• Anonym (ABC)

Ni kvinnor som njuter av analsex. Ge oss råd..

Vi är ett par som har ganska många år tillsammans. För någon månad sen upptäckte vi att vi båda uppskattar att slicka där bak. Jag att ge, hon att ta emot.

Det är något som länge funnits i min fantasi, men som jag varit lite tveksam till ifall det kanske bara var något som funkade i tanken, men inte i praktiken. Jag älskade det! Och hon älskade det.

Vi gör det varje gång jag numera. Jag låter tungan leka kring och precis vid hålet. Låter även pressa sig in lite ibland. För hennes del är det dels en mental grej. Upphetsande att göra det förbjudna, men hon får även fysisk njutning ut av det.

För min del finns så klart ingen fysisk njutning, utan mer en mental njutning av situationen.

Sist vi hade sex fuktade jag ena fingret och förde in en liten bit, uppskattningsvis en tredjedel av mitt pekfinger, och lät det "knulla" henne försiktigt där bak.

Efteråt pratade vi om det. Jag föreslog att vi framåt skulle testa analsex. Det är något som ingen av oss har någon som helst erfarenhet av sen innan.

Hon tvekar inte det minsta på att jag skulle vara väldigt försiktig, använda mycket glidmedel och ge det tid. Det är inte det som är problemet.

Här kommer det som vi behöver råd om.
    Hon tyckte att fingret i rumpan påminde mycket om känslan att vara bajsnödig. Det får henne att tveka inför analsex.
    Då är vår fråga till er som njuter av analsex, att bli penetrerad analt med kuken, finns där en känsla inblandad som påminner mycket om att vara bajsnödig?
    Frågan känns fånig, men skulle ändå vara till väldigt stor nytta att få svar på. Något säger mig att fingret kan påminna väldigt om en känsla, men att en kuk behöver inte alls betyda att samma känsla är inblandad alls.

Tack på förhand..

• Svar på tråden Ni kvinnor som njuter av analsex. Ge oss råd..
  • Anonym (ida)

Hej. 

Ja det stämmer faktiskt. Innan man känner njutningen så kan det kännas som om man är bajsnödig. dock försvinner den känslan när man är "uppmjukad".
    Man har flera ringmuskler där bak, och det är den andra ringmuskeln som man måste mjuka upp. alltså inte själva öppningen.
    När man lärt sig uppskatta analsex så blir det lättare. Alla eventuella obehag försvinner när man lär sig slappna av, och då är det bara skönt. 
    Analsex är faktiskt det bästa jag vet sexuellt. 
    Hoppas ni hittar njutningen.

• Anonym (Hm)

Nej det känns helt igenom som om man ska skita på sig! Kanske inte så konstigt för rumpan är inte gjord för att trycka in saker i.. Där ska det bara komma ut skit liksom.

Att ni njuter av beröringen är nog för att det känns förbjudet helt enkelt ;)

• Anonym (ida)
    Anonym (Hm) skrev 2016-02-15 07:43:50 följande:

Nej det känns helt igenom som om man ska skita på sig! Kanske inte så konstigt för rumpan är inte gjord för att trycka in saker i.. Där ska det bara komma ut skit liksom.

Att ni njuter av beröringen är nog för att det känns förbjudet helt enkelt ;)

Jag njuter men tycker inte att det känns det minsta förbjudet. Du kan inte tänka att det faktiskt finns nerver m.m som gör att det känns skönt? 
  • Anonym (Love)

Det finns ärligt talat inget bättre än analsex, enligt mig ;)

Som någon sa, i början kan det kännas som att man är bajsnödig men känslan försvinner.

Räkna inte heller med att hitta själva njutningen första försöket, man kanske måste ge det några gånger, men när ni väl hittat den kommer ni inte kunna få nog! :)

• MrFlex

Det finns tre faser i analsex.

1. Penetration
    Handlar om att mjuka upp yttre ringmuskeln. Fort och fel resulterar i svår smärta.

2. Handlar om avslappning i inre ringmuskeln och hela bäckenbottenmuskulaturen .
    Det är här som känslan av att vara bajsnödig uppstår. Går oftast över efter en stund.

