• Anonym (frust­rerad-­ungman­)
    Äldre 14 May 19:17
    106528 visningar
    133 svar
    -3
    133
    106528

    flickvän luktar bajs

    blir så frustrerad när jag ska ha sex med min flickvän. efter ett tags knullande känner man stanken utav bajs tränga in i näsan eller när man ska slicka henne så känner man lukten utav skit. hur jävla svårt ska det vara för er tjejer/kvinnor att ta hand om eran hygien? TVÄTTA ER FÖR FAN MELLAN SKINKORNA NÄR NI HAR BAJSAT FÖR FAN!!!  har alla tjejer nuförtiden hygien problem?

  • Svar på tråden flickvän luktar bajs
  • Äldre 1 Jun 01:23

    Nä, torkar alltid noggrannt + använder alltid wet wipes efter bajsning (fräschast!!). Dock blir jag ganska svettig o man luktar inte alltid superfräscht efter en dag på jobb i värmen.. Förväntar mig dock inte att min man ska gå ner på mig i det skicket (det gör inte jag på  han heller, det ska lukta fräscht annars får det va) o tvättar gärna ifall jag vill ha service o han vill ge.. Undviker sex under mensen o efterdyningarna av den för båda blir äcklade av den lukten... 

  • Äldre 1 Jun 01:24

    Ojsan hoppsan gammal tråd!

  • Anonym (Haha)
    Äldre 1 Jun 09:35
    Mullbär skrev 2018-06-01 01:24:01 följande:

    Ojsan hoppsan gammal tråd!


    :)
  • Anonym
    Äldre 1 Jun 15:47
    Mullbär skrev 2018-06-01 01:24:01 följande:

    Ojsan hoppsan gammal tråd!


    6 månader är inte farligt. Finns trådar som väckts till liv efter 10 år.
  • Anonym (Ludde­)
    Äldre 29 Jul 01:37

    Jag kan t.o.m tycka att lite bajsnoja är upphetsande.

  • Anonym (Gaste­n)
    Äldre 23 Jan 17:57

    Hur går det ts?

  • Anonym (.)
    Äldre 23 Jan 18:04
    Anonym (Gasten) skrev 2019-01-23 17:57:22 följande:

    Hur går det ts?


    lol. varför undrar du det?
  • Anonym (.)
    Äldre 23 Jan 18:04
    Anonym (Ludde) skrev 2018-07-29 01:37:07 följande:

    Jag kan t.o.m tycka att lite bajsnoja är upphetsande.


    öh ok..
  • Anonym (Gaste­n)
    Äldre 23 Jan 20:00
    Anonym (.) skrev 2019-01-23 18:04:03 följande:

    lol. varför undrar du det?


    Undrar bara om han och flickvännen fortfarande och om de isåfall har löst problemet.

    Är säkert många män som går runt och tänker samma tankar utan att våga ta upp det med sina partners.

    Prata, prata, prata brukar man ju säga, men är osäker på om det är vägen fram här. Kunde vara inressant att få höra lite tips.
  • Anonym (Kvinn­a 35)
    Sun 25 Aug 2019 08:10
    Anonym (Gasten) skrev 2019-01-23 20:00:56 följande:

    Undrar bara om han och flickvännen fortfarande och om de isåfall har löst problemet.

    Är säkert många män som går runt och tänker samma tankar utan att våga ta upp det med sina partners.

    Prata, prata, prata brukar man ju säga, men är osäker på om det är vägen fram här. Kunde vara inressant att få höra lite tips.


    Ehh ingen som tänkt tanken att män också luktar bajs? Med allt rövhår dessutom luktar väl ändå män sannolikt mer bajs än kvinnor. Springer ni män som skrivit i tråden och tvättar röven med wetwipes så fort det vankas sex och kammar bort kånkelbären för era kvinnors skull? Hur svååårt ska det vara menar jag, att hålla sig fräsch för sin partners skull?
  • Thu 10 Oct 2019 01:35

    Jaja, vad ni än säger så tycker jag och min man att stjärt luktar gott och om man är överens om att slicka ock lukta i varandras stjärtar så är det upp till var och en. Det är en njutning som varje människa borde ta del av, för förhållandets skull.

  • Anonym (Gaste­n)
    Wed 4 Mar 2020 12:29

    Hur går det för dig TS? Har din flickvän bättrat sig?

    Sänder styrkekramar.

  • Anonym (Op)
    Thu 5 Mar 2020 09:07

    Jobbat på operation många år. Det jag lagt märke till är att tjejer med långa lösnaglar inte tvättar sig alls bra.

Svar på tråden flickvän luktar bajs