Orolig12 skrev 2016-05-18 09:01:31 följande:
Jag vill bara veta om han blir återbetalningsskyldig, för jag vill ruinera honom ekonomiskt. Det bästa hade varit om jag försvann så han och hans golddiggerska kan spendera allt jag kämpat för i så många år. Han kommer att få ut ganska mycket pengar via bodelningen, och jag vet att många av er kommer att säga att detta inte gynnar barnen, men han har inte spenderat en enda krona på barnen i ett halvår nu. Jag får ingen underhållsstöd heller, så då tycker jag att han kan betala tillbaka de pengarna, och skuldsätta sig själv
Å enda anledningen varför du inte får underhållsstöd är ju för att du inte sökt via fk. Så ta du Ditt ansvar å ansök om det idag.
Ser inte hur det skulle gynna barnen alls att föra sådan härsk kamp mot ditt ex??. Eftersom ni vad jag förstår äger företaget ihop, han tog ut fk pengar medan ni levde ihop, så har det ju kommit er tillgodo med.
Lägg ner din stridslysten och fokusera på framtiden istället. Och lägg energin på era bar som säkert mår dåligt av er separation. Ditt ex ä inte värd den tiden och energin som din strid innebär.