• Anonym (lets get it on!)

sexiga underkläder

Hej.

Sexlivet behöver kryddas! Jag ska införskaffa sexiga och slampiga (?!) underkläder för att pigga upp sexlivet. Är det någon som har tips på vad era män går igång på, samt lite tips på vad som fungerar för er?

Jag har tidigare köpt ganska dyra och sexiga underkläder med en viss klass, men det har inte gjort någon större skillnad hos min man. Han har nog bara tyckt det varit vanliga underkläder.... hehe. 

Nu tror jag att det är dags att slampa till det. 

Hur har ni gjort och var har ni letat? Vad ska man tänka på? Måste man spela rollspel - kommer det naturligt?

Hur har underkläder piggat upp ditt sexliv?

Dela med dig om dina erfarenheter!

Kram

• Svar på tråden sexiga underkläder
  • Anonym (Eva)

Jag gillar att klä mig i sexiga underkläder, korsetter med strumpebandshållare, string eller en spetsarnas med öppengren som överraskning.
    min man älskar mig naken men gillar också när jag klätt mig lika upphetsande som jag är kåt, det strålar kåthet om mig☺️ ibland smeks de av ibland är de på under hela sexet inkl samlaget. Sätter lite extra knorr på det hela ibland. Går vi bort gör jag mig extra fin för min egen känsla och vet att han blir kåt av det.

par sen länge mitt i livet. en nytändning när barnen blir vuxna och vi har mindre stress.
    känner mig självsäker i min kåthet och visar vad jag gillar

• Anonym (Eva)
    Anonym (janne) skrev 2016-03-12 10:24:57 följande:

Har knullat min fru i32 år med sexiga underkläder blir kåtare o kåtare på henne i sexiga underkläder.

Visst är det härligt att man kan vara kåt o galen tillsammans efter så många år?

vad tycker du är sexigast hon har på sig, vad tänder du på?

jag har köpt nya som jag ska överraska min man med i helgen då vi ska vara helt barnfria i helgen och bara ägna oss åt varandra och vår lust☺️
  • Anonym (Eva)
    NinjaLinan skrev 2016-12-12 18:35:39 följande:

Kan varmt rekommendera denna sida för sexiga underkläder
    sinamatic.se/sexiga-underklader/

Mitt senaste inköp: 

En sån har jag, sitter riktigt fint även på större strl🙏☺️
  • Anonym (AAAA)

Din text andas en orolig medelålderskris där varje mening avslöjar en kamp mellan längtan efter passion och medvetenheten om att kroppen inte längre är lika självklar som förr. När du beskriver hur dyra underkläder bara blev "vanliga" för din man framträder en underton av lönnfethet och bristningar i låren, sådant som ingen spets riktigt kan maskera men som ändå driver dig till att vilja ?slampa till det?. Det är inte bara sexlivet du försöker krydda, utan också en känsla av dig själv som långsamt glider ifrån dig, där varje fråga du ställer om rollspel och underklädesval egentligen handlar mer om att stilla den där gnagande oron att åren hunnit ifatt.

• Anonym (Så genomskinligt)
    Anonym (AAAA) skrev 2025-08-22 17:40:33 följande:

Din text andas en orolig medelålderskris där varje mening avslöjar en kamp mellan längtan efter passion och medvetenheten om att kroppen inte längre är lika självklar som förr. När du beskriver hur dyra underkläder bara blev "vanliga" för din man framträder en underton av lönnfethet och bristningar i låren, sådant som ingen spets riktigt kan maskera men som ändå driver dig till att vilja ?slampa till det?. Det är inte bara sexlivet du försöker krydda, utan också en känsla av dig själv som långsamt glider ifrån dig, där varje fråga du ställer om rollspel och underklädesval egentligen handlar mer om att stilla den där gnagande oron att åren hunnit ifatt.

Eller hur. I typ varenda sextråd så fullkomligt bönar och ber denna sorgliga människa om bekräftelse. Snacka om desperat. Det är någon som hittar på dock. En kvinna som är nöjd med sig själv behöver inte bombardera nätforum med sexuella texter som fullkomligt skriker ?se mig, kolla hur häftig jag är! Bekräfta mig!!!!!?.
  • Anonym (.)

Finns rätt billiga oxå, men man får ju räkna med att de inte håller hur länge som helst. 

