Hjälp........ Pojke eller flicka
19vk, 2d ultraljud.
19vk, 2d ultraljud.
Sonografen berättade " kanske en pojke eller en flicka " eftersom hon inte kunde se raderna för en flicka eller en tydlig penis för en pojke i stället hon bara såg en svullen pung / blygdläpparna . Så, Hon var inte säker .
Alltså jag är ingen expert på sådana här bilder men ni som säger pojke, vad grundar ni detta på? Det är ju ingenting där I v. 19 så borde det ju tydligt synas något som sticker ut? Detta ser ju ut mer som en hamburgare som indikerar flicka!
Precis. På ul med pojken såg man tydligt pung och snopp och sedan men flickan som en "hamburgare" så detta ser u som en flicka
Ganska säker på flicka, med svullna blygdläppar, det är därför det ser ut som en pung.
Väldigt vanligt att man tror att det är en pung eftersom blygdläpparna ofta är svullna när de är i magen.
Vi väntar en pojke nu och det var väldigt tydligt med snopp o pung:) Skulle det komma ut en flicka så har de bytt ut barnet i smyg! så säkert var det;)
Åh , tack en miljon till er damer för era vänliga svar. Om jag får en tredje skanning en månad till D- dag , så bra att gå och handla . @ Randiq , din sista raden roade mig ..... ditt barn kommer inte att ändras????????????
Fattar inte? Bebiskläder passar nog alla bebisar oavsett kön. Är väl bara handla på?
Åh , tack en miljon till er damer för era vänliga svar. Om jag får en tredje skanning en månad till D- dag , så bra att gå och handla . @ Randiq , din sista raden roade mig ..... ditt barn kommer inte att ändras????????????
skulle säga flicka eftersom det inte sticker ut något... på våra pojkar fladdrade det omkring en snopp men det är ju lite olika beroende på var i utvecklingen barnet befinner sig. urinröret ser dock kort ut, men vinkeln är lite knepig också
dessa ultraljudsmaskiner, de vandrar ju ut och in i genomskärning hela tiden så det kan vara nästan hursom.
men min gissning är flicka!
Till Spartacus....., Tack för din detaljerad förklaring .
Jag uppskattar er alla. Jag är nöjd med Guds gåva ..... pojke eller flicka , "Jag är en stolt mamma till vara " . Önskar er alla ...... " Det bästa i livet " .?????????????????
Fattar inte? Bebiskläder passar nog alla bebisar oavsett kön. Är väl bara handla på?
Kan någon please gissa på Min också v12 <3
Man ser inte könet på bilden
Kan någon please gissa på Min också v12 <3
i den första bilden , kan jag säga " en flicka ", men jag är inte alltför säker. Jag hoppas att du kommer att få bästa svåra här. Men jag hoppas att du kommer att få bästa svara från den här forum........kvinnorna här är mycket trevlig????????
Man ser inte könet på bilden
Flicka skulle jag säga. har tre flickor och en pojke och detta ser mer ut som flicka då min pojke verkligen INTE såg ut så.
Tack Viseversa...????
Men ändå , jag undrar varför könsdelenser så hög och något rundade i stället för den vanliga platta formen för en flicka och utan något som sticker ut upp . Den här bilden är helt annorlunda från mina 3 flickor u / s bild . Hmmmm..!!! Det är okej, pojke eller flicka igen????.
Tack att er för ert vänliga stöd.?????????