• Anonym (frustrerad-ungman)

    flickvän luktar bajs

    blir så frustrerad när jag ska ha sex med min flickvän. efter ett tags knullande känner man stanken utav bajs tränga in i näsan eller när man ska slicka henne så känner man lukten utav skit. hur jävla svårt ska det vara för er tjejer/kvinnor att ta hand om eran hygien? TVÄTTA ER FÖR FAN MELLAN SKINKORNA NÄR NI HAR BAJSAT FÖR FAN!!!  har alla tjejer nuförtiden hygien problem?

  • Svar på tråden flickvän luktar bajs
  • sextiotalist
    Anonym (Lukt förbjudes) skrev 2016-05-15 13:28:40 följande:

    Jag tilltalas av denna tråden på sätt o vis. Jag är kvinna och extremt noga med att det inte får förekomma någon form av lukt från könsregionerna. Både hos mig o min sambo.

    Men jag måste fråga, menar du BAJSlukt? Alltså färsk bajskorvslukt, eller är det rövlukt du menar. Alltså sätt-fingret-mot-rövhålet-lukten?

    Om det är den förstnämnda så måste hon ju ha problem att hålla gaser eller rentav avföring. Då ska du absolut utbrista där o då; Har du fisit?!

    Det anser jag fullt ok.

    Om hon nekar då så får du fånga ögonblicket, stanna upp och fortsätta diskutera:

    Jomen, känner du inte?! Vänta....(och så sniffar du omkring, lite låtsat eftersom du vet luktkällan, och när du sen "hittat" rätt så säger du förfärat; jomen här är det! men känn!! Och så får hon peta på sitt rövhål o lukttesta. Nekar hon då så vet du att hon ändå ljuger. Kan lova att hon dock kommer se till att ingen lukt finns fler gånger!

    I värsta fall får du offra ditt finger om hon vägrar använda sitt.

    Du måste såklart erbjuda henne att provlukta på ditt rövhål så hon fattar din preferens!

    Jag fick prova mig fram med min sambo och smyga in kommentarer lite här o var. Man kan ta sig själv som exempel; jag är så rädd att lukta från röven, kan inte tänka mig nåt värre! Till exempel.

    Jag har introducerat min sambo, o gjorde det tidigt, att man använder våtservetter när man har skitit. Och att man gör rövluktstest efter duschen.

    Vid avsugning (efter noggrann luktkoll!) då det kan rinna saliv, svett, bakterier etc

    så får han ha en handduk under sig som direkt kastas i tvätten. Den låter jag bli att lukta på. Innan jag kom på idén med den var det omöjligt för mig att låta bli att lukta igenom fältet han eller jag legat med röven mot. Vem fan vill bädda rent efter varenda gång?!

    Visst, du är lite hård i tonen men det är nog för att du haft detta inom dig ett bra tag. Jag förstår verkligen problemet i botten och kan inte fatta hur folk kan klara av att blunda för fenomenet och bara lägga kuddar o ha sig. 


    Problemet med denna övernitiska hygien är faktiskt att du kan lättare få en dålig lukt.

    Detta för att du rubbar balansen i underlivet och ger plats för de mindre bra mikroberna. Ett underliv som är i balans ska lukta lite syrligt. Man behöver inte mer än vatten för att få rent. Möjligtvis kan man använda en mild tvål eller olja som har samma ph som underlivet.

    Den vanligaste orsaken till dålig lukt från underlivet är överdriven hygien.

    Vi har en doft, alls människor har en egen doft. Vi är inte luktfria och ju mer vi försöker bli det, desto större risk är det att vi skadar vår balans och luktar illa.

    Själva anus är självrengörande. Det räcker med att ta bort fekalrester som finns kvar med papper (kan behövas lite fukt om man är dålig i magen eller har hemorrojder). Men vid normal avföring så räcker det med att torka sig med papper.

    Har du en bra balans så luktar du inte från röven, även om du bara använder vatten.
  • Anonym (frustrerad-ungman)
    sextiotalist skrev 2016-05-15 17:54:56 följande:
    Själva anus är självrengörande. Det räcker med att ta bort fekalrester som finns kvar med papper (kan behövas lite fukt om man är dålig i magen eller har hemorrojder). Men vid normal avföring så räcker det med att torka sig med papper.
    DETTA ÄR JU FAN DET VIDRIGASTE JAG LÄST!!!! att anus är självrengörande fy fan alltså att större delen av befolkningen har såna här stora vanföreställningar visste jag inte herregud alltså.... 
  • Nyfikna72

    Den unga mannen som agerar ts kanske inte har varit med så många tjejer? Det är nämligen inte helt ovanligt att en del lukt kan förekomma även om man är rentvättad. Anus är en muskel det också och under sex rör sig det mesta därnere så den helt luktfria sexakten lär du nog bara få med barbara.