Om han nu inte brukar reagera så kanske de varit för lika vanliga?
    Kanske köra på röda direkt? Kanske något lite korsettlikt men sting och strumpebandshålla eller något?
    Eller lite åt neglige hållet. 

Och om du bara tar av kläderna som vanligt eller så, så kanske du inte fångar hans uppmärksamhet. 

Jag tror hemligheten är att försöka vara lite förförisk. Om han inte ser det direkt så gå fram till honom och lägg handen om hakan och vrid hans huvud mot dig så att han ser på dig, och så fråga om han tycker om dina nya underkläder. 

Eller så kan du göra det en grej redan vid köpet, så att det inte bara kräver en reaktion av honom på stört. 

Sitt bredvid honom i soffan och börja kolla på underkläder. Gör det väldigt tydligt så att han ser det. 
    Om han inte frågar något om det, så kan ju du fråga typ ?skulle du tycka om mig i denna? eller ?tyckte du den var sexig? eller så. 
    Sen kan du ju typ dagen efter säga att du beställt en överraskning till honom. Sen, nu är den på väg. Sen nu ska jag hämta överraskningen. 
    Då blir det lite uppbyggnad till det också + att han vet det. 

• Anonym (Eva)
    Anonym (AAAA) skrev 2025-08-22 17:40:33 följande:

😂😂😂 en bättre hetare har talat om något du inte har en aning om😂😂 styrs av fördomar, sorgligt för dig!
  • Anonym (AAAA)
    Anonym (Eva) skrev 2025-08-22 20:37:33 följande:
    😂😂😂 en bättre hetare har talat om något du inte har en aning om😂😂 styrs av fördomar, sorgligt för dig!
    Att du behöver gömma dig bakom skrattgubbar säger mer än du tror. Jag beskrev bara det som redan sipprar fram mellan raderna, och att du reagerar så starkt visar mest att det träffade där det gör ont. Fördomar hade inte behövts om texten inte redan luktade kris lång väg.
  • Anonym (A)

Har på senare tid köpt lite mer sexiga underkläder, mest bara spetsiga bodys går hem hos min kille. Kommer antagligen få påhopp nu men jag köper mina sexiga underkläder på shein, man får så mycket för lite pengar. Hade inte klarat av ekonomin annars om man vill köpa ett sexigt underklädes plagg för säkert 400-500kr/st, på tok för dyrt.

• Anonym (Eva)
    Anonym (AAAA) skrev 2025-08-22 20:50:35 följande:
    Att du behöver gömma dig bakom skrattgubbar säger mer än du tror. Jag beskrev bara det som redan sipprar fram mellan raderna, och att du reagerar så starkt visar mest att det träffade där det gör ont. Fördomar hade inte behövts om texten inte redan luktade kris lång väg.
    Upplever i fina texter att du är en oerhört bitter och trist person.
    Scrolla vidare om ämnet inte passar dig.
    slappna av o låt folk ta ut svängarna lite, det gör livet mer glädjefyllt att låta endorfinerna flöda?
  • Anonym (AAAA)
    Anonym (Eva) skrev 2025-08-22 22:30:15 följande:
    Upplever i fina texter att du är en oerhört bitter och trist person.
    Scrolla vidare om ämnet inte passar dig.
    slappna av o låt folk ta ut svängarna lite, det gör livet mer glädjefyllt att låta endorfinerna flöda?
    Intressant att du uppfattar det så. Jag kommenterar bara det som ligger tydligt i texten, och att påpeka nyanser behöver inte betyda att man är bitter,det kan också vara att man ser saker som andra missar. Men visst, låt oss alla njuta av endorfinerna på vårt sätt.
  • Anonym (Så genomskinligt)
    Anonym (AAAA) skrev 2025-08-22 22:38:49 följande:
    Intressant att du uppfattar det så. Jag kommenterar bara det som ligger tydligt i texten, och att påpeka nyanser behöver inte betyda att man är bitter,det kan också vara att man ser saker som andra missar. Men visst, låt oss alla njuta av endorfinerna på vårt sätt.
    Det är knappast någon kvinna bakom det kontot. Gissningsvis ett garderobsfall som catfishar online och söker bekräftelse av andra män. Patetisk som sagt.
Svar på tråden sexiga underkläder