3. När musklerna är avslappnade som blir det njutningsfullt.

Många dömmer ut analsex efter några få försök pga fas ett och två. Det krävs oftast lite träning för att nå fas tre men det är väl värt besväret.

• Celines Essence

När vi testade med finger första gången kände jag mest obehag. Diffus sveda och att det spände diffus. Så vi lät det vara ganska länge, men så ville jag ändå prova analplugg, mest för att jag ville ta reda på om det skulle kännas skönt från vaginalt håll.

Vi köpte en liten analplugg av metall med smal hals. Just införandet var obehagligt, men det gick snabbt över. När den väl var inne kändes den inte så mycket alls, men när vi hade sex kändes det lite diffust skönt med den i. Dock var det fortsatt blandade känslor,så det blev ingen ?hit?direkt, även om det fanns något skönt också. På något sätt upplevde jag, trots allt, att jag ville testa något större, så vi provade en mjukare, större, mer strömlinjeformad plugg och då började jag verkligen känna njutningen. Känslan analt drev på orgasmen och att jag ville att min partner skulle trycka på pluggen. Första gången den åkte ut under orgasm blev jag lite förskräckt, för jag var inte beredd, så det kändes obehagligt. (bra att vara beredd på att det kan hända och ev hålla emot)

Nu VILL jag känna lite större saker analt och har köpt en Analstav och det känns inte längre obehagligt med införandet. Bara skönt.

Kan ju nämna att vi parallellt har testat analt på honom och det tycker jag har varit häftigt. Det är häftigt att han njuter på ett nytt sätt, men även han har känt det här obehaget initialt, så det har känts extra bra att kunna dela den erfarenheten och känslan.

Så råden är :

-Sann vilja att prova.

-Vara försiktig, och använd naturligtvis glidmedel.

-Tålamod att det kan kännas lite obehagligt i början.

-Prova en liten analplugg.

-Allt ska ske utan minsta krav.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Celines Essence skrev 2016-02-15 10:19:58 följande:

När vi testade med finger första gången kände jag mest obehag. Diffus sveda och att det spände diffus. Så vi lät det vara ganska länge, men så ville jag ändå prova analplugg, mest för att jag ville ta reda på om det skulle kännas skönt från vaginalt håll.

Vi köpte en liten analplugg av metall med smal hals. Just införandet var obehagligt, men det gick snabbt över. När den väl var inne kändes den inte så mycket alls, men när vi hade sex kändes det lite diffust skönt med den i. Dock var det fortsatt blandade känslor,så det blev ingen ?hit?direkt, även om det fanns något skönt också. På något sätt upplevde jag, trots allt, att jag ville testa något större, så vi provade en mjukare, större, mer strömlinjeformad plugg och då började jag verkligen känna njutningen. Känslan analt drev på orgasmen och att jag ville att min partner skulle trycka på pluggen. Första gången den åkte ut under orgasm blev jag lite förskräckt, för jag var inte beredd, så det kändes obehagligt. (bra att vara beredd på att det kan hända och ev hålla emot)

Nu VILL jag känna lite större saker analt och har köpt en Analstav och det känns inte längre obehagligt med införandet. Bara skönt.

Kan ju nämna att vi parallellt har testat analt på honom och det tycker jag har varit häftigt. Det är häftigt att han njuter på ett nytt sätt, men även han har känt det här obehaget initialt, så det har känts extra bra att kunna dela den erfarenheten och känslan.

Så råden är :

-Sann vilja att prova.

-Vara försiktig, och använd naturligtvis glidmedel.

-Tålamod att det kan kännas lite obehagligt i början.

-Prova en liten analplugg.

-Allt ska ske utan minsta krav.

Måste tillägga att det aldrig får göra ont. Det diffusa obehaget måste verkligen vara diffust och snabbt övergående, annars måste man backa och ta det ännu lugnare och försiktigare
  • playsome

Vi har provat analsex en del och skulle vilja utveckla det men vårt problem är att min partner hon njuter av det men så fort orgasmen närmar sig så blir det antiklimax, orgasmen kommer av sig i sista sekund och sedan är det kört.

Så är det hela tiden, även när jag stimulerar henne analt och ger oralsex samtidig t.ex. VI är båda lite irriterade på det och skulle vilja "komma förbi" det.

Någon som upplevt samma sak?