  • EnAnonumius
    Anonym (frustrerad-ungman) skrev 2016-05-15 18:14:56 följande:
    DETTA ÄR JU FAN DET VIDRIGASTE JAG LÄST!!!! att anus är självrengörande fy fan alltså att större delen av befolkningen har såna här stora vanföreställningar visste jag inte herregud alltså.... 
    Fan vad du gapar. Man hör ju inte vad du säger för du skriker så förbannat...


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • sextiotalist
    Anonym (frustrerad-ungman) skrev 2016-05-15 18:14:56 följande:

    DETTA ÄR JU FAN DET VIDRIGASTE JAG LÄST!!!! att anus är självrengörande fy fan alltså att större delen av befolkningen har såna här stora vanföreställningar visste jag inte herregud alltså.... 


    Prata med en läkare som kan detta. Inte idéer som kommer från bakteriefobi.

    Visst du kan tvätta din rumpa tills du får självsprickor i smaken.
  • Anonym (Lukt förbjudes)
    sextiotalist skrev 2016-05-15 17:54:56 följande:
    Problemet med denna övernitiska hygien är faktiskt att du kan lättare få en dålig lukt.

    Detta för att du rubbar balansen i underlivet och ger plats för de mindre bra mikroberna. Ett underliv som är i balans ska lukta lite syrligt. Man behöver inte mer än vatten för att få rent. Möjligtvis kan man använda en mild tvål eller olja som har samma ph som underlivet.

    Den vanligaste orsaken till dålig lukt från underlivet är överdriven hygien.

    Vi har en doft, alls människor har en egen doft. Vi är inte luktfria och ju mer vi försöker bli det, desto större risk är det att vi skadar vår balans och luktar illa.

    Själva anus är självrengörande. Det räcker med att ta bort fekalrester som finns kvar med papper (kan behövas lite fukt om man är dålig i magen eller har hemorrojder). Men vid normal avföring så räcker det med att torka sig med papper.

    Har du en bra balans så luktar du inte från röven, även om du bara använder vatten.
    Men jag tvättar inte ihjäl muffen. Allt det där ph snacket kan jag. Jag är över 35 år gammal!
    Röven är nåt annat det! Och jag är beredd att gapa ikapp med TS i påståendet att anus är självrengörande!
    Då utgår jag från att du i princip alltså, skulle kunna be din partner i detta nu att lukttesta ditt anus? Såtillvida du har torkat bort alla fekalrester. Med bara papper.
  • Anonym (nyponros)
    Anonym (Lukt förbjudes) skrev 2016-05-15 13:28:40 följande:

    Jag tilltalas av denna tråden på sätt o vis. 


    Då är vi två! Även om min tvångsmässighet inte riktigt kan mäta sig med din. Snart dyker väl svampplockarna upp här i tråden och höjer ett varnande finger att tvagning är farligt. Jag måste säga att jag älskar den uppmärksamhet min rena fitta ( och bakdel) fått genom åren av förvånade män som har haft andra bittra erfarenheter att jämföra med. Snusks(n)oppar göra sig förstås icke besvär heller. En nytvålad och spolad kuk och rumpa får också mun och tunga där den önskar. Men fy, det finns många smutsiga kvinnor och män därute.
  • Anonym (Lukt förbjudes)
    Anonym (nyponros) skrev 2016-05-15 19:15:05 följande:
    Då är vi två! Även om min tvångsmässighet inte riktigt kan mäta sig med din. Snart dyker väl svampplockarna upp här i tråden och höjer ett varnande finger att tvagning är farligt. Jag måste säga att jag älskar den uppmärksamhet min rena fitta ( och bakdel) fått genom åren av förvånade män som har haft andra bittra erfarenheter att jämföra med. Snusks(n)oppar göra sig förstås icke besvär heller. En nytvålad och spolad kuk och rumpa får också mun och tunga där den önskar. Men fy, det finns många smutsiga kvinnor och män därute.
    Haha! Skönt att höra!

    Ah, läs ovan: jag har redan fått parera för ett par svampsvingar mot mig!
  • sextiotalist
    Anonym (Lukt förbjudes) skrev 2016-05-15 19:01:06 följande:

    Men jag tvättar inte ihjäl muffen. Allt det där ph snacket kan jag. Jag är över 35 år gammal!

    Röven är nåt annat det! Och jag är beredd att gapa ikapp med TS i påståendet att anus är självrengörande!

    Då utgår jag från att du i princip alltså, skulle kunna be din partner i detta nu att lukttesta ditt anus? Såtillvida du har torkat bort alla fekalrester. Med bara papper.


    Ja, det finns de som kan tvätta sina underliv med svinto också.

    Mina svampinfektioner kom tätare och tätare efter jag fått barn och var i de närmaste kroniska kring jag var 40. Innan jag var 30 hade jag haft det en gång. Innan dess så hade jag inga problem med tvål i underlivet. Så jag kunde också använda tvål i underlivet i din ålder.

    Men du får gärna tvätta sönder ditt underliv. Själv föredrar jag ett friskt underliv och inte ha svamp.

    Det var min gynekolog som gav mig råd och tips hur jag skulle bli av med svampen. Hennes råd hjälpte.
Svar på tråden flickvän luktar bajs