• Anonym (Krossad)

Sambo tänder på min mamma

HI veckan råkade jag titta på min sambos mobil. Upptäckte då att han porrsurfat, men det var inte problemet. Problemet var att han specifikt sökt på min mors namn. Självklart blev jag förvånad, var tvungen att kolla historiken, hade det varit en slump? Men nej, där hade han ägnat ganska mycket tid till att försöka hitta bilder och filmer, specifikt med hennes namn. På många olika sidor. Nästa dag, hade han gjort exakt samma sak. Allt detta efter att dom tog bilen tillsammans senast för att köpa pizza till hela familjen. Vad håller han på med? Vad ska jag göra? Fantasier? Men va!? Vart går gränsen? Vad ska jag göra?

Igår på fyllan konfrontera jag honom mer eller mindre. Han förnekade, sen blev det tyst bara.

Ge mig något att gå på! Vad ska jag tänka? Känner mig sårad, kränkt, otillräcklig. Vi är 24, min mor 42.

Hjälp mig.

• Svar på tråden Sambo tänder på min mamma
  • Anonym (Krossad)
    Svar på tal?

Nånstans i denna smet så har alla rätt. Yes! Man ska ha rätt till sina fantasier, det har vi alla, även jag. Gjorde jag fel, som gick på en dejt dagen efter? Yes! Men även jag, är mänsklig och av ren natur, sviken sen förr är detta en ren och skär reflex, jag skyddar mig själv genom att titta åt ett annat håll. Se vad jag har för alternativ, rent av omedvetet, detta är något jag förstår efter stundens hetta. Är det fel att göra så? Ja! Men är det han gör fel? Ja! På en viss nivå är det jävligt fel! Tilliten finns inte riktigt till 100 sen förr, en liknande incident inträffade för ca 6 månader sen, då var det en ung tjej som han mötte på mitt jobb. Det kändes inte okej då heller. Han fantiserar om kvinnor i min närhet, folk vi näst intill träffar dagligen. Är det så att jag börjar tveka då? Ja! För är det verkligen bara fantasier? Eller finns det något mer? Men hur länge är fantasin okej? När vi ändå tänjer på gränserna, varför inte dra det lite till? Typ som att råka skicka sms till den där tjejen? Jag var ju okej med att han kollade på porr "om henne", varför då är det inte okej att snacka lite med henne? Jag vet ju svaret, men ni förstår ju! I huvudet bubblar det av frågor. Det är samtidigt härligt att se era svar. 
    Jag kanske inte förtjänar någon kärlek, visst, skeptisk till förhållanden som jag är, blivit sårad, hjärtekrossad, är det så konstigt att jag drömmer om någon som endast drömmer om mig? Och nej, alla behöver inte titta åt annat håll. Jag behövde inte det. I 2 år har jag levt med denna man, som har tagit mig med storm, jag har inte ens velat titta åt ett annat håll, tanken av han, och bara han gör mig hel, kåt, allt på samma gång. Och vad är det som känns värst? Att jag tydligen inte är samma sak för han. Han älskar mig, han vill leva med mig, men han vill leva ut i något annat som jag inte får vara en del utav. Något också så otroligt svårt som att han hade en fantasi om min egen mor. Och nånstans där i slutet så inser jag att det inte bara handlar om det. Det handlar om allt, det här är bara pricken över i:et.
    Men när det väl gäller, vad vill jag göra? Älska eller lämna? Huvudet säger, stick! Hjärtat gråter vid rena tanken av att han ska flytta ut. Vi har precis flyttat till en ny lägenhet där vi tänkte satsa på det här.
    Det känns hopplöst.
  • jonsi
    Anonym (Krossad) skrev 2016-06-15 02:27:34 följande:
    Svar på tal?

Nånstans i denna smet så har alla rätt. Yes! Man ska ha rätt till sina fantasier, det har vi alla, även jag. Gjorde jag fel, som gick på en dejt dagen efter? Yes! Men även jag, är mänsklig och av ren natur, sviken sen förr är detta en ren och skär reflex, jag skyddar mig själv genom att titta åt ett annat håll. Se vad jag har för alternativ, rent av omedvetet, detta är något jag förstår efter stundens hetta. Är det fel att göra så? Ja! Men är det han gör fel? Ja! På en viss nivå är det jävligt fel! Tilliten finns inte riktigt till 100 sen förr, en liknande incident inträffade för ca 6 månader sen, då var det en ung tjej som han mötte på mitt jobb. Det kändes inte okej då heller. Han fantiserar om kvinnor i min närhet, folk vi näst intill träffar dagligen. Är det så att jag börjar tveka då? Ja! För är det verkligen bara fantasier? Eller finns det något mer? Men hur länge är fantasin okej? När vi ändå tänjer på gränserna, varför inte dra det lite till? Typ som att råka skicka sms till den där tjejen? Jag var ju okej med att han kollade på porr "om henne", varför då är det inte okej att snacka lite med henne? Jag vet ju svaret, men ni förstår ju! I huvudet bubblar det av frågor. Det är samtidigt härligt att se era svar. 
    Jag kanske inte förtjänar någon kärlek, visst, skeptisk till förhållanden som jag är, blivit sårad, hjärtekrossad, är det så konstigt att jag drömmer om någon som endast drömmer om mig? Och nej, alla behöver inte titta åt annat håll. Jag behövde inte det. I 2 år har jag levt med denna man, som har tagit mig med storm, jag har inte ens velat titta åt ett annat håll, tanken av han, och bara han gör mig hel, kåt, allt på samma gång. Och vad är det som känns värst? Att jag tydligen inte är samma sak för han. Han älskar mig, han vill leva med mig, men han vill leva ut i något annat som jag inte får vara en del utav. Något också så otroligt svårt som att han hade en fantasi om min egen mor. Och nånstans där i slutet så inser jag att det inte bara handlar om det. Det handlar om allt, det här är bara pricken över i:et.
    Men när det väl gäller, vad vill jag göra? Älska eller lämna? Huvudet säger, stick! Hjärtat gråter vid rena tanken av att han ska flytta ut. Vi har precis flyttat till en ny lägenhet där vi tänkte satsa på det här.
    Det känns hopplöst.
    Du får väl dumpa snubben då och deklarera för nästa kille du träffar att det inte kommer funka om han ska hålla på att fantisera sexuellt om andra människor! Lycka till :)
  • Anonym (Undrar)

