Gillar du läsk?
Gillar du läsk?
Gillar du läsk?
Ja, vissa sorter. Men dricker det väldigt sällan.
Över ett år är det nog nästan must som jag dricker mest av om jag tänker efter (och räknar bort tonic och russian till groggarna).
Jag älskar läsk! Jag älskar inte sockerhinnan jag får på tänderna efter "vanlig" läsk dock, så det får gärna vara light. Meeeeen det är inget måste. Älskar sött och älskar kolsyra. Kolsyrat vatten är också Nice.
Nä bara julmust.
Nej, föredrar saft. Men helst dricker jag färskpressad juice.
Enl mig är cola och fanta de två värsta skitdryckerna på svenska marknaden. Har inte ens smakat skiten det här årtusendet.
Yep, speciellt Coca-Cola. Röker inte, snusar inte, dricker sällan alkohol, men nån last ska man ju ha..
Jag dricker helst Pepsi Max och i nödfall CocaCola light/Zero. Annars bara vatten, förutom om jag blandar drinkar då blir det vad som drinken behöver för att bli god.
ja tack gärna ! men isfo dr pepper,eller nödfall portello eller trocadero,det dom 3 bästa !!!
ja tack gärna ! men isfo dr pepper,eller nödfall portello eller trocadero,det dom 3 bästa !!!
Nej, gillar inte läsk. Sött, klibbigt och blir en äcklig hinna på läpparna och tänderna
Blääää. Tacka vet jag loka. Eller iskallt hederligt kranvatten.
Inte alls!
Måste vara världens sämsta uppfinning. Vatten med socker och en massa kemikalier och folk hinkar i sig själva och sina barn...
Pepsi max är fantastiskt ????
Nej. För sött. Jag gillar godis men inte i flytande form.
Åååh, portello, där sa du något! Jag dricker aldrig läsk, men ibland köper min mamma portello och då måste jag smaka!