Killar - tycker ni utländska tjejer är bättre än svenska?
Alltså trevligare och snyggare och så. Om ja, precisera gärna vilken sorts nationalitet du avser på tjejen.
Alltså trevligare och snyggare och så. Om ja, precisera gärna vilken sorts nationalitet du avser på tjejen.
Våra vackra svenska tjejer är överlägset bäst!!
Norska tjejer man träffar i fjällen har alltid varit superheta och trevliga.
Språket har sina fördelar men generellt tycker jag norska tjejer ser bättre ut. Pigga och friska.
Sexigast är ju franska kvinnor. Även där är språket en stor fördel. De känns världsvana och kan föra sig snyggt.
Jag jobbar på ett företag där jag reser mycket. Man träffar många härliga människor!
De allra hetaste är ju dom med burqa. Det fick jag erfara när hon tog av sig kläderna till slut....
Jag jobbar på ett företag där jag reser mycket. Man träffar många härliga människor!
Det beror helt på tjejen i fråga, varit med diverse nationaliteter men nu en svensk och känner ärligt att jag aldrig vart såhär kär innan. Skiter i ursprung så länge hon är snygg nog och man klickar bra.
Det viktiga är kemin och attraktionen och för mig sitter inte dessa i ursprunget. Det sitter däremot i saker som energinivå, utstrålning, utseende, klädstil, intressen, kommunikationsförmåga och hundra andra saker.
Det beror ju på vad man föredrar för typ av utseende. Om man föredrar blondiner så kommer troligen nordiska tjejer vara preferensen. Om man gillar mer exotiskt och mörkhårigt så blir det troligare att man faller för sydeuropeiska.