• Anonym (Glad)

    Längtar så efter min älskare!

    Har vart utan han i flera veckor nu.. börjar nästan få sexabstinens!! Men imon har vi äntligen ledigt både två så vi kan träffas för lite härligt morgonsex!! Ska bli så underbart!! Hur gör ni andra som vänstrar för att finna tider att ses??

  • Svar på tråden Längtar så efter min älskare!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Glad)
    jerald skrev 2016-03-19 13:21:37 följande:

    Så du är en otrogen hora.


    Jag är inte otrogen, singel och fri som en fågel. En älskare kan man väl ha ändå.. kalla de KK eller vad du vill men jag tycker älskare är ett vackrare ord. Och sex de har jag för nöjes skull.. försörjer mig gör jag på annat vis..

    (Älskare def = man som regelbundet har samlag med viss person, vanligen utan att vara gift eller sambo med henne)


  • Anonym (rätt)
    Anonym (Glad) skrev 2016-03-20 20:00:35 följande:
    Jag är inte otrogen, singel och fri som en fågel. En älskare kan man väl ha ändå.. kalla de KK eller vad du vill men jag tycker älskare är ett vackrare ord. Och sex de har jag för nöjes skull.. försörjer mig gör jag på annat vis..

    (Älskare def = man som regelbundet har samlag med viss person, vanligen utan att vara gift eller sambo med henne)
    Är snubben du knullar lika fri som en fågel?
  • Anonym (västeråsaren)

    Skrattande Härligt att höra!


    Jag hade en speciell älskarinna i många år - av och till. Det började oerhört intensivt då vi var kollegor. Från att skämta om sex till att "har du nån gång tänkt tanken att vara otrogen?" och "jag har haft 2 killar i hela mitt liv.. ibland fasar jag över tanken att "ska jag bara ligga med min man nu resten av livet?"" och "skulle du kunna göra nåt med en kollega?" till att vi faktiskt tog steget och hade sex för första gången - och upptäckte att vi var som skapta för varandra rent sexuellt!!


    Eftersom båda hade partner på varsitt håll var det svårt med "plats". Det fick bli olika ställen på jobbet i första hand. Jäklar så uppfinningsrika vi var!!


    Men tänk att det kan väcka sån attraktion och lust! Jag hade ju sex med min fru. Hon hade sex med sin man. Man VI tillsammans hade helt magisk sex!!


    En gång berättade hon för mig att hon i sin kalender hade gjort en liten stjärna längst upp på datumet när vi hade haft sex. Ett år hade hon räknat till över 200 stjärnor! FörvånadSkrattande Vi tog verkligen alla tillfällen som bjöds!!


    Idag önskar jag att jag hade nån som hon igen. En ung lite blyg tjej utåt, men som får horn i pannan i andra sammanhang...

  • Anonym (Kåt tjej)

    Gammal tråd men gick in och läste och känner igen mej! Jag ska till min älskare nu ikväll, ska bli underbart.

    Jag hade först dåligt samvete men jag njuter så otroligt mycket och blir en väldigt glad människa efter våra träffar så min man får också del av det positiva, även om han inte får något sexuellt ut av det.

    Sexet med min älskare är helt fantastiskt, framförallt är han så otroligt uthållig kan hålla på precis hur länge jag vill tills jag är helt nöjd, då säger jag till och så får han komma i mig Kyss. Ibland håller vi på i timmar.....

  • Anonym (västeråsaren)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2023-05-30 11:56:34 följande:

    Gammal tråd men gick in och läste och känner igen mej! Jag ska till min älskare nu ikväll, ska bli underbart.

    Jag hade först dåligt samvete men jag njuter så otroligt mycket och blir en väldigt glad människa efter våra träffar så min man får också del av det positiva, även om han inte får något sexuellt ut av det.

    Sexet med min älskare är helt fantastiskt, framförallt är han så otroligt uthållig kan hålla på precis hur länge jag vill tills jag är helt nöjd, då säger jag till och så får han komma i mig Kyss. Ibland håller vi på i timmar.....


    Underbart!! Skrattande


    När det finns sexuell kemi så är det magiskt!


