jag har "halvnära" relationer med. Främlingar och mina bastukompisar funkar bra.

En situation som definitivt inte var bekväm var när jag på grund av förhudsförträngning skulle omskäras. I rummet fanns en överläkare, en kvinnlig ST-läkare, två sjuksköterskor och en vårdelev på gymnasienivå. Värst var det nog med eleven, hon gjorde stora ögon. Efter operationen konstaterade läkaren att de vanligtvis använda förbanden inte skulle funka på min storlek, de skulle bara ramla av. Det resulterade i att den storögda eleven fick stå och hålla en stor kompress runt min penis tills det slutat blöda. Synnerligen obekvämt, för oss båda gissar jag.

För ett år sedan opererades jag för prostatacancer. En bieffekt av en sådan operation kan bli att kuken blir lite kortare, i synnerhet om prostatan är stor. Naturligtvis hade jag en riktigt stor prostata, men jag, min fru får leva med det, impotent blev jag i alla fall.

Det är synd att så många av oss mindre utrustade tycker att det är obekvämt att gå till offentliga badinrättningar och andra ställen där nakenhet förekommer, man ser nästan inte alls sådana som oss i omklädning och dusch. Om fler vågade skulle vi inte känna oss så utsatta och ensamma. Jag bara undra hur många killar som avstår idrott av olika slag av samma skäl.

Skönt att få skriva av sig detta! Det är ytterst få personer som fått höra det här

• Anonym (liten eller)

V et inte om jag har en liten. legat med 60 kvinnor, endast 3 har klagat. men ingen fara, ska t mitt llv snart. Skratta p[ ni kan inte liksom bry mig längre när jag är död.

• Anonym (Socialt accepterat)

Det är socialt accepterat att skratta åt män med småsnoppar. 
    Dessutom kan många beskriva småsnoppar på ett väldigt förnedrande sätt. 

• Anonym (Litwn)

Min kuk är ordentligt liten men det kan ju inte tjejerna veta så det är väl inte därför jag aldrig hittat någon. Det kanske är ett problem men det är inte mitt huvudproblem i alla fall. Tror jag.

• Anonym (Johnny)

Jag har en ganska normal kuk, cirka 15 x 13. Ibland har jag frågat min fru om hon fantiserar om större kukar, men hon blir bara arg, tycker att frågan är löjlig. På frågan vad som är viktigt för henne i sängen svarar hon: Rätt karl!

• Anonym (Slösa)

Slak 5cm sående 17

Har aldrig mått dåligt av detta, har ett bra självförtroende 
    förlorade oskulden vid 16 , antal sexpartner runt 50 

Gift sedan 20 år 4 barn och får uppvaknande av många yngre till äldre damer så fort jag går ut å de är inte ofta då familjeliv går först . Är fest med jobbet typ jag hamnar på krogen 

Jag ser väldigt bra ut enligt många aldrig hört nåt annat.
    Och där har jag mycket att vinna, hade jag inte sett bra ut så hade nog självförtroende varit i botten.

Ingen har klagat på storleken, och den kan sitt jobb 😉
    Hade de klagats bakom min rygg så hade jag nog inte legat med alla i ett kompisgäng i yngre dagar 😅

är  nu 45år och väldigt roligt att få uppvaknande av yngre 
    Har aldrig varit otrogen å frun är inte svartsjuk då hon vet blickarna jag får. Å sen är jag gift med den vackraste 💖

• Markus89

Har också väldigt liten det som jag irriterar mig på mycket är att det kan vara besvärlig att stå och kissa ute. 
    Den når inte ut ordentligt så det kommer lätt på kläderna Det är inte kul.
    Sen har jag haft svårt att hitta sköna kallingar för alla har så mycket plats där fram som man inte fyller ut. Men nu använder jag trosor istället för kallingar. Det var fruns idé att jag skulle testa trosor och det ångrar jag inte. Så mycket skönare ger mig bättre stöd där nere och my tunnare och mjukare än boxer kallingar. 

• Anonym (kalle)

15cm lång och vet inte hur bred men den är väldigt väldigt smal så kanske 10cm omkrets ?  

• Anonym (Örjan)

Jag har ett bra liv och ett väl fungerande sexliv. Är storväxt med en penis inom normalspannet. 

Har ett antal gånger blivit avvisad på grund av att min kroppsstorlek kan ge fel signaler på vad man kan förvänta sig.

Aldrig som spydigheter men man behöver inte vara tankeläsare eller mästare på tyda kroppsspråk för att förstå var skon klämmer.

Gjorde för några år sedan lite försök med swingersklubbar men det var absolut ingen hitt som singel och storväxt med en egentligen helt normal penis. 

Väldigt trevligt socialt men när det kom till sex var man helt enkelt inte intressant. Självklart är swingersklubbar och privata fester i den kontexten lite speciella men det tog rejält på självkänslan att inse att jag var inbjuden för att jag är utbildad massör och i övrigt fick bli åskådare betjänt eller filmare. 

Har kommit över detta och har idag några kvinnor jag träffar regelbundet för bra sex och detta främst genom att jag för ett antal år sedan kompliterade mina kunskaper med att också bli tantramassör plus en omvänd taktik på BC där jag var helt öppen och ärlig med min storlek både när det gäller kropp och penis. Fungerade förvånansvärt bra att på en sida där alla överdriver och skarvar att vara helt ärlig med mina mått.

Svar på tråden Män med små kukar, berätta!