• Bb2016

Hjälp........ Pojke eller flicka

19vk, 2d ultraljud.

• Svar på tråden Hjälp........ Pojke eller flicka
  • Bb2016

Sonografen berättade " kanske en pojke eller en flicka " eftersom hon inte kunde se raderna för en flicka eller en tydlig penis för en pojke i stället hon bara såg en svullen pung / blygdläpparna . Så, Hon var inte säker .

• Allies

Alltså jag är ingen expert på sådana här bilder men ni som säger pojke, vad grundar ni detta på? Det är ju ingenting där I v. 19 så borde det ju tydligt synas något som sticker ut? Detta ser ju ut mer som en hamburgare som indikerar flicka! 

• Liinaa91

Precis. På ul med pojken såg man tydligt pung och snopp och sedan men flickan som en "hamburgare" så detta ser u som en flicka

• Randig

Ganska säker på flicka, med svullna blygdläppar, det är därför det ser ut som en pung. 

Väldigt vanligt att man tror att det är en pung eftersom blygdläpparna ofta är svullna när de är i magen. 

Vi väntar en pojke nu och det var väldigt tydligt med snopp o pung:) Skulle det komma ut en flicka så har de bytt ut barnet i smyg! så säkert var det;)

• Bb2016

Åh , tack en miljon till er damer för era vänliga svar. Om jag får en tredje skanning en månad till D- dag , så bra att gå och handla . @ Randiq , din sista raden roade mig ..... ditt barn kommer inte att ändras????????????

• Vivan

Fattar inte? Bebiskläder passar nog alla bebisar oavsett kön. Är väl bara handla på?

• Randig
    Bb2016 skrev 2016-02-08 11:56:22 följande:

Åh , tack en miljon till er damer för era vänliga svar. Om jag får en tredje skanning en månad till D- dag , så bra att gå och handla . @ Randiq , din sista raden roade mig ..... ditt barn kommer inte att ändras????????????

Ha ha, nej jag menar att att det kommer komma ut en pojke, 100% säkert:) Skulle Skämtade lite med att om jag få upp en flicka på bröstet så har dem bytt ut den under bordet precis efter att jag fött:)
  • Spartacus

skulle säga flicka eftersom det inte sticker ut något... på våra pojkar fladdrade det omkring en snopp men det är ju lite olika beroende på var i utvecklingen barnet befinner sig. urinröret ser dock kort ut, men vinkeln är lite knepig också  

dessa ultraljudsmaskiner, de vandrar ju ut och in i genomskärning hela tiden så det kan vara nästan hursom.

men min gissning är flicka!

• Bb2016

Till Spartacus....., Tack för din detaljerad förklaring .

Jag uppskattar er alla. Jag är nöjd med Guds gåva ..... pojke eller flicka , "Jag är en stolt mamma till vara " . Önskar er alla ...... " Det bästa i livet " .?????????????????

• Cilla93
    Vivan skrev 2016-02-08 13:18:43 följande:

Fattar inte? Bebiskläder passar nog alla bebisar oavsett kön. Är väl bara handla på?

Precis. Är väl bara att handla vad man själv gillar.
  • CatEyes

Man ser inte könet på bilden

Lillyfil skrev 2016-02-08 21:24:42 följande:

Kan någon please gissa på Min också v12 <3

• Bb2016

i den första bilden , kan jag säga " en flicka ", men jag är inte alltför säker. Jag hoppas att du kommer att få bästa svåra här. Men jag hoppas att du kommer att få bästa svara från den här forum........kvinnorna här är mycket trevlig????????

• Lillyfil
    CatEyes skrev 2016-02-08 21:38:00 följande:

Man ser inte könet på bilden

Man kan också se kön baserat på skall teori och nub teori som några är väldigt duktiga till jag vet utmärkt att man inte kan se kön på ul bild i v12
  • CatEyes
    Lillyfil skrev 2016-02-08 23:35:13 följande:
    Man kan också se kön baserat på skall teori och nub teori som några är väldigt duktiga till jag vet utmärkt att man inte kan se kön på ul bild i v12
    Jag syftade mest på att det inte var en pottbild som du visade. Man kan ju ev. se kön på en ul bild i v. 12 om det är en pottbild. Det gör dom i andra länder.
  • viseversa

Flicka skulle jag säga. har tre flickor och en pojke och detta ser mer ut som flicka då min pojke verkligen INTE såg ut så.

• Bb2016

Tack Viseversa...????

Men ändå , jag undrar varför könsdelenser så hög och något rundade i stället för den vanliga platta formen för en flicka och utan något som sticker ut upp . Den här bilden är helt annorlunda från mina 3 flickor u / s bild . Hmmmm..!!! Det är okej, pojke eller flicka igen????.

Tack att er för ert vänliga stöd.?????????

Svar på tråden Hjälp........ Pojke eller flicka