Vilka var era absolut första symtomer?
Hej!
Nyfiken på era första symtomer ni hade, planerar själv barn så vill gärna veta vad ni upplevde.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-02 19:49
Syftar på det absolut första ni märkte
Hej!
Nyfiken på era första symtomer ni hade, planerar själv barn så vill gärna veta vad ni upplevde.
Extrem trötthet som kommit redan dagen efter insättning vilket motsvarar 6 dar efter äl. Jag som är inte bara kvällspigg i vanliga fall utan nattpigg har segat ihop i soffan vid 19 och det håller i sig än v.10. Nästa symptom har varit kissnödigheten. Nu är det 3 ggr per natt.
Annat:
Trott jag fått mens men blödningen har aldrig riktigt kommit igång plus att jag börjat rapa riktiga ölrapar :P
Utebliven mens. Har aldrig haft några som helst symptom förrän i vecka 6-7 och då har det varit trötthet och lite ömma bröst.
Första barnet var löjligt känslig för dofter. Med andra ömma bröst en vecka före mens.
Annat: jag har blivit onormalt frusen.
Jag kände mig sjuk, va törstig och megatrött. Det kom strax innan bim.
Det allra första var rejält ömma bröst. Sen (innan BIM) kom metallsmaken, luktkänsligheten och mensvärken utan blödning.
Inget av ovanstående kom först. Det började med att jag nös ofta, som att jag höll på att bli förkyld, fast utan att vara snorig. Detta pågick i 1-2 veckor, sedan kom illamåendet, som bara blev värre och värre, och känsligheten för dofter. Och efter det den extrema tröttheten. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Annat: Det började ila i fogarna i ryggen en vecka innan jag plussade. Fattade inte då att det hade med graviditet att göra eftersom jag har ryggproblem. Så jag trodde att det bara var nåt nytt djävulskap som ryggen hittat på. Några dagar innan jag testade positivt fick jag mensvärk och trodde att mensen var på g, men den kom aldrig.
Hemorojder.
Som lätt mensvärk samt trött runt bim-4 med mina två första. Inga symtom innan bim dena graviditet.
Ett tydligt stick när ägget fäste med 1an och 3 an, runt ÄL+4