Ni kvinnor som njuter av analsex. Ge oss råd..
Vi är ett par som har ganska många år tillsammans. För någon månad sen upptäckte vi att vi båda uppskattar att slicka där bak. Jag att ge, hon att ta emot.
Det är något som länge funnits i min fantasi, men som jag varit lite tveksam till ifall det kanske bara var något som funkade i tanken, men inte i praktiken. Jag älskade det! Och hon älskade det.
Vi gör det varje gång jag numera. Jag låter tungan leka kring och precis vid hålet. Låter även pressa sig in lite ibland. För hennes del är det dels en mental grej. Upphetsande att göra det förbjudna, men hon får även fysisk njutning ut av det.
För min del finns så klart ingen fysisk njutning, utan mer en mental njutning av situationen.
Sist vi hade sex fuktade jag ena fingret och förde in en liten bit, uppskattningsvis en tredjedel av mitt pekfinger, och lät det "knulla" henne försiktigt där bak.
Efteråt pratade vi om det. Jag föreslog att vi framåt skulle testa analsex. Det är något som ingen av oss har någon som helst erfarenhet av sen innan.
Hon tvekar inte det minsta på att jag skulle vara väldigt försiktig, använda mycket glidmedel och ge det tid. Det är inte det som är problemet.
Här kommer det som vi behöver råd om.
Hon tyckte att fingret i rumpan påminde mycket om känslan att vara bajsnödig. Det får henne att tveka inför analsex.
Då är vår fråga till er som njuter av analsex, att bli penetrerad analt med kuken, finns där en känsla inblandad som påminner mycket om att vara bajsnödig?
Frågan känns fånig, men skulle ändå vara till väldigt stor nytta att få svar på. Något säger mig att fingret kan påminna väldigt om en känsla, men att en kuk behöver inte alls betyda att samma känsla är inblandad alls.
Tack på förhand..