• Nikolinas

    Snapchat hjälp!

    Imorse vid typ sjutiden (antar att det blev såhär kring 6 imorse för kunde vara inloggad vid 5 imorse) så märkte jag att min snapchat blivit låst. Det står ''Åh nej! Ditt konto har blivit tillfälligt låst. För information om varför detta kan ha hänt, gå in på snapchat.com/locked'' Gick in där direkt och vet nu att det är för att jag använde nån third-party app, snap upload, som man inte får använda. Har i alla fall tagit bort det, som det stod att man skulle.

    Läste på youtube och så att ganska många fått sina konton låsta, en del permanent och en del har det stått tillfälligt för. Alla som fått sitt konto låst tillfälligt verkade ha fått sina konton upplåsta efter typ 7 timmar till 1 dag. Det står i mejlet jag fick av snap ''Your account should automatically unlock, however this can take up to one day. Please note, if your account has been temporarily locked we will be unable to unlock it at this time''. Alltså kan det ta typ upp till en dag innan kontot låses upp.

    Är bara så rädd att det inte kommer låsas upp så förlorar jag alla dagar med alla och alla personliga meddelanden osv så jag måste skapa en ny snap.

    Skulle gissa på att det har varit såhär i snart 7 timmar, för tror som sagt att det blev såhär vid 6tiden imorse.

    Undrar då i alla fall om någon annan här fått sitt snap konto låst tillfälligt och hur länge tog det innan det låstes upp för er? Nåt speciellt ni gjorde eller väntade ni bara? Som jag förstått det går det inte och göra mycket annat än vänta, efter man tagit bort appen man inte fick ha.

  • Svar på tråden Snapchat hjälp!
  • Wilma Tallqvist

    Hjääälp! Får panik att mina 378 dagar ska försvinna!!! Min snap är låstes typ kl 12 idag!

    Har raderat den appen man inte fick ha!

    Får panik!!

    Aså är rädd att ja måste skapa en ny snap!

  • Hejhej1237492

    Min snap låstes också idag vid 12.

    Har ca 440 dagar med en och vill verkligen inte förlora dom!!

    Hur långt tid tog det för er??

  • Ellan10

    Hej!

    Mitt konto blev låst igår vid ca 18:30 och är jätte rädd att det inte kmr låsas upp inom 24 timmar för då kmr alla dagar försvinna och jag hade dagar med 11 stycken????????

  • Antigona00

    Mitt konto funkade vid 5 i morse, sen när jag vaknade vid 9 så kom de meddelandet upp, jag vet inte vad jag ska göra, vill bara inte att dagarna försvinner. Någon som kan hjälpa mig?

  • Anonymisen1234567

    Mitt konto blev låst imorse vid halv nio.. Vart livrädd att alla mina dagar skulle försvinna nu. Nu är klockan 12:24 och kontot är fortfarande låst.. Ni som fått era konton upplåsta igen hade ni kvar alla dagar med era vänner?? Måste verkligen veta, för tar det längre än 24 timmar innan kontot låst upp så försvinner dagarna, Tacksam för svar!

  • Hjälpmignutackkkk

    Min snap är med låst ???? Vad är det frågan om vill verkligen inte att mina dagar ska försvinna det funkade 5 imorse sen när jag vaknade så stod det att den var låst :(((

  • hjäälpp

    Mitt konto låstes idag, När jag skulle gå in på Snapchat så var jag utloggad vilket jag tycke var konstigt eftersom jag inte loggade ut på kvällen. När jag skrev in mitt lösenord så kom den lilla rutan upp där det stod att mitt konto var låst och att jag skulle vänta. Jag försökte komma in flera gånger men gick inte. har väntat i snart 7 h nu men kan fortfarande inte komma in. Vill helst ha kvar mina dagar med mina vänner.  men det är inte de viktigaste utan att jag kommer in. Hur många timmar tog det för er innan ni kom in?

  • Nejjjjjj

    Mitt konto låstes någongång igår tror jag. Jag var utloggad och jag bara logga in som vanlig men då kom det upp den rutan. Det har hänt så tidigare med mig men då blev det permanent låst.

  • Anonym (Dagar?)

    Förlåt att jag kapar tråden lite. Jag kan inget om snap, men ni skriver att ni inte vill förlora dagar men den och den. Vad är det?

  • Fårdamp

    Min blev också låst först igår vid 1 tiden och sen väntade jag till kl 12 på kvällen då funka de men nu idag när jag vakna blev den låst igen

  • Xudeyfa999

    Please please, unlock my snapchat ,

    Hello there , today my snapchat account was locked and I try to unlock it but it did not let me in , I hve realize that was used the third part application app , and I was using this intentionally , please please unlock my account , need my account because , I hve a lot information and a lot of massages there wich I need so please please Snapchat , can u unlock my account. ,thank you I'm not a robot


    Im not a robot
  • anderssonelvirra

    Hej! Mitt snapchat kontot spärrades ngn gång inatt, jag hade tydligen ngn app vid namn "snap upload" en app som jag använde inan memories kom för att kunna lägga upp bilder från min kamerarulle ( obs använd inte denna app!!) hade dagar me cirka 200 pers och hade ngt me 600 dagar me en av dom och ca 600k poäng. När jag ska logga in står där att de e spärrat tillfälligt men då e min fråga hur länge är tillfälligt?

  • idaa0404

    Mitt konto har också låst men det är så att någon har loggat in på mitt konto och ändrat så jag är 12 år när man måste vara 13 vet någon hur man kan ändra födelsedags datumet utan att vara inloggad eller ett annat sätt behöver verkligen hjälp :( Om du vill så kan du också skicka lösningar och tips till min mail @ida@familjenhedin.com

    Det står att det har varit låst nu i 2 timmar när kommer det tbx 

  • Teresia05

    Mitt konto har låst sig permanent står det och det har gått ca 12 timmar och det är fortfarande lås är så rädd att det inte kommer låsas upp igen vad ska jag göra????

  • Anonym (Låttrådendö)

    Varför tror folk att denna tråden e Snapchat kundtjänst haha

Svar på tråden Snapchat hjälp!