• Anonym (Ann Ahl)

Jag har upptäckt analsex senaste året och är nu helt såld på det! Håller med om "bajsnödighetskänslan" i början och speciellt med finger eller liten plugg faktiskt. Den känslan är för mig inte alls lika påtaglig med större plugg/dildo eller en äkta kuk. Som sagt: kommunikation, lust, nyfikenhet, vilja och glid. Har fått mitt livs bästa orgasm genom endast penetration analt. Det kunde jag aldrig tro för ett år sedan! Lycka till och ha det så skönt

• CelineL

Jag känner inte igen mig i den där bajsnödiga känslan, tycker det är en helt annan känsla men vi är alla olika! Det jag tror är att så fort man mjukat upp och töjt ut med ett eller två fingrar så försvinner den känslan. 

Tror faktiskt nästan att ett finger kan påminna mer om det än en kuk, så testa! Börja försiktigt och så får hon väl känna efter hur det känns. Jag kan för övrigt tycka att analsex är som bäst när min kille inte är inne speciellt djupt utan mer "nosar" vid utgången så att säga.
    Så testa er fram och njut av att utforska det nya området Flört

Lycka till!

• Anonym (Ann Ahl)

På tal om bajsnödighetskänsla så är den för mig mycket starkare när fingret/dildon/kuken är på väg ut än när den är på väg in så att säga. Vilket i sig kanske är helt naturligt? :-/ Första gången jag hade en kuk där och gått hela vägen blev själva utdragandet lite av en "bajsnödighetschock" Men det gick över på en sekund och sen skrattade vi bara åt det

• Anonym (My)

För mig har det känts som att jag bajsar hela samlaget, varje gång. Vet inte vad vi gjort för fel. Testat med 3 olika män och vi har alltså till slut "hårt" sex där han till slut kommer efter ett tag. Känns ändå som om en stor bajskorv åker ut och in bara, hela sexet?!

• Anonym (Vibrator)

I början av analsex så var det svårt att slappna av, att stimulera klitoris med vibrator hjälpte mig att slappna av och gav mig en sjuhelvetes orgasm i samband med analsex! Gick sjukt fort i början ;)

• Anonym (ida)

Det märkliga är att nu när jag vant mig vid analsex så behöver jag knappt mjukas upp. Inget glid. Lite saliv funkar... Och jag är inte uttöjd eller slapp, Tror det handlar om det mentala. 

Kan dock tycka det är obehagligt när båda kommit och han ska dra ut den. 
    Men det är väl för att jag inte är lika kåt...

• Anonym (Ella)

Bra analsex är underbart, med killar som inte hetsar!! Är man uppmjukad, stenkåt och kanske fått lite slick innan är det underbart. Ställningar kan också spela roll men oj vilken känsla att stå på alla fyra och ha sambon i rumpis ???? Efter det lite slick sen går det inte att hålla sig

• Celines Essence
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2016-02-15 11:40:43 följande:

På tal om bajsnödighetskänsla så är den för mig mycket starkare när fingret/dildon/kuken är på väg ut än när den är på väg in så att säga. Vilket i sig kanske är helt naturligt? :-/ Första gången jag hade en kuk där och gått hela vägen blev själva utdragandet lite av en "bajsnödighetschock" Men det gick över på en sekund och sen skrattade vi bara åt det

Känner igen det där. Fick liknade chock första gången pluggen åkte ut under orgasm, men nu är jag lite beredd att det kan hända, så det blir inte på samma sätt
  • Anonym (hi hi)
    Anonym (My) skrev 2016-02-15 11:41:43 följande:

Känns ändå som om en stor bajskorv åker ut och in bara, hela sexet?!

Ha ha ha ha!! Det där var det roligaste jag läst på hela veckan! Skrattande
  • Anonym (fråga)
    Anonym (hi hi) skrev 2016-02-17 15:20:59 följande:
    Ha ha ha ha!! Det där var det roligaste jag läst på hela veckan! Skrattande
    förstod inte riktig
    vad vad det som rolig?
  • Anonym (Thing)

Älskar att pulla en kvinna i röven, sen dra isär skinkorna o se de öppna hålet

Svar på tråden Ni kvinnor som njuter av analsex. Ge oss råd..