• Anonym (Jao)

Killar - tycker ni utländska tjejer är bättre än svenska?

Alltså trevligare och snyggare och så. Om ja, precisera gärna vilken sorts nationalitet du avser på tjejen.

• Svar på tråden Killar - tycker ni utländska tjejer är bättre än svenska?
  • Anonym (fördom)
    Anonym (Ja) skrev 2022-01-30 21:19:41 följande:
    Ja så är det men är det en myt att invandrartjejer är sociala? 
    Kulturellt betingad ytlig finess hos vissa.

Ytligheter inget likhetstecken med social kompetens eller med inre med själsligt djup. 

Utländska tjejer intresserad av materiell standard och yta. Vill till varje pris snärja en svensk snubbe. De tar vilken Svenne som helst bara de får flytta in och ta med sig halva släkten. Blir dyrt i längden. Går inte på det längre, sen må de vara villiga att lägga upp sig i parti och minut och spöka ut sig för att få en blond kille som jag på fall. Om öststatstjejer sparar luddet mellan benen är egalt. Svenska tjejer bäst!

• Anonym (Han Solo)

Norska tjejer man träffar i fjällen har alltid varit superheta och trevliga.
    Språket har sina fördelar men generellt tycker jag norska tjejer ser bättre ut. Pigga och friska. 

Sexigast är ju franska kvinnor. Även där är språket en stor fördel. De känns världsvana och kan föra sig snyggt. 
    Jag jobbar på ett företag där jag reser mycket. Man träffar många härliga människor! 

• Anonym (glädjedödaren)

De allra hetaste är ju dom med burqa. Det fick jag erfara när hon tog av sig kläderna till slut....

• Anonym ("Måste" vara social)
    Anonym (Ja) skrev 2022-01-30 21:19:41 följande:
    Ja så är det men är det en myt att invandrartjejer är sociala? 
    Tror inte vi/dem är mer sociala egentligen, mer att vi/jag "måste" vara mer social.

En svensk kvinna kan vara passiv och svenska män "ser" henne ändå. Är jag passiv blir jag osynlig för svenska män. (Osynlig för andra män med för den delen).

Så spelar jag inte teater i en roll där jag är mer social, tuffare, modigare, gladare, mer högljudd, extrovert, slampigare, roligare och mer aggressiv än vad jag kanske egentligen faktiskt är så kommer jag dö ensam i en sorglig lägenhet full med katter och inte hittas förrän grannarna klagar till hyresvärden på lukten.
  • Anonym (Ja)
    Anonym ("Måste" vara social) skrev 2022-02-03 12:56:55 följande:
    Tror inte vi/dem är mer sociala egentligen, mer att vi/jag "måste" vara mer social.
    Du överdriver så svårt är det inte
  • Anonym (Icander)
    Anonym (Han Solo) skrev 2022-02-03 12:18:18 följande:

Jag jobbar på ett företag där jag reser mycket. Man träffar många härliga människor! 

Men hörru, Hans-Olov, det finns faktiskt andra bra sätt. Är själv med i en skytteförening och träffar där andra människor. :P
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Icander) skrev 2022-02-03 18:08:52 följande:
    Men hörru, Hans-Olov, det finns faktiskt andra bra sätt. Är själv med i en skytteförening och träffar där andra människor. :P
    Det tror jag säkert! Men inte många norskor eller fransyskor, misstänker jag. 
  • Anonym (Icander)
    Anonym (Han Solo) skrev 2022-02-03 18:16:13 följande:
    Det tror jag säkert! Men inte många norskor eller fransyskor, misstänker jag. 
    Nej, de vill jag ju inte träffa heller, tok där. Synd på så rara ärtor eller ska jag kanske säga kulor! Söta tjejer från alla världens hörn bjuder jag i stället ut - och sedan hem till min lya. Förstås!
  • Anonym (Inga)
    enrakbanan skrev 2022-02-03 11:47:50 följande:

Våra vackra svenska tjejer är överlägset bäst!!

Finns det inga tjejer med utländsk bakgrund som hänger med Svenska killar?
  • Anonym (Jan.)
    enrakbanan skrev 2022-02-03 11:47:50 följande:

Våra vackra svenska tjejer är överlägset bäst!!

Nej. Det är dem inte.
  • Caralho98

Det beror helt på tjejen i fråga, varit med diverse nationaliteter men nu en svensk och känner ärligt att jag aldrig vart såhär kär innan. Skiter i ursprung så länge hon är snygg nog och man klickar bra.

• Deacon

Det viktiga är kemin och attraktionen och för mig sitter inte dessa i ursprunget. Det sitter däremot i saker som energinivå, utstrålning, utseende, klädstil, intressen, kommunikationsförmåga och hundra andra saker. 

• Anonym (Meh!)

Det beror ju på vad man föredrar för typ av utseende. Om man föredrar blondiner så kommer troligen nordiska tjejer vara preferensen. Om man gillar mer exotiskt och mörkhårigt så blir det troligare att man faller för sydeuropeiska. 

Svar på tråden Killar - tycker ni utländska tjejer är bättre än svenska?