Har jag övernaturliga ''krafter''?!
Jag är en tjej som alltid har känt mig speciell.
Jag har alltid känt mig udda och lite efter alla andra. Det har alltid känts som att jag liksom har snubblat mig fram här i livet. Det är en känsla jag har haft med mig i många år, och som jag tänkt mycket på. Jag kan på nåt sätt ofta förutse saker, känna på mig vad som kommer att hända.
Idag till exempel, kände jag på mig att en lektion skulle vara inställd för att läraren skulle vara borta. Jag satt och tänkte på det precis innan jag fick reda på att det var så. Sånt här har hänt flera gånger. Jag har förutsett att nåt ska hända, såhär kommer det bli eller liknande - och så har det blivit så. Jag har jättelätt för att förutse andra människors tankesätt och veta vad de kommer säga innan de sagt nåt. Har inte tänkt på det här så mycket men idag när det inträffade igen började jag tänka på det.
Om nånting kommer att hända känner jag på mig det starkt inom mig.
Det är som att min hjärna talar om vad som ska hända.
Jag har alltid haft en känsla inom mig som talat om för mig att det är nåt annorlunda med mig, men jag har aldrig kunnat sätta fingret på vad.
Vad tror ni?
Finns det nåt ställe man kan läsa och lära sig mer om sånt här på? Behöver bolla detta med någon..