• Miaaa84

År mellan tvåan och trean?

Ni som har tre.. Hur många år har ni mellan tvåan och trean och vad tycks? ???? Har en fyraåring och en tvååring och längtan börjar nu bli stor ????. Ni andra som vill ha tre.. Hur många år tror ni att ni vill ha emellan?

• Svar på tråden År mellan tvåan och trean?
  • Stora My

Vi har 3 år mellan 2:an och 3:an. Har funkat bra. Fast jag ville nog ha lite tätare men så blev det inte.

• Kynisen

2 år mellan 1an och 2an och 2,5år mellan 2an och 3an (dock 3 kalender år, -04,-06,-09)

• aleakim

Vi har 16 månader mellan ettan och tvåan, och satsar på att ha två år ungefär mellan tvåan och trean. Kanske något kortare.

• MammAmma

3 år och 4 månader, tyckte det var rätt lagom. Fast det tyckte jag med 2 år 5 mån mellan första och andra, och drygt 5 år mellan tredje och fjärde också

• TAN

4 år mellan dom!! Perfekt tycker jag.. De stora leker bra tillsammans och klarar sig bra själva med :)

• Nelah

Här blir det 2,5år mellan 2an o 3an. Inte planerat så är lite nervös över åldersskillnaden. Men det kommer nog gå bra :)

Jag vill och jag kan...
  • Zoey83

22 månader mellan 2:an och 3:an. Kan vara lite tufft i början men det är det värt senare.

• Lynxsa

22 månader mellan 1an och 2 an. Kommer bli 21 månader mellan 2an och 3an om det går som det ska. Spännande tider väntar!

• sofin526

2 år och 8 mån får vi mellan tvåan och trean. Väntar nr 3 i maj.
    Har 22 mån mellan mina två första.

• Ankissen

Vi har tre och ett halvt år mellan ettan och tvåan. Nu hinner tvåan bli åtta år innan trean tittar ut i maj. :)

• Malimari

Första född december -10 och andra februari -14. Då fyra år på "pappret" men egentligen bara 3 år och 1.5 månad. Är gravid med nummer tre nu som är beräknad i juli -17, blir då 3 år och 5.5 månad emellan.

• 3hjärtan

Vi har 2 År mellan 2 an och 3 an

( har 2.5 år mellan 1an och 2an, alltså 3 barn på 4.5 år

• Girle

Vi jobbar på att få till trean, första blir 10 år i år, tvåan blir 6 år i år. Så trean, när den än behagar att dyka upp, kommer vara minst 6,5 år yngre än tvåan.

• Svensksommar83

Mina barn är födda Juni-07, April-10 och Maj-13 så det är nästan exakt 3 år mellan varje barn (2 år och 10 månader mellan 1:an och 2 :an och 3 år o 1 mån mellan 2:an o 3:an.)  Perfekt med tre år emellan tycker jag. Tänkte att vi var klara så men planerar nu en fyra under nästa år så då blir det runt 5 år mellan 3:an och 4:an och det kommer nog kännas bra det med :D

Svar på tråden År mellan tvåan och trean?