• Anonym (Aldrig mer tequila)

Gjorde bort mig på afterworken

Jag är kille som jobbar i en kvinnodominerad branch med enbart kvinnor och en homosexuell kille som kollegor. Vi var kanske 15st och hade afterwork och det dracks en del alkohol. Lite väl mycket för min del.

Det började inte så bra, utan jag var lite flirtig. Det ledde till att jag och en kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan somnade hon, och jag hade lite tråkigt, så jag åkte tillbaks till festen.

Efter lite tequila så blev jag flirtig igen och det ledde till att jag och en annan kvinnlig kollega åkte hem till henne och hade sex. Sedan vaknade jag där och vi hade sex igen.

Nu har jag gjort bort mig något enormt, alla vet och verkar tycka att jag är en idiot. Dessutom är jag lite kär i ytterligare en kollega, vi har flirtat lite innan, men det lär vara väldigt kört nu tyvärr. Fan också hon är himla gullig och snäll den tjejej, och hon tittar inte ens åt mitt håll längre.

Hur tar man sig ur något sånt här?

• Svar på tråden Gjorde bort mig på afterworken
  • EnAnonumius

Jaha.
    Failar vad hade det med berättelsen i sig att göra att din ena manliga kollega är homosexuell.

Så jag behöver ha lite komplicerande information.

Vad har det för relevans, med att ta upp om din manliga kollegas sexuella läggning, när du vill berätta att du knullat två av dina kvinnliga kollegor på samma afterwork?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Deceree1
    EnAnonumius skrev 2016-04-09 14:29:56 följande:

Jaha.

Failar vad hade det med berättelsen i sig att göra att din ena manliga kollega är homosexuell.

Så jag behöver ha lite komplicerande information.

Vad har det för relevans, med att ta upp om din manliga kollegas sexuella läggning, när du vill berätta att du knullat två av dina kvinnliga kollegor på samma afterwork?

Varför måste du veta? Han var homosexuell, helt enkelt :)
  • EnAnonumius
    Deceree1 skrev 2016-04-09 16:32:05 följande:
    Varför måste du veta? Han var homosexuell, helt enkelt :)
    Ja och det har ju för relevans med att han valde att knulla två kvinnor?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Palestrina

Jag är ts svärfar. Och du pojk, ska hålla dig undan andra kvinnor än din äkta maka!

• Hejhoppsan

Nänä, jag jobbar på ts arbetsgivares Australienfilial, och vi vill verkligen inte ha en som ligger runt bland halva den kvinnliga personalen! Hade han åkt hem med den homosexuella kollegan också hade det däremot varit en annan sak, då hade ts troligen blivit befordrad.

• Hewa

Hjälper inte att fly till Australien! Jag kommer att hitta dig ändå! Sätter på min fru gör du inte ostraffat!

Och denna gång ska jag skippa slipsen! Hälsning från första liggets make.

• entrepreneuren
    EnAnonumius skrev 2016-04-09 18:00:50 följande:
    Ja och det har ju för relevans med att han valde att knulla två kvinnor?
    han hade la sex med gubben med då, han hintar lite
  • mliten

Jag är TS tidningsutdelare och jag blir bestört! Ingen mer morgontidning till dig TS!!!

Den enda ändan och har du sett vilket sätt!
  • Deceree1
    Ordinär Man skrev 2016-04-10 07:50:41 följande:

Jag är chefens fru. Efter reprimanden hon gav dig vill hon skiljas.

Men då va de alltså två homosexuella på festen. Chefen heter ju Barbro.
  • Deceree1
    Ts chef skrev 2016-04-08 16:14:00 följande:

Och jag heter Barbro och är TS chef.

Svar på tråden Gjorde bort mig på afterworken