    Det är märkligt hur sex med ens vanliga partner kan vara "bra" men exakt samma sex kan vara fantastiskt med en annan!


    Jag blir nostalgisk att tänka på en speciell älskarinna jag hade. Allt vi gjorde var som magi! Jag minns att vi ibland testade "softknull", som vi sa. Det var vanlig missionär med tillägget att det var oerhört mjukt, långsamt och försiktigt. Det visade sig vara det mest effektiva sättet för henne att får orgasm på någonsin! Vissa gånger tog det henne cirka 30 sekunder från start till att komma första gången!


    Min fru passar på 69:an oxå.. och jag kan sakna så att ligga i en 69a...

  • Anonym (Kåt tjej)
    Anonym (västeråsaren) skrev 2023-05-30 12:48:55 följande:

    Underbart!! Skrattande


    När det finns sexuell kemi så är det magiskt!


    Det är märkligt hur sex med ens vanliga partner kan vara "bra" men exakt samma sex kan vara fantastiskt med en annan!


    Jag blir nostalgisk att tänka på en speciell älskarinna jag hade. Allt vi gjorde var som magi! Jag minns att vi ibland testade "softknull", som vi sa. Det var vanlig missionär med tillägget att det var oerhört mjukt, långsamt och försiktigt. Det visade sig vara det mest effektiva sättet för henne att får orgasm på någonsin! Vissa gånger tog det henne cirka 30 sekunder från start till att komma första gången!


    Min fru passar på 69:an oxå.. och jag kan sakna så att ligga i en 69a...


    Du får väl skaffa dig en ny älskarinna då Flört
  • Anonym (västeråsaren)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2023-05-30 13:12:24 följande:
    Du får väl skaffa dig en ny älskarinna då Flört

    Hahahahaha! Ja gäärna!!


    Men jag har märkt att jag glorifierar just den jag syftar till nu.. Det var 100% sexuell kemi! Dessutom ofattbart lyxigt att vi var kollegor och kunde få till det nästan när vi ville! Vi var 2 som delade kontor. Stora delar av dagen kunde vi vara ensamma inne på hela bygget. Och alla hemligt avtalade tider.. "Vi ses nere i relaxen kl. 07.30 imorgon.." och hitta henne liggande naken på mage på massagebritsen med ett badlakan över sig.

  • Roadking1963

    Grattis!!

    Jag tror du kommer att få ett fantatiskt ligg, njut av det i fulla drag. Du kommer att överleva och ha det skönt. 🥂

  • Ascendere
    Anonym (Glad) skrev 2016-03-14 22:11:59 följande:

    jösses.. heta diskussioner... verkar va livsfarligt att ha ihop de med upptagen men.. hahaha... tror inte hans tjej är kapabel till att slå ner mig men vem vet hon kanske spårar upp oss med GPS och lejer en yrkesmördare... va fan ska sex va så himla laddat för.. kan folk inse att det är jävligt svårt att få alla sina behov tillfredsställda av en enda person (man ska va bästa vänner, ge varandra ekonomisk trygghet, skapa ett trivsamt hem,  vara bra föräldrar, få varandra att skratta, gemensamma intressen, kunna prata om allt, vara sig själv och dessutom ha ett jävligt bra sexliv). När man tänker efter är det väldigt svårt att få alla delar att klaffa samtidigt, inte så konstigt att sexlivet får sig en törn och att man då söker spännande sex på annat håll. Jag får alla mina behov utan sexlivet tillfredsställda på annat sätt än genom en partner därför passar det mig perfekt att träffa en kille bara för att få fantastiskt sex... Min älskare får alla sina behov förutom sexet tillfredsställt med sin flickvän och genom att han får de från mig istället blir även alla hans behov tillgodosedda. Alla vinner på de enligt min mening. Ink hans tjej som får en mer tillfredsställd och harmonisk man som inte gnäller över sexlivet Hoppas jag får träffa honom imorgon!!


    Varför kan inte din man tillfredsställa sina sexuella behov? 


    En uppriktig undran, inget dömande 

Svar på tråden Längtar så efter min älskare!