Det låter på dig som att du sitter på mycket vattentätt bevis mot dem! Stämmer det? Har du fått tag i bevismaterial, annat än sökord i datorns historik, som utan tvivel pekar ut din sambo som en riktig mother fucker?

Om inte, varför låter du ditt liv förstöras av några oskyldiga sökord?

• Anonym (äpplet)

Om det verkligen vore så, att din sambo tänder på din mamma, så är det något väldigt positivt. För det innebär att han kommer att tända på Dig även om 30 år, minst lika mycket som han gör nu.

• nyfikencc

Låt sambon knulla din mamma. Medans du tittar på

• Anonym (KJ)
    Anonym (Krossad) skrev 2016-06-15 02:27:34 följande:

Svar på tal?

Det känns hopplöst.

Ja, du måste göra det som känns rätt för dig. Även om inget av alternativen känns bra. Har han förståelse för att han sårat dig? Är han uppriktigt ledsen för att du blivit ledsen?
    Vad är det för mening att dra runt med honom på saker om han har ett annat syfte än att ha roligt med dig.
  • Anonym (Krossad)

Woooow! Hittade denna gamla tråd!

Hej alla!.. Några år senare!

Uppdatering på killen : Han var sexberoende, otrogen och en riktig psykopat. Det här med fantasier om morsan min var bara början på en riktigt hääärlig resa.

Vi var tillsammans i nästan ett år till efter det där.

Han var störd, och det blev bara värre. Slutade med att jag kastade ut fanskapet.

Hans fantasier utvecklades till att handla om alla kvinnor i min närhet och gå över gränsen, till att sen söka upp främmande kvinnor.

Weeeell, han lever just nu väl sitt bästa liv på ett behandlingshem och jag.. Ja för mig gick det bättre än för honom ;)

Hoppas karman forsätter käka upp honom tills han väljer att hoppa från en bro. Då lär jag poppa upp en flaska och fira.

Fint att se tillbaka lite på en tid där man vart psykiskt misshandlad av ett as. Må alla såna jävlar brinna inne, skål! :)

• Anonym (svar)

Bra! Lämna och gå vidare !

• Anonym (F)
    Anonym (Krossad) skrev 2021-05-16 01:35:33 följande:

Woooow! Hittade denna gamla tråd!

Hej alla!.. Några år senare!

Uppdatering på killen : Han var sexberoende, otrogen och en riktig psykopat. Det här med fantasier om morsan min var bara början på en riktigt hääärlig resa.

Vi var tillsammans i nästan ett år till efter det där.

Han var störd, och det blev bara värre. Slutade med att jag kastade ut fanskapet.

Hans fantasier utvecklades till att handla om alla kvinnor i min närhet och gå över gränsen, till att sen söka upp främmande kvinnor.

Weeeell, han lever just nu väl sitt bästa liv på ett behandlingshem och jag.. Ja för mig gick det bättre än för honom ;)

Hoppas karman forsätter käka upp honom tills han väljer att hoppa från en bro. Då lär jag poppa upp en flaska och fira.

Fint att se tillbaka lite på en tid där man vart psykiskt misshandlad av ett as. Må alla såna jävlar brinna inne, skål! :)

Skönt att du insåg sanningen även om det tog tid. Hoppas fler kan lära sig nåt av den här tråden och gå innan det går så långt som för er. Det måste ju vara nåt extremt om han till och med är på behandlingshem för det där! Shit...

Lycka till i framtiden iaf, hoppas du kan se varningsklockor i tid framöver!
  • Anonym (Krossad)
    Anonym (F) skrev 2021-05-16 15:57:35 följande:

Skönt att du insåg sanningen även om det tog tid. Hoppas fler kan lära sig nåt av den här tråden och gå innan det går så långt som för er. Det måste ju vara nåt extremt om han till och med är på behandlingshem för det där! Shit...

Lycka till i framtiden iaf, hoppas du kan se varningsklockor i tid framöver!

Behandlingshem vart det pga droger, som tydligen blev involverade efter att vi bröt.

Kokain, amfetamin, smärtstillande med mera.

Så där fanns det fler bekymmer än sex biten. Men bekymmer fanns det.

Gudars så jag växte som människa efter den resan!

Önskar att alla hittar dit! <3
  • Anonym (F)
    Anonym (Krossad) skrev 2021-05-17 21:20:55 följande:
    Behandlingshem vart det pga droger, som tydligen blev involverade efter att vi bröt.

Kokain, amfetamin, smärtstillande med mera.

Så där fanns det fler bekymmer än sex biten. Men bekymmer fanns det.

Gudars så jag växte som människa efter den resan!

Önskar att alla hittar dit! <3
    Aha, ja då missförstod jag. Droger förstör ofta en människa på flera sätt tyvärr. Skönt att du tagit dig ur det där, antagligen starkare än förut.
Svar på tråden Sambo tänder på min mamma