Bf November 2016 Stockholm
Hej
Någon som bor i Stockholms innerstad med omnejd som väntar barn i November 16 och vill följas åt? :)
Hej
Någon som bor i Stockholms innerstad med omnejd som väntar barn i November 16 och vill följas åt? :)
Första barnet här med! Går in i v 13 nu! :) jag är 26 år.
Häftigt att det kanske är två? Hur kommer det sig att ni tror två, känns det annorlunda denna gång?
Vart bor ni? :)
Hej! Jag har bf 29/11. Mitt 5:e barn har tvillingar på 14 år och en son på 6 och en på 4 sedan innan.
Vad spännande! Jag hinner precis fylla 32 innan barnet kommer, bf 26/11 :)
När har du bf?
Jag väntar också mitt första och jag fyller 37 innan barnet kommer.
När brukar spökveckorna komma?
Brösten ömmar inte lika mkt, ingen växtvärk och illamåendet har ÄNTLIGEN lättat! Wiiiiiie, säger jag :D
Vad spännande! Jag hinner precis fylla 32 innan barnet kommer, bf 26/11 :)
När har du bf?
Min födelsedag :D
18 nov. :)
När brukar spökveckorna komma?
Brösten ömmar inte lika mkt, ingen växtvärk och illamåendet har ÄNTLIGEN lättat! Wiiiiiie, säger jag :D
Ja, från att ha mått pyton till att må normalt var välkommen men gör ju att man funderar lite. Kub-ul på tisdag :D
Jag är i v. 16 och känner absolut ingenting längre sen ca 1-2 v tillbaka :) skönt, men känns helt overkligt att vara gravid plötsligt!
Hur går det för er alla? Mår ni bra? :)
Härligt med november barn. Har 3 stycken som är födda just i november. Va en kille som sa ja det är väl på alla hjärtans dag dem blir till ?
Det går fint här, vecka 23 nu :) dock problem med migrän och kräkningar.
Själv? :)
Det går fint här, vecka 23 nu :) dock problem med migrän och kräkningar.
Själv? :)
Jobbigt med migrän! Är det något du lider ac vanligtvis eller endast graviditetsåkomma? Jag går in i vecka 25 imorgon, magen växer så det knakar :D
Har du inte känt några rörelser alls? Jag känner små buffar ibland, men har moderkakan i framvägg så den dämpar.
Jag ska få en liten tjej! :)
Ja buffarna kan vara lite svåra att tyda.
Jag bor på Gärdet. Du? :)